12/04/2014

Rival De Loop Young Concealer Palette (4'lü)

Merhabalarr

Hepimizin en büyük dertlerinden bir taneside kapatıcı seçimi.Aniden beliren bir sivilce, gece az uyumanın verdiği göz altındaki koyuluklar,aniden ortaya çıkan sevimsiz güneş lekeleri veya solgun cildiniz.Bütün bu sorunlar için hep farklı farklı çözümler gerekmekte.Tek bir renk kapatıcı ile kesinlikle bu sorunların üstesinden gelinebilme imkanı maalesef sıfır.Buda bizleri bütün sorunlar için ayrı ayrı kapatıcı almak zorunda bırakıyor.Bu hem ciddi anlamda masraf hem yer işgal etmesi yani bir nevi boşa kalabalık.

Neden boşa kalabalık dediğime gelince.Düşünsenize bütün sorunlarınız minicik dikdörtgen bir kutuda.İsterseniz gece az uyuduğunuz için gözlerinin altının rengini kapatın, isterseniz cilt kızarıklıklarını sivilce izlerini kapatın,isterseniz güneş lekelerinizden bir dokunuşla uzaklaşın veya cildinize minik dokunuşlarla aydınlık bir hava verin.

Benim yüzümdeki kızarıklık sorunu ciddi bir sorun.Maalesef bu ilaç tedavisi olduğum halde benle ömür boyu kalacak bir durum.Kendisine ben alıştım ancak oda beni çok sevdi ki yüzüme farklı ne sürsem durmadan kabardı kızarıklık yerine resmen kan rengine bıraktı.Bu yüzden her türlü makyaj malzemesine de ciddi anlamda korkarak yaklaşmaktayım.Ancak ben alışmış olsam da neden insanlar mecbur kalsınlar ki benim kırmızı yanaklı ve burunlu yüzüme.Bu yüzden bu kızarıklıklardan kurtulmak için kapatıcı  arayışındaydım.Ancak denediğim bir kaç  markanın kapatıcıları benim hassas cildimde tahrişe neden oldu.Ki asla ben makyajımı cildimi nemlendirmeden yapmadığım halde genede cildimde kabarıklık ve tahriş yaptı.

Rossmann alışverişlerimde ama keşfettiğim bir palet resmen hayatımı kurtardı diyebiliriz.Artık resmen stoklu alışveriş yapmaya mecbur bıraktı beni.Yukarıda saydığım tüm sorunlardan tek bir palet içinde çok büyük rahatlıkla kurtulabiliyorsunuz.Ben nemlendirdiğim cildimin üzerine yeşil olan renkteki kapatıcıyı yüzük parmağıma sürün daha sonra minik dokunuşlarla cildime dağıtıyorum.Bu sayede cildimde ki kızarıklık puf diye uçuyor ve gidiyor.Kalıcılığı da gayet güzel.Sabah kapatıcı uyguladığım yerler kesinlikle beni akşama kadar idare ediyor diyebilirim.
Cildimde lekelenme veya solgunluk varsa kesinlikle cilt tonumu eşitlemek için sol altta bulunan açık kahverengi kapatıcıyı uyguluyorum.
Göz altlarıma uyguladığım pembe kısımdaki kapatıcı göz altlarımdaki ince çizgilerin içine dolmuyor.Ki en büyük sıkıntılarımızdan biride budur Çizginme.Ancak bu palette ben bunu kesinlikle yaşamadım.Bu arada 1.paletim bitti 2.palete başladım bile.
Biraz bekledikten sonra cildimle bütünleşmesi için üzerine sürdüğüm BB veya CC kremim gerçekten çok güzel bir şekilde cildimle bütünleşiyor.
Beyaz renkli aydınlatıcı görevi gören kısmını ise makyajımı tamamladıktan sonra göz çevreme uyguluyorum bu gözlerimin daha canlı ve parlak gözükmesine sebep oluyor.

Yani kısaca tüm cilt sorunlarınız için hem paradan hem kalabalıktan kurtulmak istiyorsanız kesinlikle Rival De Loop Young-Concealer Palette alıp denemelisiniz.

kapatıcı palet


ürün bilgisi için tık

4 adet farklı amaçlı kapatıcı içerir.

Yeşil renkli kapatıcı kızarıklıkları gidermesine yardımcı olur.
Pembe renkli kapatıcı göz altı halkalarını kapatır.
Kahverengi profesyonel kapatıcıdır, daha zor kapanan iz ve lekeler içindir.
Beyaz renkli kapatıcı göz altlarını vurgular ve ön plana çıkarır.

