11/05/2016

Pudra Kokulu Kedi Kumu tavsiyesi

Pudra kokulu kedi kumu benim kedilerimin vazgeçilmezi. İnce taneli olucak, ve kokusu öyle keskin olmayacak. Taneler patilerine yapışmayacak. Petcanlar sitesinden aldığım, Armokitty Pudra Kokulu Kedi Kumu tavsiyesi ile sizlere deneyimimizi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Pudra-Kokulu-Kedi-Kumu-tavsiyesi



Armokitty Kedi Kumu

Öncelikle ambalaj tasarımına hayran kaldım. Ben her zaman 10kg paketler halinde alıyorum. Ancak bu kocaman paketleri kapatmak ve saklamak çok zor oluyor. Çünkü kedi kumu paketleri korunaklı değil. Bir de benim gibi yaramaz kedileriniz varsa iyice poşetleseniz de onu buluyorlar ve yırtmaya çalışıyorlar

Pudra-Kokulu-Kedi-Kumu-tavsiyesi


Armokitty bentonit ince kedi kumu paketleri zipli yani kendinden kilitli. Bu özelliği sayesinde kumunun devrilse bile açıldıktan sonra dökülmüyor. Pudra kokulu kedi kumlarındaki o sert kokusu da yok. Aksine gayet hafif bir pudra kokusu var.

Pudra-Kokulu-Kedi-Kumu-tavsiyesi


Topaklanması gayet başarılı, kedilerim tuvaletlerini yaptıklarında rahatlıkla kürekle ayırabiliyorum kirli kısmı dağılmıyor.

En büyük sorunlardan biri olan ince kedi kumlarının patilere yapışması sorununu da yaşamadık.

Ayrıca kedilerim kumlarla işleri bittikten sonra evde minik pati izleri de görmüyorum. Bunlar bentonit ince kedi kumu seçimimde en büyük artılar oluyor.Uygun fiyatlı kedi kumu olması da tabii ki benim için en önemli nedenlerden.

Pudra-Kokulu-Kedi-Kumu-tavsiyesi


Armokitty Kedi Kumu kilitli poşet olarak biz tüketicileri mutlu eden ilk ve tek marka. Uzun zamandır benim istediğim bir paketleme şekli bu.

Tozutmaması, evi kötü kokulardan koruyan bariyer görevi üstlenmesiyle bundan sonrasında sürekli tercihimi onlardan yana kullanacağımı gösteriyor.

Pudra Kokulu Kedi Kumu tavsiyesi arıyorsanız eğer, Uygun fiyatlı  Armokitty markasının kalın ve ince taneli çeşitlerini deneyebilirsiniz. Petcanlar sitesinde 20KG olan paketlerinde kampanyaları var ve sadece 31.99TL.
Sevgilerrr.



10 yorum:

  1. Beğenmene çok sevindim. Benim de favori kumum kesinlikle Atmokitty.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paticiklerinin iz olmaması çok güzel. özellikle dikkat ettiğim bu oluyor evde 2 kızım olunca kendi dekorlarını yapmasınlar istiyorum halı üzerlerinde :)
      Kokuyu hapsetmesi ve topaklanmasınıda beğendim.
      sevgilerimle

      Sil
    2. kedim olsa bende bundan alırdım :)

      Sil
  2. ben de henüz deneme aşamasındayım
    bakalım minik bey beğenecek mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kızlar iyiki beğendi diyorum, hanfendilere kum mama beğendiremiyorum :) iyiki sevdiler diyorum, umarım oğluşta beğensin
      sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel ürünler çikti. Eskiden kalin taneliydi kedi kumlari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi çeşit çeşit kokular :) bi jel olanlarla kristal taş gibi anlaşamadık. benim kızlar onları oyuncak sandı ağızlarına alıp oynamaya kalktılar :)

      Sil
  4. Merhabalar Sevda, Derya'cığımdan geliyorum ama zaten ben sizi takip ediyormuşum. Kedi deyince akan sular durur. Bu kumdan kullanıyoruz biz de. Zira evin içinde kalıyor kediciklerimiz. Tanıtım için teşekkürler kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Pudra kokulu kedi kumu çok hoş ben alıyorum, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil