6/06/2017

Coresatin Termal Su

Cilt üzerimde kullandığım termal su spreyleri hem yaz sıcağında hem de kışın soğuk havalarda anlık rahatlama imkanı ve kullanım kolaylığıyla sevdiğim bakım ürünlerimden. Coresatin Termal Su hassas cildimdeki verdiği rahatlık hissi ve özellikle spor sonrası tüm vücudumda kullanım ile yorgun anlarımda bile rahatlıkla kullanabiliyorum. İçeriğinde çinko, magnezyum, kalsiyum bulunuyor. Bu maddeler cildi anlık rahatlamasını gerginliğini azaltmasını sağlıyor.

coresatin-termal-su




Coresatin Thermal Water


Termal rahatlatıcı spreyleri ben makyaj öncesinde, spor sonrası, maske öncesi kullanıyorum. Bu sayede cilt gözenekleri açılıyor üzerine uyguladığınız makyajınız veya maskeniz rahatlıkla epidermis tabakaya ulaşıyor.

Spor sonrası kullandığımda özellikle duş aldıktan sonra cildim daha rahatlıyor. Üzerine nemlendirici sürdüğümde daha hızlı cildimle bütünleşiyor ve yapışkan his bırakmıyor.

Makyaj öncesinde kullandığımda, üzerine nemlendirici sürüyorum. Hem cildimde pudralı görünüm olma süresi uzuyor kuru ciltli olduğum için kaçınılmaz maalesef, hem de cildimde makyaj daha iyi tutunuyor.

Yaz sıcaklarında genellikle çantamda taşıyorum. Çok fazla terlediğimde cildimin kaybettiği nemi her ortamda rahatlıkla sağlıyorum.

Sizlerde cildinizi rahatlatabilecek bir sprey arıyorsanız Coresatin Termal Su deneyebilirsiniz. Fiyatı ortalama 28-30TL arasında değişiyor. 150ML boyda satılıyor. Sprey şişesinde tıkanma veya püskürtmede de sorun yaşamadım.
Sevgilerrrr.

3 yorum:

  1. termal sular her zaman favorim :)

    YanıtlaSil
  2. Merak ettiğim ürünlerden biriydi, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç böyle bir ürün denemedim.Ben zaten makyaj yapmaya üşeniyorum,bir de çıkartmak ayrı mesele.O yüzden tembelliğimden olsa gerek ne kadar az ürün o kadar iyi bence :)

    YanıtlaSil