2/29/2016

GARNİER BB KREM ROLL ON GÖZ ALTI KAPATICISI

Göz altı morlukları genetik bir problem olarak başımda.
Kendimi bildim bileli gözlerim altı mor, koyu renk göz altı halkalarım var.
Maalesef bir çok ürün denediysem de bunu tamamen geçiremedim ancak itiraf ediyorum hafifletme imkanım oldu eskiye nazaran daha az mor görünümde.

Ancak dediğim gibi benim sorunum genetik ve her türlü kapatıcı kullanmak zorundayım.
İlerleyen yaşla beraber kapatıcı tek başına kullandığımda göz altlarımda ince çizgilere dolma yapabiliyor.
Makyajla göz altı kusurlarını kapatma tekniklerinin başında corrector kullanma geliyor.
Corrector nedir derseniz renk düzenleyicisi diyebiliriz.
Bu sayede üzerine uyguladığınız kapatıcı daha sağlıklı bir zeminde olacağından görüntünüz çok daha düzgün ve kalıcı oluyor.
Benim göz altlarımda kullandığım Corrector görevi Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı üstlenmiş durumda.


GARNİER BB KREM ROLL ON GÖZ ALTI KAPATICISI





Hatta bu kullandığım 2. tüpüm.
Bu şirin Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı bilyeli bir başlığa sahip.
Bu bilyeli başlık sayesinde göz altlarınıza uygularken masaj yapma imkanınız oluyor

Gelelim vaaddettiklerine 

  • Koyu halkaların ve gözaltı torbaların görünümünü azaltır.
  • Yorgunluk belirtilerini gizler.
  • Pürüz ve çizgileri gizler.
  • Işıltı verir.
  • Nemlendirir.

GARNİER BB KREM ROLL ON GÖZ ALTI KAPATICISI



Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı 'nı uygularken bilyesi sayesinde göz altlarımın hafifçe gerildiğini hissediyorum.
Ancak burda altını çizmek istediğim nokta kesinlikle bu tarz göz altlarına uygulanan ürünleri NEMLENDİRİCİ kullanmadan sürmeyin.

Bu ürünler kozmetik amaçlı üretilen ürünler. Her ne kadar bizlere bir sürü konuda vaad versede adı üstünde Kozmetik. Cildimize direkt uyguladığımızda ilerleyen zamanlarda sorunla karşılaşabiliriz. Buna çok dikkat edin.

Koyu renk halka ve göz altı torbalarını hafifçe nötr bir hale getiriyor. Ancak beklentiniz tamamen kapatıcı görevini üstlenmesiyse kesinlikle karşılamaz beklentinizi, çünkü Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı corrector görevinde.
Nemlendirme konusu ise elbette ciltten cilde değişir benim ciddi kuru göz altlarım için altına mutlaka göz kremimi uyguladığımdan bu konuda kesin bir şey konuşmam doğru olmaz.
Tek başına kapatıcı uyguladığımda göz altlarım bir süre sonra grileşiyor ancak Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı üzerine kapatıcı uyguladığımda işte o zaman gerçekten aydınlık ve sağlıklı bir görünüm oluyor.
Ben açık ton olan çeşidini kullanıyorum cildim ciddi açık renkte olduğundan, birde orta tonu var.
Fiyat ortalama indirim dönemlerinde 10-11TL civarı, üzerinde yazıldığına göre 150 kullanım için ancak ben ortalama hergün kullansam 4 ay civarı gidiyor tabii ki sizin kullanım sıklığınıza göre değişir.
Kısaca Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı benim için bir corrector ve işini başarıyla yürütüyor.
Sizin göz altlarınız çok fazla sorunlu değilse tek başına rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Ancak benim gibi sorunlu göz altlarınız varsa ve kullandığınız kapatıcınız gün içerisinde grileşme sorunu yaşatıyorsa Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı mutlaka alın ve onun üzerine kapatıcınızı uygulayın farkı sizlerde görüceksiniz.

sevgilerrr...


4 yorum:

  1. Bu ürünü bu aralar epey görmeye basladim sanirim elimdekiler azalinca bir sans vermeliyim. Ellerine saglik yazin icin, ayni ben , benim de öyle diyerek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler , ben bu göz altı morluklarından ciddi çektiğim için deneme yanılmayla çok fazla ürün denedim. Garnier BB göz altı kapatıcısı ismi gibi kapatıcı olmasa benim için güzel bir kapatıcı için zemin hazırlıyor muadili olan bir çok üründende ciddi uygun fiyatlı.
      deneme imkanınız olduğunda sizinde yorumlarınızı bekliyorum sevgiler

      Sil
  2. göz altı torbalarına nasıl geliyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu bir kozmetik ürünü olarak görüyorum ben. Benim için kapatıcıma zemin hazırlıyor. Evet göz altı torbalarım var ama minimum düzeyde onlar için ekstra bir iyileştirici veya kapatıcı yoketici bir görevi maalesef olmadı.
      Ancak dediğim gibi kapatıcım için göz altlarımı gayet güzel hazırlıyor, renk eşitlemesi görevi görüyor. Üzerine uyguladığım kapatıcımla göz altlarım daha sağlıklı gözüküyor.
      göz altı torbalarınızı kapatabilicek bir kapatıcı maalesef yoktur. Onun yerine iyileştirme amaçlı kremler kullanmanızı tavsiye ederim veya en kolay ve ucuz olan çay poşetlerini soğutup göz altlarınıza uygulayın. Bu sayede kan akışı düzeleceğinden sizi üzen görünüm sabirla yavaş yavaş yokolucaktır.
      sevgilerimle

      Sil