3/05/2015

Emily Göz Kalemi Waterproof (101 no)

Göz kalemlerinden eyelinerlardan beklentilerimiz ;
Yoğun renk vermesi
Gün boyunca bizi aynalarla sürekli kontrol etme durumunda bırakmaması
Kadife yumuşaklığında olması
İstediğimiz formu rahatlıkla verebilmemiz
Gözlerimize alerjik reaksiyona sebep olmaması
Benim kısaca bir göz kaleminden mutlaka beklentilerim bunlar.Özellikle gün içerisinde beni pandaya çeviren göz kalemlerinden anında soğumuş kırmış çöpe atmışlığım çok oluyor.Peki ortalama 3 tl gibi bir fiyata yukarda saydıklarımın hepsine kavuşmaya ne dersiniz? Bir makyaj malzemesi pahalı fiyatta olması lazımki illa kaliteli istediğim sonuçları versin diye asla bir yaklaşımım olmadı.Bunun yerine önyargılarımdan sıyrılıp daima farklı markaların farkı uygun fiyatlı ürünlerini deneyimliyerek kendimce bir makyaj ürünleri stoğu oluşturuyorum.
Emily Göz Kalemi Waterproff ortalama 3tl gibi bir fiyata satılıyor kozmetik marketlerinde.Ama daha önce denediğim farklı markaların sözde waterproff denilen ürünleri maalesef gün içinde beni aynalara mahkum etmişliği var.Ancak Emily Göz Kalemi Waterproff çok enteresan bir şekilde kesinlikle gün içinde akma gözlerime alerjik reaksiyona yol açma gibi sonuçları olmadı.Gözlerime sürdüğüm gibi gün boyu açık havada çok rahatlıkla beni idare etti.Yumuşacık sürümünün aksine ne göz pınarlarıma dolma yaptı ne de göz kapağıma bulaşma.Genellikle yumuşak sürümlü göz kalemleri malum gün içinde mutlaka akma yapabiliyor.Ama içeriği nasıl güzelse Emily Göz Kalemi Waterproff benim en çok arzuladım kömür karası rengi harika bir yumuşaklıkla gözlerime verdi.Uygun fiyatlı olmasıyla da ayrıca beni cezbettiğinin altını çizmeliyim.
Kısaca eğer benim gibi kömür karası renginde yumuşacık gün içinde sizi pandaya çevirmeyecek bir göz kalemi arıyorsanız Emily Göz Kalemi Waterproff 101 numarayı mutlaka bir deneyin.Emin olun pişman olmayacaksınız.
sevgilerr...

siyah göz kalemi

siyah göz kalemi

Emily göz kalemi 101 no-maybelline color tattoo 05 no gold ve loreal paris rimel kullanarak yaptığım makyajım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder