9/30/2017

Apifarm Organik Diş Macunu Propolis, Çay Ağaçı Yağı, Naneli

Ağız diş bakımında organik ürünler kullanıyorum uzun zamandır. Farklı değişik aromalardaki diş macunlarını da denemeyi seviyorum. Apifarm Organik Diş Macunu Propolis, Çay Ağaçı Yağı, Naneli çeşidi şu sıralar propolis çok fazla heryerde karşıma çıktığı için Ayışığı Organik sitesinde görüp kullanmak istedim. Bu yazımda sizlere propolis, çay ağacı yağının faydalarını ve apifarm organik ürünleri nelerdir kısaca anlatıcam. Ayrıca SLS ve Florür gibi zararlı kimyasallar içermiyor. Propolis ve Çay ağacı yağı anti bakteriyel özelliğe sahip. Diş etleri için oldukça faydalı.

apifarm-organik-dis-macunu-propolis-cay

Apifarm Organik Diş Macunu Propolis, Çay Ağaçı Yağı, Naneli


Öncelikle Apifarm Ürünleri üreticisi Eğriçayır Balları. Eğriçayır bal üretimine 1700 yıllarında başladı. Bir bakıma Türkiye’nin en eski bal üreticileri. Onların ürettiği cilt, vücut, saç bakım ürünlerini ve organik diş macun çeşitlerini Apifarm markası adı altında bizlerle buluşturuyorlar.
Apifarm markası Ecocert organik sertifikasına sahip. Üretimde kullandığı içeriklerin hiçbirinde SLS, Florür, Sülfat, Paraben gibi zehirli kimyasalları asla kullanmıyorlar. Tüm bakım ürünleri arı sütü, propolis gibi arı ürünlerinden oluşuyor. Piyasadaki birçok markaya baktım ancak hem doğal hem de organik içerikli Apifarm harici bir markaya rastlamadım.
apifarm-organik-dis-macunu-propolis-cay



Apifarm Organik Diş Macunu Propolis, Çay Ağaçı Yağı, Naneli oldukça hafif bir diş macunu. 75ML boyu Apifarm diş macunu fiyatı sadece 18.50TL satılıyor, Ayışığı Organik sitesinde.

Ben dişlerimi fırçaladıktan sonra yüzeyin pürüzsüz olmasını seviyorum. Bunu başarıyor. Ayrıca verdiği nane tadı çok baskın değil ancak sigara kokusunu da bastırıyor.

apifarm-organik-dis-macunu-propolis-cay


Propolis 100 kata kadar antibiyotik etki içerdiği çeşitli makalelerde yapılan araştırmalarda tescillenmiş ve çok güçlü bir antioksidan. Çay ağacı yağı bilinen en eski saf temizleyici. Bu iki doğal maddenin birleşimiyle ağız içindeki oluşan veya oluşmakta olan tüm zararlı oluşumları önlemeye yardımcı oluyor.

Sizlerde organik diş macunlarını denemeyi seviyorsanız ve farklı içerikler arıyorsanız Apifarm Organik Diş Macunu Propolis, Çay Ağaçı Yağı, Naneli çeşidini denemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Fiyat olarak uygunluğu organik sertifikalı olması ve ülkemizin en eski üreticilerinin ürettiği bir marka olmasıyla benim severek kullandığım bir diş macunum oldu.
Sevgilerr..


3 yorum:

  1. Fiyatları da gayet makul.Organik ürün kullanmak da cabası :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmediğim bir marka, ürünü merak ettim. Denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bu markanın hayvanlar üzerinde test yapıp yapmadığına dair bir bilginiz var mı acaba? bir türlü ulaşamadım ben bu bilgiye de.

    YanıtlaSil