5/25/2014

1.000 trndci ile birlikte “Garnier Saf & Temiz 3’ü 1 Arada”yı deniyor

merhabalar,
Bugün hergünkampanya.com forumunda görüp tesadüfen keşfettiğim bir siteyi sizlerede tanıtmak istiyorum.
Bu site yurt dışında faaliyetleri olan bir tanıtım sitesi.Türkiyedeki ilk çalışmalarıda 1.000 trndci ile birlikte “Garnier Saf & Temiz 3’ü 1 Arada”yı deniyor kampanyaları.Ben açıkçası bu tarz kampanyaları çok seviyorum.Hem ürün hakkında bilgim oluyor hem ürünü deniyorum hemde tüm yaşadığım ürünle ilgili şeyleri firmayla direkt paylaşma imkanım oluyor.
Malum benim cildim gerçekten sorunlu Peeling ihtiyacımı karşılayabilicek bir ürün olmasını umut ediyorum.Zaten benim cildimde faydasını gördüğüm herşey bütün cilt tiplerinede rahatlıkla iyi gelebilicektir eminim.
eğer sizler de kaydolup garnier ürününü denemek isterseniz
http://www.trnd.com/tr/

bu arada kaydolduktan sonra arkadaşlarınız davet etmeyi ve formunuzun tamamını doldurmayı unutmayın
sevgilerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder