11/17/2015

BURT'S BEES YABANMERSİNİ VE BİTTER ÇİKOLATALI DUDAK BAKIMI

Yılın 12 ayı dudak kuruluğundan şikayetçiyseniz sizin için mevsim geçişleri sıcak veya soğuk havanın pek bir farkı kalmıyor
Renkli Renksiz çok fazla dudak bakım ürünü denedim ancak bir tanesi var ki kokusuyla beni mest eden
Verdiği yumuşacık hisle istediğim çatlamamış dudak görüntüsüne beni kavuşturan
Burt's Bees Yabanmersini ve Bitter Çikolatalı Dudak Bakımı

makyaj blogu



Kokusunu size anlatmam gerekirse üst notalarda yaban mersininin o şekerimsi kokusu alt notalarda %60 kakaolu bitter çikolata kokusu alabiliyorsunuz
Benim gibi bitter çikolata aşığı biriyseniz eğer dudaklarınıza bakım yaparken o harika çikolata meyvemsi kokuya bayılıcaksınız
Burt's Bees Yabanmersini ve Bitter Çikolatalı Dudak Balmı renksiz bir ürün
Detayları;
Bu canlandırıcı dudak bakımı, antioksidan yönünden zengin ve yumuşatıcı özelliğe sahip Yabanmerisini Çekirdeği Yağı ve Kakao ile özenle formüle edilmişir. %100 doğal içeriği ve karşı konulmaz kokusuyla dudaklarınızı yumuşacık ve yenilenmiş hissedeceksiniz.
İçindekileri incelersemek isterseniz;
Özel İçerik:
Kakao Yağı Bitter Çikolatanın ana maddesi olan bu doğal içerik cildi yumuşatır ve yeniler. Dudaklara sağlıklı bir görünüm kazandırır.
Diğer Özel İçerikler:
Hindistancevizi Yağı, Balmumu, Soya Yağı, Yabanmersini Çekirdeği Yağı, Biberiye Özü, Soya Yağı.

İçeriğindeki doğal yağlardan dolayı başka markaların dudak balmları gibi yapış yapış bir his kesinlikle yok.
Rujumun altına uyguladığımda o çizgilenmeler pütür pütür görüntü kayboluyor
Gün içerisinde sürekli yanımda ihtiyaç duydukça uyguluyorum ve dudaklarımda ne bir çatlama nede bir pütürleşme var uzun zamandır.
Eğer sizlerde benim gibi çikolata aşığı iseniz Burt's Bees Yabanmersini ve Bitter Çikolatalı Dudak Balmı mutlaka almanızı tavsiye ediyorum.
Hem yumuşacık dudaklarınız olucak 
Hem de o harika kokusuyla gün boyu kalori almadan çikolatanın vermiş olduğu mutluluk hormonlarınız olucak
Fiyatı 10 ile 13TL arasında değişiyor
Yüzünüzden gülümsemeniz eksik olmasın :)
sevgilerrr...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder