12/04/2017

Wet n Wild Au Naturel Nude Awakening Far Paleti

Wet'n Wild bir drugstore markası olabilir. Ancak piyasada satılan bir çok high end markayı geçen çok güzel ürünleri var. Markanın Hayvanlar Üzerinde Test Yapmayan politikalarından ve fiyatlarını minimum tutmalarından dolayı çok seviyorum. Wet n Wild Au Naturel Nude Awakening Far Paleti bir süredir kullandığım fiyat performans değerlendirmesinde ücretinin hatta fazlasını hak eden bir palet. Naked paletlerine benzediği birçok platformda belirtilmiş görsellerine baktığımda oldukça benzer renkler var ancak fiyat olarak indirimde ben Ekim 2017'de sadece 19.90TL almış olmanın mutluluğu ayrıca paha biçilemez. Gratis mağazalarında satılan cruelty free uygun fiyatlı far paleti incelemesini blog yazımda okuyabilirsiniz.


wet-n-wild-au-naturel-nude-awakening


Wet n Wild Au Naturel Nude Awakening Far Paleti

Palette toplam 10 renk bulunuyor. Tüm renkler birbiri ile uyumlu. İçerisinde renkler sırayla;



Göz kapağını nötr hale getirmek için Brulee benzeri açık ten tonunda bir renk ama başarısız oluyor renk tam vermiyor

Çok açık Pembe ışıltılı göz pınarlarını ve kaş altını aydınlatma amaçlı rengi

Daha hafif ışıltılara sahip pembe açık krem tonuna kaçan bir rengi

Bakır altın yansımalı tek başına bile harika bir göz makyajı yapılabilecek ton

Tam bir pembe içinde ışıltılar olan hafif mürdüm yansımalı tonu

Renk vermeyen paletteki iki fardan diğeri ton olan açık ten rengindeki mat renk

wet-n-wild-au-naturel-nude-awakening


Paleti almama sebep olan 2 renkten biri muhteşem bir mürdüm tonu mat

kahve mürdüm karışımı ışıltılı metalik versiyonu bu iki renk beni benden aldı

Çok koyu acı kahve tonunda ıslak fırçayla sürmeye müsait kahverengisi

Son olarak da içerisinde çok hafif mavi yansımalar olan simsiyah bir far

wet-n-wild-au-naturel-nude-awakening


Paletteki tüm renkler günlük göz makyajı için kullanılabilir. Ancak tam renklerden verim almak istiyorsanız sağlam bir far bazı kullanın aksi halde palette gördüğünüz renkleri gözlerinize uygulayamazsınız. Paletin tozutmaya meyilli bir durumu var bu yüzden kontrollü göz makyajınızı yapın.

Renkler gün içerisinde kullandığım far bazından dolayı solmuyor. Sevmediğim tek şey içerisinden çıkan aplikatör. Hiç koyulmasaydı daha iyiydi ama 19.90TL verip aldığım Wet n Wild Au Naturel Nude Awakening Far Paletinde uygulama fırçası bulmayı zaten beklemiyordum.

wet-n-wild-au-naturel-nude-awakening


Göz makyajımda her türlü ışık oyunlarını tek bir paletle rahatlıkla yapabiliyorum. Öyle yüzlerce liralar verip bir palet almaktansa Wet n Wild Au Naturel Nude Awakening Far Paleti almak daha karlı.

Sizlerde benim gibi mürdüm tonlarını gül kurusu tonlarını kendinize yakıştırıyorsanız cruelty free, Hayvanlar Üzerinde Test Yapmayan Wet n Wild Au Naturel Nude Awakening Far Paleti mutlaka bulduğunuz Gratis mağazasında indirimde alın asla pişman olmazsınız.
sevgilerrr.


8 yorum:

  1. Ben bu markanın tekli farlarını kullanmıştım ama paletlerini hiç denemedim.Renkler çok hoşmuş,güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekli farlarını almaktansa wet n wild bu paletleri daha karlıya geliyor.
      sevgiler

      Sil
  2. Bir markanın tüm far paletleri mi bu kadar güzel olur :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum :) ayrıca son 4 renk benim favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 2 renk hariç hepsini çok sevdim :)

      Sil