9/20/2016

Fonex Argan Therapy 2 Fazlı Sprey

Saçlarımda, saç kremi kullanmıyorum. Bunun yerine banyodan sonra durulanmayan ürünler tercih ediyorum. Fonex Argan Therapy 2 Fazlı Sprey son dönemlerde elimden düşmeyen, sanki hiç bitmeyecekmiş gibi duran saç bakım ürünüm. Fonex argan bi phase etkisi deneyimimi aşağıda okuyabilirsiniz.

Fonex-Argan-Therapy-2-Fazlı-Sprey



Argan Therapy Bı-Phase 2 Fazlı Sprey Nedir

Bu saç bakım ürünü durulanmıyor. Saçlarınızı yıkadınız şampuanınızla, sonrasında nemini alıyorsunuz iyice çalkalıyorsunuz şişenizi ve saçlarınıza sıkıyorsunuz.

Vaad Edilenleri;

Yoğun nemlendirici ve besleyici olan Argan yağı likit altın olarak bilinir.
Fonex Argan Therapy Saç Bakım Spreyi, içeriğindeki Argan yağı sayesinde saçlarınızı içten besler, yeniler, nemlendirir.
Saçın dolaşmasını önler ve saça extra yumuşaklık, canlılık ve parlaklık kazandırırken elektriklenmeyi de önler.
Fön çekmenin verdiği kurumaya karşı saçı nemlendirir.
Saça şekil verilmesini kolaylaştırır.

Gelelim benim deneyimime. Saçlarım yağlı, bu da her türlü saç bakım ürününü dikkatli kullanmamı gerektiriyor. Ancak saç uçlarım çok ciddi kuru. Bu yağlar neden uçlara az gelmiyor da kuruluğu almıyor bilmiyorum.

Fonex-Argan-Therapy-2-Fazlı-Sprey


Öncelikle şişeyi iyice çalkalıyorum, çünkü 2 ayrı faz var ve karışması lazım birbirine.Saçlarıma sıktığımda, kokusu öncelikle çok güzel, hafif şekerli çiçeklerden gelen bir kokusu var. Asla ağır bir koku değil. Saçlarım uzun olduğu için ve saç kremi kullanmadığımdan çok karışıyor. Ancak Argan Therapy Bı-Phase ile yumuşattığım da saçlarımı, açmak saniyeler içinde oluyor. Sanki tarağım saçlarımdan kayarak kendisi açıyor.

Saçlarımı kurutma aşamasında, kabarmıyorlar, elektriklenmiyorlar, yumuşacık kolaylıkla şekil verebiliyorum. Verdiği parlaklık harika diyebileceğim bir seviyede. En güzel yanlarından biriside saçlarım ağırlaşmıyor, yapışmıyor. Aksine dolgun parlak bir görünümü oluyor. Saçlarımda yağlanma süresi kısalmıyor, saçlarımı bazı spreyler gibi kısa sürede yağlandırmıyor.

Eğer sizlerde saç bakımınıza hem kolaylığı hemde verdiği etkileriyle Fonex Argan Therapy 2 Fazlı Sprey dahil etmek isterseniz, Fonexsitesinden argan bi phase satın alabilirsiniz. 2 ayrı boyu var 375ML 17TL 150ML olan seyahat boyu ise sadece 10TL. Sitelerinde 25TL üzeri kargo bedava. 3D güvenlikle alışverişinizi gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.

Sevgilerrr..

6 yorum:

  1. İşte bu tam aradığım ürün. Saçlarımı bir süre önce boyattım ve uçlarım iyice yıprandı. Banyodan sonra taramak eziyet gibi geliyor. Bir ürün kullanıyorum. Tarama konusunda biraz daha rahatladım ama kuruduktan sonra yağlı bir his bırakıyor. Bu ürün de yağlı his bırakıyor mu? Benim için çok faydalı bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bu ürün kolay tarama için çok iyi.
      ama bana dersenki sevda benim saçlarımı boyadım, bana bakım yapsın+saçlarımın yıpranmasını azaltsın+ışıltısını versin
      o zaman bu serinin 10 etkili spreyi var o çok daha iyi derim.
      onunda incelemesini gene blogda saç bakım kategorisinde 3.sırada görebilirsin.
      annemde de kullanıyoruz onun saçları boyalı, hem kolay açıyor hem ışıltısını veriyor hem bakımını yapıyor hemde yağlandırmıyor canım

      Sil
  2. argan saçlara çooook iyi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argana bende bayılıyorum, iyiki buldum bu içeriği diyorum. saçlara cilde çok faydalı

      Sil
  3. Seyehat boyu baya uygun bence alınabilir 25 tl üzeri kargo ücretsiz olduğu için 2-3 parça daha alıp denemek istiyorum :) teşekkürlerrr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel saç ürünleri serileri var canım, deneme imkanın olursa yorumlarını bekliyorum

      Sil