4/30/2015

For Your Beauty Makyaj Süngeri

Makyaj yapmayı hepimiz çok seviyoruz.
Ama en doğru makyaj en doğru zemin hazırlanırsa eğer çok güzel sonuçlar veriyor.
Benim cildimin sorunları malum.Elimle uyguladığımda bb veya cc kremi kesinlikle istediğim sonucu alamıyorum.
İstediğim pürüzsüz görünüm maalesef oluşmuyor aksine pütürlü bir görünüm oluyor.
Daha sonra fırçayla çeşitli denemelerde bulundum ama cildimin hassasiyetinden dolayı ne kadar yumuşak kıllarıda olsa sürdüğüm bb veya cc kremim mutlaka çizgi çizgi kaldı.
Geriye bitek makyaj süngerleri kaldı.Ancak onlarda maalesef çok ciddi rakamlara satılıyor bir tanesi.
Birde üzerine internette bloglarda okuduğum kadarıyla sahtesi var çok dokulu olanı var istenilen sonucu vermeyeni var birsürü sorunları olanlar var.
Peki o zaman ne yapıcam? paramı sokağa atmak benim için en son yapıcağım şey
Klasik Rossmann indirimlerinden geçtiğimiz yılki bayram indiriminde mağazadaki göreliyle sorunumu konuştuk 
Bana For Your Beauty markasına ait  makyaj süngerini tavsiye etti.
Ambalajı aşağıda da görebiliceğiniz gibi sert plastikten içerisinde 6 tane yumuşak sünger barındıran bir kutuda.

For Your Beauty Makyaj Süngeri


Fiyat olarakta çok uygun indirimsiz zamanlarda 4-5tl civarında alabilirsiniz.
Ertesi gün deneme amaçlı süngerlerimden bir tanesini kullandım.
Gerçekten yumuşacık cildime sürdüğümde cildimi tahriş etmeyen bir sünger yapısı var.
Cildime sürdüğüm kremimi gayet başarılı bir şekilde cildime yediriyor ve bunu yaparkende alt zeminde kızarıklığa yol açmıyor.

For Your Beauty Makyaj Süngeri


Ayrıca göz altlarımada uyguladığım kapatımıcımı sürebilmem için ince kenarlara sahip buda cildimde istediğim noktaya rahatlıkla ulaşabilmeme imkan veriyor.
Arada çok hafif ıslatarakta kullandım buda çok başarılı sonuç verdi.
For Your Beauty Makyaj Süngerinin bir diğer güzel tarafıda çok fazla bb veya cc kremimi emmemesi.
Genellikle süngerle yapılan makyajlarda en büyük sorun malum cildinizden çok süngerin kreminizi emmesi.
Bu konudada benden kocaman bir artı aldı For Your Beauty Makyaj Süngeri.
Göz altlarıma uyguladığım kapatıcımı For Your Beauty Makyaj Süngeri ile kullanmaya başladığımdan beri hangi markanın kapatıcısını kullanırsam kullanım kesinlikle çizgilenme sorunuda artık yaşamıyorum.
Ayrıca For Your Beauty Makyaj Süngeri kesinlikle kullan at mantığıyla alınıcak bir sünger değil.
For Your Beauty Makyaj Süngeri bikaç kez makyajımı yaptıktan sonra şampuanımla yıkayıp üzerinden kremleri akıtıp kuruttuktan sonra ki en fazla 2 saat içinde kuruyor yeniden yepyeni süngerim oluyor.
Ancak benim talihsizliğim pisiciklerimin olması :)
Çünkü yıkayıp rafa koyduğum anda nasıl anlıyorlarsa buluyorlar sakladığım yerden onu top yapıyorlar kendilerine ve kullanılmıyacak hale geliyor benim For Your Beauty Makyaj Süngerlerim :) Aşağıdada resmi çekmeye çalışırken pörtlek kızım alıp kaçırdığı için üzerindeki delikleri görebilirsiniz :)

For Your Beauty Makyaj Süngeri


Olsun nasılsa indirim zamanlarında yedeklediğim için istedikleri kadar çalsın benim meleklerim :)
Kısaca eğer sizlerde uygun fiyatlı olsun benim tüm makyajımı yaparken yardımcım olsun hem kapatımıcı hem fondötenimi hem bb cc kremimi sürebilim aynı süngerle ayrıca uzun ömürlü olsun iki yıkamada dağılmasın parçalanmasın birbirimizi sevelim sayalım kötü gün dostu olalım diyorsanız :) For Your Beauty Makyaj Süngeri 6'lıyı mutlaka bir deneyin.
Fiyat performans açısından emin olsun sizi mutlu edicektir.
sevgilerrr..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder