4/02/2018

Lavera Organik Dudak Kalemleri

Dudak kalemleri olmadan sürülen bir ruj asla düzgün durmuyor. Rengini belli etmesi, dudak kontürünü belirginleştirmesi için mutlaka kullanılması lazım. Lavera Soft Lipliner serisi içeriğinde kimyasal olmaması, glütensiz olmasıyla tüm dudak makyajlarımda bana eşlik ediyor. Ayışığı Organik sitesinde 40TL’ye satılan Lavera Organik Dudak Kalemleri bendeki renkleri, 02 Pink, 03 Red, 04 Plum. Aslında seri 4 renkten oluşuyor ancak ben kendi kullandığım renklere en yakın olan bonus renkleri seçtim.

lavera-organik-dudak-kalemleri


Lavera Organik Dudak Kalemleri

Lavera Soft Lipliner yumuşak yapıya sahip organik dudak kalemi. İçeriğinde bulunan doğal yağlar sayesinde dudak çevresini tahriş etmiyor. Renk vermesi ve bu rengi koruması uzun sürüyor. Ruj etrafını çerçevelediğimde daha net çizgiler yakalıyorum. Lavera Organik Dudak Kalemleri bendeki renkleri ile ilgili detayları okuyabilirsiniz.



lavera-organik-dudak-kalemleri

02 Pink

İçerisinde çok hafif bir metalik geçiş barındıran pembe renginde. Çok açık renk ruj veya glosslarımı kullandığımda dudak çizgimi büyütmek içinde kullanıyorum.

03 Red

Tam bir mat bitişli kırmızı renginde. Kırmızı alt tonlu rujlarımın tamamında kullanıyorum.

lavera-organik-dudak-kalemleri


04 Plum

En beğendiğim organik dudak kalemi bu oldu. Harika bir mürdüm renginde. Koyu renk tüm rujlarımda kullanıyorum.

lavera-organik-dudak-kalemleri


Lavera Soft Lipliner, zararsız içeriği ile rujlarımın tamamlayıcısı oldu. Lavera Organik Dudak Kalemleri benim gibi rujlarını mutlaka kalem ile süren herkesin güvenle kullanabileceği yapıda. Hem uygun fiyatlı hem temiz içerikli organik kozmetik ürünleri arıyorsanız Ayışığı Organik sitesinden siz de satın alabilirsiniz.
Sevgilerrr.

2 yorum:

  1. Mürdüm rengi çok hoş çok beğendim benim ruhuma da uyar. Organik olması da çok önemli benim için. 😊 Bu siteyi hiç duymamıştım. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  2. 3 renk de ayrı ayrı çok hoş :)

    YanıtlaSil