1/22/2017

Limonian Alışverişim

Limonian bizlere Kore de satılan markaları ciddi uygun fiyata getiriyor. En son yaptığım Limonian Alışverişim de bir sürü denenecek ürünlerim oldu hemde merak ettiğim bütün ürünlerini aldım.

limonian-alisverisim




Limonian Alışverişim Kore Ürünleri Denenecekler


İlk olarak Pore Extra Clear - Gözenek bakımı için yüz temizleyici aldım. 80gr boyu şu anda indirimde 22TL. Burun bölgemdeki gözeneklerim için ve tüm cildimden daha olan yağlanma problemi için kullanıcam.

Our Herb Story - Bitkisel Yüz temizleyici Shea Butter yüz temizleme ürünü. Bunu almamdaki neden shea butter kuru ve hassas ciltler üzerinde harikalar yaratıyor okuduğum makalelerde. İçeriğinin de bitkisel olması tercih sebebim oldu. Fiyatı 15TL

Ginseng ve Deniz Hıyarı özlü Yüz maskesi kırışıklık giderici ve beyazlatıcı özelliğe sahip. Malum 30 içeren yaşları geride bıraktığım bir yıla girerken ihtiyacım olacak böyle maskelere. Fiyatı 6TL.
Gelelim Limonian Alışverişim en çok merak ettiklerime.

Limonian Perfect BB Cream -UV'den koruma ve cilt bakımı bildiğimiz BB markalarından farklı. Yapısı kore ürünü diğer BB kremler gibi. Cilt üzerindeki etkilerini öncesi sonrası görüntüleriyle paylaşıcam. 45ML boyu ve 45TL fiyatıyla alışverişimin gözdelerinden biri.

Alışverişimin en heyecanlandıran diğer bir ürünü Limonian PerFect CC Cream UV'den koruma ve cilt bakımı. CC krem ihtiyacım vardı ancak piyasada olan ürünler maalesef benim açık tenime uymuyordu. Olursa sadece Kore üreticileri yapar dedim ve bu enteresan CC kremi de Limonian Alışverişim de aldın. Bu da 45ML fiyatı 45TL

Gelelim en sevdiğim bölüm denenecek testerlarım. Vita Pumpkin Peeling en çok merak ettiğimde. Yeni serilerinden el kremleri ve Duper Sooting Krem testerlarım

limonian-alisverisim


Tüm bunların yanında gelen bir sürü tester ürünle Limoanian Alışverişim benim için gayet uygun fiyatla sonlandı.
Sevgilerr..


8 yorum:

  1. Güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  2. limonian güzeldi benim de bir sürü puanım var ama henüz bir şey almadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan ne alıcağını şaşırıyor dmi :)

      Sil
  3. Ay o bb ve cc kremi çok merak ediyorum bir yazısını alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda, malum ciltte duruşunu ben göstermeden kozmetik yazısı yazmıyorum. havalar çok kapalı doğru ışıkla yansıtabilsem hemen yazıcam

      Sil