2/17/2016

MORFOSE MİLK THERAPY KERATİN SERUM

Saç Serumu daha önce kullanmadığımı itiraf ediyorum.
Ancak benim saç kestirme sıklığım senede 1 veya 2 kez olsun saçlarım hep belime kadar uzun kalsın istediğimden bir araştırma yaptım.
Saç serumları saç uçlarına uygulandığında kırık oluşumunun önüne geçtiği saçı beslediği ve o uçlardaki püskül gibi görüntüyü azalttığını öğrendim.
Kaliteli bir markanın ürünüyle başlayıp deneyip gerçekten böyle sonuçları varmı görmek istediğim için;
Adnan Akat Cosmetics bünyesinde ki Morfose Milk Therapy Keratin Serum kullanmaya başladım.


keratin serum




Keratin Serum Ne İşe Yarar?
Saç ucu kırıklarını onarmak için tasarlanmış bir serum.Uzun vadede saç kırıklarını ve çatallaşmalarını onaracak,parlaklık,nem ve yumuşaklık verirken daha pürüzsüz bir görünüm saça kazandıracaktır deniliyordu açıklamalarında. Elbette içeriğinde bulunan Keratin,Süt proteini ve 12 farklı Aminoasit Karışımı ile ve düzenli kullanımla bu etkileri alabiliceğimden şüphem yok.

Bunu da  Gittigidiyor sitesinden aldım kuaförlerde nedense çok ciddi rakamlara satılan bir çok ürün orda kargo dahil fiyatla ciddi satıcılarda çok uygun fiyata geliyor.
Ortalama fiyat 20-22TL arasında değişiyor ve kargo dahil bu ücrette. Ben 22 Liraya aldım.


Ben Morfose Keratin Serum'u Nasıl Kullanılır

125ML bir ambalajı var. Banyoda saçlarımı Şampuan kullanarak yıkadım ve çıktım. Nemini aldığım saçlarıma,  Morfose Milk Therapy Keratin Serum 'dan 5 pompa alıyor , onu avucumda dağıtıyorum ve saçımın özellikle uçlarına sürüyorum.
Ardından diğer bakım ürünlerime geçiyorum.En son aşamada saçlarımı tam olarak kurutuyorum.


MORFOSE MİLK THERAPY KERATİN SERUM




MORFOSE KERATİN SERUM  KULLANIMI SONRASI VERDİĞİ ETKİLER

  • Saç uçlarım başlamadan önce oldukça kötü gözüküyordu bu kötü görünüm gitti.
  • Saç uçlarımdaki kırıklardan dolayı tarama işlemi çok sorunlu oluyordu ancak Morfose Milk Therapy Keratin Serum sayesinde saç uçlarım daha sakin.
  • Saçlarımı kuruttuktan ve şekil verdikten sonra daha pürüzsüz bir görünümde saçlarım.
İçeriğinde bulunan Süt proteini ve Keratin sayesinde saçlarım çok daha sağlıklı gözüküyor.
  • Burada ama önemli olan nokta azimle her banyodan sonra sıkılmadan uygulamak bunu da lütfen unutmayın.
  • Saçlarımda koparak dökülme çok ciddi anlamda azaldı

Morfose Milk Therapy Keratin Serum benim için saç serumları konusunda bir ilk.Cilt bakımında nasılsa en uygun cildimizin ihtiyacı ürünleri kullanıp yaşlanma etkileri en minimuma indiriyorsak, saçlarımız içinde en doğru ürünleri kullandığımızda dökülme ve kırılmanın da bu sayede önüne geçebiliriz.

Eğer ki sizlerde saç bakımınıza önem veriyor ve serum konusunda kararsızlık yaşıyorsanız , Morfose Milk Therapy Keratin Serum 'a bir şans vermenizi tavsiye ediyorum.
Bu sayede saç bakımınız Keratin,Süt proteini ve 12 farklı Aminoasit Karışımı içeren bu güzel serumla tamamlanıcaktır.

Morfose Keratin Serum nerede satılır
n11, gittigidiyor, tüm kuaför malzemeleri satan yerler, kozmetik marketler de bulabilirsiniz

Fiyatı ortalama 20 22 TL civarında

sevgilerrr...






10 yorum:

  1. bu ürünü hep görüyorum ama denemek bi türlü kısmet olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uygun fiyatlı ben de aksine hiçbiyerde görmedim serumunu kullanan kişileri serinin köpüğünü kullandıklarını ama çok gördüm.
      gitti gidiyordan alıyorum sürekli bu tarz ihtiyaçlarımı sizede tavsiye ederim kesinlikle hem fiyat uygunluğu hem tek ürün bile alsanız kargo dahil seçenekler çok fazla

      Sil
  2. Bu morfose serumundan sonra saciniza uyguladiginiz bakim urunlerinide söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuma günü son bir ürün yazım olucak inanın aklımda toplu bir post yapma var ondan sonrasında
      çünkü tüm ürünleri öncelikle detaylı anlatim dedim ardından saç bakım rutinim olarak bir post hazırlim.
      kısaca geçmem gerekirse şampuandan sonra banyom bitiyor krem yok. ardından nemini hafifçe alıyorum saç bakım köpüğü ve saç serumu uyguluyorum sonrasında saç bakım yağı sonra kurutma işlemi en son aşamadada şekil verdikten sonra saç mist elektriklenme ve parlaklık için onun yazısı cumaya paylaşıcam ürünü. kısaca bu şekilde her saç yıkama işleminden sonraki rutinim. önümüzdeki haftalarda detaylı söz anlatıcam:)
      sevgiler

      Sil
  3. Benimde denemek istediğim ürünler arasındadır bu serum, teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizde memnun kalırsınız aldığınızda. hem uygun fiyatlı hemde gerçekten işe yarıyor.
      sevgilerimle

      Sil
  4. vaatleri ve sende etkileri çok güzelmiş, denemek gerek ;) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, fiyat olarak da uygunluğu sürekli kullanımda bütçemi zorlamıcak. bittikçe almayı planladığım bir serum oldu :)

      Sil
  5. bu markayı ve ürünlerini çok görür oldum merak etmeye başladım :)) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok memnun kalıcaksınız. ben çok paralar dökülerek alınan şeyler yerine onlara muadil aynı kalitede 3te1 fiyatına nerdeyse almayı tercih ediyorum bu yüzdende bu şekilde uygun fiyatlı ama ciddi anlamda iş görücek ürünleri tercih etmeye başladım.
      morfose bana göre çok geri planda kalmış bir marka evet tüm kuaförler kullanıyor ama asıl kullanması gereken bizleriz. bu yüzden markaya bir yönelme yaptım araştırınca ciddi gerçekten çok güzel ürünlerini keşfettim. ama ne hikmetse kuaförler aynı ürünü 50tl fiyat biçerken gittigidiyor n11 gibi siyelerde yarı fiyatına buldum :)

      Sil