8/18/2016

Naturelka Soğan Tozu

Soğan her türlü yemeklerimizde, soslar da kullandığımız tat verme yardımcımız. Ancak benim gibi soğan kesmek ve doğramaktan hoşlanmayanlar için en güzel alternatifi Ayışığı Organik sitesi Naturelka Soğan Tozu getirdi.

naturelka-soğan-tozu



Soğan Tozu Nedir?
Kuru Soğanlar temizlendikten sonra Hijyenik ortamda, özel makinalar içinde fırçalanarak temizlenir. Belirli bir ısı derecesinde ve sürede; vitamin, mineral ve aromasına zarar gelmeden kurutulur. Daha sonra makinelerde öğütülerek hiçbir katkı maddesi eklenmeden toz halini alıyor.

Soğan Tozu Kullanım Yerleri
Öncelikle yemeklerinizde gözlerinizi yakmadan, elinizi kesmeden çok rahatlıkla kullanabilirsiniz. Benim midemde olan problemimden dolayı soğan minimum olarak kullanmak zorundayım, ancak Soğan Tozu kullanımım da midemde hiçbir rahatsızlık hissetmiyorum.
Makarna hazırlarken, sosunuza 1 tatlı kaşığı kadar kullanabilirsiniz. Bu sayede soğan aroması diğer aromaları baskılamadan harika tadıyla sosunuza geçecektir
Köfte yaparken çok rahatlıkla kullanabilirsiniz. Harika bir soğan aroması veriyor.
Tavuk özellikle soslarken kızartmadan önce ben terbiye yapıyorum. Bu terbiye esnasında 1 tatlı kaşığı soğan tozu kullandığımda lezzetine inanamadım. Kesinlikle deneyin.
Et yemeklerinde görünümü bozan kesilmiş soğan tanelerini sizlerde sevmiyorsanız, sunumunuzu hiçbir şeyin bozmamasını istiyorsanız soğan tozunu rahatlıkla tercih edebilirsiniz.
Menemen yaparken denedim verdiği tat harikaydı
Çorbalarınızda çok rahatlıkla aroma vermesi için kullanabilirsiniz.

Kısaca Naturelka Soğan Tozu soğanın girdiği tüm yemek sos ve çorbalarınız da kullanabileceğiniz harika bir yardımcı. Kullanım kolaylığı, sakarlıklara izin vermemesi ile evimde sürekli bulundurmaya karar verdim. 125gr paketi 9,90TL ile Ayışığı organik sitesinden alabilirsiniz. Ayrıca ilk üyelere 25tl hediye çeki ve alışverişlerinizde puan kazandığınızı da hatırlatim.

sevgilerrr

5 yorum:

  1. İlk kez böyle bir şey görüyorum bence iyi ki yapmışlar bazen gözlerim soğanın acısından kavruluyor :))

    YanıtlaSil
  2. Aaa çok mantıklı, tutar bence de bu. Ben sarımsak tozunu çok kullanıyorum mesela. Hani sokaklarda satılan bardak mısırlar var ya, onları evde yaptığımda sarımsak tozu çok yakışıyor. Soğan tozunu da aynı şekilde deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. İlk kez duydum, gördüğüm yerde alırım artık :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de iyi düşünüp,üretmişler.

    YanıtlaSil
  5. Hamileyken kullandim kesme asamasindaki kokuya dayanamiyordum.

    YanıtlaSil