08.03.2015 yeni not;
bu haftaki kadınlar günü kapsamında indirimde olmasını fırsat bildiğim için rossmann mecidiyeköydeydim.Bir anne ve kızı ne alsak telaşındaydı.Biraz sohbet ettimizde kızının cildindeki sivilcelerden dert yandılar daha 16 yaşında ama irili ufaklı sivilceleri vardı ve kızarık kötü bir görüntü veriyordu pudrayla kapatmasında.Onlara bu paleti önerdim ve orda cildinin bir kısmını temizleyip uygulamasını yani yeşil olan bazla kızarıklık olan bölgeleri pıtpıt diye minik parmak dokunuşlarıyla nasıl kapanıcağını gösterdim.Nasıl mutlu oldu size anlatamam.Hemen palet indirimde olmadığı halde aldı.Kesinlikle sivilce veya kızarıklık sorununuz varsa bu harika paleti kaçırmayın.

8 yorum:

  1. Ben bu güzel Rival De Loop ürünlerini hiç göremeden Rossmann koridorlarını ışık hızında geçiveriyorum yaa... Çok hırsızlık oluyor sanırım, çalışan bayanlar zırh gibi önünde dikiliyor makyaj malzemelerinin, hiç bişeye bakamıyorum. Hayır durup baksam bu defa da soruyolar aradığınız bişey var mı diye. Aradığım bişey yok ama hoşuma giden bişey olursa alıcam. Maalesef bir psikolojik baskı hissediyorum ve pek bişey alamadan çıkıyorum :(
    Oh be ne dertleştim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şubeyle ilgili bu sıkıntınızı mutlaka facebook sayfalarından iletmenizi tavsiye ederim benimde bazen şubelerinde benzer sıkıntılarım oluyor şikayet şeklinde diilde şöyle olsaydı daha iyi olurdu diye ilettiğimde emin olun bir dahaki gidişimde mutlaka benim istediğim gibi davranış içinde oluyor elemanları rossmannda en beğendiğim özellik bu:)
      rivalin young serisinden bu palet mutlaka denemenizi tavsiye ederim önümüz bayram %50ye iner gene 4tl civarında oluyor o zaman inince fiyatı denemek için bile olsa çok uygun bir fiyat
      sevgilerr ve herzaman beklerim :)

      Sil
  2. Çok uygun fiyatlar müthiş... :) Pahalı makyaj malzemelerinin fiyatlarının çok şişirme olduğunu düşünüyorum gerçekten, gereksiz pahalı markalar var...
    Bu paleti mutlaka deneyeceğim, teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa şuan kendi adıma üzülüp sizin adınıza sevinmiş bulunmaktayım. Bende olan kurudu çürüdü garip birşeyler oldu :D Bende vedalaştım :( Ama Rival de loop'un natural touch concealer'ını şiddetle öneririm. Ben onun 2 kutusunu bitirdim. Yenisi de aldım eheheheeh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu anda 3.paletim var evde kesinlikle kuruma vs olmadı acaba bir sorunmu vardı palette?
      alan bütün arkadaşlarımda da hiç kurudu diyen olmadı çok üzüldüm :(
      rivalin o concealerına denk gelmedimmi gözümdenmi kaçtı merak ettim bayram üzeri indirimlerinde kesinlikle aldım notumu gittiğimde bakıcam :)
      şimdi amaaaa yakında bir kapatıcı yazısı gelicek 4,95e aldığım farklı bir markanın şu anda deneme sürüşündeyim 1 hafta kullanim sonrasında aynı etkiler devam ediyorsa yazımı yazıyorum şu anda ciddi bir ilişkimiz var kendisiyle hatta rivalin kapatıcısının herzaman yeri ayrı bende ama bu yeni minnak tüp kendisini bana bayağı sevdiricek gibi :)

      Sil
  4. Benim muhtemelen bozuktu. Neyse çok üzülmeyeyim gerçekten Natural touch bambaşka bir concealer aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz aşırı kapatıcılık beklemeyin ama :) O postu da heyecanla bekliyorum bakalım görüşleriniz ne olacak :)

    YanıtlaSil
  5. Bu 4 lü paletin fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortalama 8-9tl civarinda %50 indirime girdiğinde ama yarı yarıya düşüyor o zaman almanızı tavsiye ederim
      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...