6/21/2015

FLORMAR MAKYAJ PALETİ

Makyaj malzemesi denilince akla 1 fara 40-50tl vermek veya bir kapatıcı için dünyalar kadar bütçe ayırmak geliyor insanın aklına genellikle
Hele ki yolculuğa gidicekseniz eğer makyaj malzemeleriniz kapladığı alan konusunda diğer eşyalarımız yarışıyor.
Bir de onları korumak adına dikkatli olmak gerekiyor çünkü zaten çok yer kaplayan makyaj malzemelerimizin kutuları çok kolay kırılabilicek materyallerden yapılıyor.
Bir kaç günlüğüne diyelimki bir yerlere gidiceksiniz ki benim genellikle şehir dışı seyahatlerim 2 günlük oluyor yanıma kapatıcı,kullanmak istediğim bikaç çeşit farım, pudram, aydınlatıcım, allığım derken en az 5-6 parçalık bir makyaj malzemesi çıkıyor ortaya.
Bunların hepsi tek bir palette olsa hemde bütçemi sarsmasa beni yer derdinden kurtarsa diye hep düşünmüşümdür.
Ancak palet tarzındaki ürünlerin içerikleri genellikle bana uymuyor.
Renk skalaları veya hep koyu tonlarda kapatıcılara pudralara yer vermelerinden dolayı açık tenli olduğum ve koyu renk makyaj yapmayı sevmediğim için birde bütçemi ciddi anlamda sarstıklarından uzak duruyordum
Flormar bu konuda başarılı olduğunu fiyat performans olarak karşılığını verdiğini biliyorum.



Bu yüzden flormarın bu tarz bana hitap edebilicek hepsi bir arada paletini aldığımdan beri hem kısa seyahatlerimde kalabalık makyaj malzemesi taşıma derdim bitti hemde benim istediğim her renk içeriğinde mevcut olduğu için her daim yanımda olabiliyor.
Sizlere bu şekermi şeker paleti kısaca anlatmak istiyorum;
Paletin içinde 2 renk kapatıcı, 2 renk allık, 1 adet pudra ve 12 farklı renkte göz farı bulunuyor.
Kapatıcılar biri hafif turuncu alt tonlu diğeri ten rengine yakın




Ben göz altlarımda önce koyu olan tonla ince bir tabaka halinde sürüp süngerimle dağıtıyorum
Ardından açık renk olanla gene ince bir tabaka halinde sürüp göz altlarımdaki morluğumu kapatıyorum
Çizgilenme sorunu eğer göz altlarımı güzel nemlendirmişsem en minimum seviyede oluyor.
Gün içerisinde renginde bir koyulaşma veya grileşme yaşamıyorum
Farların renklerine gelirsek eğer;
Renkler çok koyu değil.



Pigmentleri gayet başarılı tabiki elinizde olan palet yüzlerce liraya alınmış bir x marka far değil fakat verdiğiniz ücrete karşılık alabiliceğiniz performans ve görüntü beni gerçekten tatmin ediyor.
Yüzlerce lira verip elimde sadece 1 veya 2 renk far olmaktansa , kocaman tam anlamıyla her türlü makyajımı rahatlıkla yapabileceğim hemde bana minimum bütçeyle aldığım bu palet tam anlamıyla BAŞARILI.



Benim bu palette en sevdiğim sırasıyla;
Malum birçok kişinin aşık olduğu brulee tekli far hani göz kapağınızı nötr bir görüntü elde etmek için kullandığımız



İşte bu paletin içerisinde birebir nerdeyse aynı işlevi gören ten rengi mat kadife gibi sürüşe sahip göz kapağınızı veya kaş altlarınızı aydınlatma amaçlı kullanabiliceğiniz far en sevdiklerimden
Bir diğeri altın renginde olan ki ben herzaman altın renkli farları sevmişimdir 
Yeşilin çok tatlı gözde kesinlikle ben burdayım demeyen içerisinde ışıltılar barındıran renkli farı
Gölgeli makyaj yapmak istiyorsam eğer karıştırarak kullanabileceğim harika iki tonda kahverengi renkli farları

veee siyah far ben bu rengi şu amaçla kullanıyorum
Eğer yanıma göz kalemi eyeliner vs almamışsam veya taşımak istememişsem bu farımı hafif suyla ıslattığım fırçamla uyguladığımda kopkoyu bir siyah eyeliner elde ediyorum.




Beni gün sonuna kadar kurtarıyor farı ıslatarak sürdüğüm için sabitlenmesi çok hızlı oluyor ve göz kapağıma bulaşma sorunuda kesinlikle yaşamıyorum.
Pudranın yapısı yumuşacık benim cildim sorunlu olduğu halde herhangi bir problemle karşılaşmadım.
Allıklarını cildim redness olduğundan dolayı doğal allık sürmüş gibi zaten sürekli yanaklarım :) ben göz farı niyetine kullandığımı itiraf ediyorum aramızda kalsın lütfen :)




Şimdide fiyatına gelelim 35-40TL arasında
Web sitesinde incelemek isterseniz eğer

Bu fiyata ben aldığım performanstan çok memnunum
Eğer sizlerde benim gibi çok fazla bütçe ayıramıyorsanız makyaj malzemelerinize 
İhtiyacınız olabilicek herşeyi tek bir palette bulmak istiyorsanız
Flormar markasına ait Make Up Set sizleride benim gibi mutlu edicektir mutlaka
Sevgilerrr...

6 yorum:

  1. Gerçekten pek çok allık göz farı kullanımına da uygun, katılıyorum size...
    Tamam kimseye söylemem :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı çok iyi performansı da güzel kullanmıştım bir ara bu paleti ama bitiremeden son kullanma tarihi geçti tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkler hem günlük hem geceye uyarlanabilir olması bana göre çok güzel bide bir yerlere gidiceğim zaman bişi almıyorum ne kapatıcı ne pudra yer açısındanda çok güzel oluyor renkler kopkoyu diil bu yüzden çok sevdim flormarın bu paletini umarım değişik versiyonlarınıda çıkartsın duysun sesimi :)

      Sil
  4. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum severek takip edicem :) bende bloguma beklerim tatlım :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili funda
      hemen takibe aldım seni :)
      güzel yazılarını bekliyorum hayırlı olsun bu arada bloğun
      sevgilerimle

      Sil