7/10/2017

Anne Nature Vücut Nemlendirici Sütü inceleme

12 ay boyunca sürekli kuru cildiniz varsa, haşimato hastalığınızdan dolayı bu kuruluk 3-4 katına çıkıyorsa benim gibi şişe şişe vücut nemlendirici sütler kullanırsınız. Ama tüm bunların yanında aşırı hassas ciltliyseniz seçimlerinizi çok dikkatli yapmalısınız. Ayışığı Organik sitesinde bulabileceğiniz,  Anne Nature Vücut Nemlendirici Sütü inceleme yazımda sizlere benim gibi hassas ve kuru ciltlere sahip kişilere organik temiz içerikli nemlendirmesi başarılı bu güzel kremle ilgili deneyimimi paylaşmak istiyorum.

anne-nature-vucut-nemlendirici-sutu

Anne Nature Vücut Nemlendirici Sütü




Kuruyum kurusun kuruyuz diyorum. Öyle bir çoğunuz gibi kışın sadece cildim biraz kurur nemlendirici duj jeli kullanırım geçer diyenler sizler ne kadar şanslısınız. Benim cildimdeki kuruluk öyle şiddetli ki bembeyaz derim dökülür 1 gün sürmesem kremlerimi.

anne-nature-vucut-nemlendirici-sutu


Anne Nature Shea yağı Vitamin A, Vitamin E ve Vitamin F, aynısefa (calendula) çiçeği, sarıpapatya çiçeği ve ıhlamur çiçeği özleri içeriyor. Tamamen bitkisel içeriğe sahip bir vücut sütü, oldukça akışkan bir yapısı var. Öyle cilt üzerinde kapkalın bir tabaka oluşturmuyor. Cildim anında emiyor yumuşacık oluyor.  Asla yağlı bir yapıda değil, tam tersi su gibi oluyor cilt ısısıyla.

anne-nature-vucut-nemlendirici-sutu


Anne Nature markasının vücut nemlendiricisinin Pompalı kilitli bir şişesi var buda havayla temasını engelliyor. Hem benim gibi yetişkinler için hem de bebeklerin kullanımına uygun.

anne-nature-vucut-nemlendirici-sutu


Fiyatı birçok markanın aksine 200ML şişesi sadece 45TL. Eğer  sizlerde kuru cildinize temiz içerikli bir krem arıyorsanız Anne Nature Vücut Nemlendirici Sütü deneyebilirsiniz.
sevgilerrr.

3 yorum:

  1. ayışığı organik sitesinde çok güzel ürünler var.Temiz içerikli uygun fiyatlı ürünler her zaman favorimiz:)

    YanıtlaSil
  2. Vücut sütü hiç kullanmamıştım aklımda olsun içeriği de güzel :)

    YanıtlaSil