12/12/2017

Lavera Dramatic Eye Cream Soul Plum

Krem göz farlarını sever misiniz? Ben hızlı göz makyajı yapmam gerekiyorsa elim sürekli krem göz farlarına gidiyor. Lavera Dramatic Eye Cream Soul Plum rengi tam sür çık ışıltılı bir lila rengi. Natrue ve Bio Organik sertifikalarına sahip. Lens kullananlar ve alerjiye sahip gözlerde rahatlıkla kullanılabiliyor. Ben Ayışığı Organik sitesinden Organik Makyaj ürünleri kategorisinden aldım.

lavera-dramatic-eye-cream-soul-plum

Lavera Dramatic Eye Cream Soul Plum

Renginden tam verim alınabilmesi için ben Lavera Göz Farı Bazı kullanıyorum. Renksiz bir baz olduğu için ışıltılarını kaybettirmiyor. Hafif sürdüğünüzde göz kapağınıza harika metalik ışıltılar veriyor. Gözleri oldukça canlı ve parlak gösteriyor.


Fırça ile sürmeye müsait değil yapısı, parmağımla dokundurarak göz kapağıma sürüyorum. Tek katta ışıltıları sonrasında yoğunlaştırdığımda ise lila tonunu yakalıyorum.

lavera-dramatic-eye-cream-soul-plum


Eğer kalın bir tabaka halinde sürüp dağıtmaya çalışırsam anında çizgilenme yapabiliyor. Bu yüzden az miktar alıp sonrasında yoğunlaştırıyorum rengi.

Göz altlarıma ince bir fırçayla geçiyorum hem gözlerimin beyazını ortaya çıkartıyor ışıltısıyla hem de çok uğraşılmış bir göz makyajı görünümü veriyor.

lavera-dramatic-eye-cream-soul-plum


Ortalama 3-4 saat sonunda hafif çizgilenme yapmaya başlıyor kremsiliğinden dolayı. Çizgilenme olan katlanma bölgesine parmağımla dağıttığımda ışıltısını kaybetmiyor.

Sizlerde lila tonlarında kremsi ve organik göz farı arıyorsanız Lavera Dramatic Eye Cream Soul Plum rengi deneyebilirsiniz. Fiyatı sadece 32.29TL indirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata Ayışığı Organik sitesinden alabilirsiniz.
Sevgilerrr.

2 yorum: