11/04/2017

Kutu Kutu Moda Alışverişim

Doğum günümde bana kimse hediye almadı. Tamam, kızmıyorum ama üzüldüm mü evet diyorum. Geçtiğimiz haftaya kadar bekledim halen yok bende kendi kendime hediye almak istedim. Şans eseri Kutu Kutu Moda sitesini gördüm. Geçmiş kutularını incelediğimde bana oldukça hitap ediyor. Üzerine sürpriz hediye paketi olacak, ben içerisinde ne var bilmeyeceğim. Tam bir kendi kendime doğum günü hediyesi değildir de nedir dedim alışverişimi yaptım. Ekim ayı Sürpriz Moda Kutusunu satın alırken yanında ekim ayı sürpriz aksesuar kutusunu da beraberinde aldım. Tabii ki sevda durur mu yazdım bu ayki kutularınızda ne var meraktan ölüyorum, sürpriz olduğunu bedenime ve seçtiğim kriterlere göre geleceğini öyle şeker bir dille anlattılar ki ben heyecanla kutularımı beklemeye başladım. Gelen kutularımın içeriklerini sitenin bilgilendirme aşamalarını aşağıda okuyabilirsiniz.

kutu-kutu-moda-alisverisim


Kutu Kutu Moda Alışverişim


Satın alma işlemini yaptığımda hemen bana mail geldi şu tarihte gönderiminiz yapılacaktır şeklinde. Sonrasında kutum kargoya verildiğinde kargo takip kodum geldi. Bunlar benim için çok önemli çünkü online alışverişlerimde güven, karşılıklı olarak bilgilendirme yapıldığında içim rahat oluyor.



Kutu Kutu Moda SÜRPRİZ MODA KUTUSU


kutu-kutu-moda-alisverisim


İlk kutumu açtığımda gördüğüm harika bir elbise oldu. Çiçekli hem kışın kalın bir bodyle giyilebilir hem de yazın ince bir body ile kombinleyebilirim. Normal fiyatı 79.90TL

kutu-kutu-moda-alisverisim


Salaş Hırka kutumdan geldiği günden beri üzerimde oldu. Standart bedende fiyatı 59.90TL
Çiçekli fanus küpe fiyatı 14.90TL

İkili boncuklu bileklik çok beğendim özellikle hırkamla harika uyumlu oldular 9.90TL

Gül desenli bardak kahvemin yanında bana eşlik ediyor 5.90TL

Çiçekli bardak altlığı 4.90TL

Bayıldığım bir ek çiçek açan kalem. Kaleminiz küçüldüğünde ekiyorsunuz toprağa ve arkasındaki tohumlar açılıyor çiçek oluyor 2TL

Toplam 177.40TL olan bu ekim ayı moda kutusuna 59.90TL ödeyerek aldım. Çok karlı ve beni mutlu eden bir alışveriş oldu.

Kutu Kutu Moda SÜRPRİZ Aksesuar Kutusu


kutu-kutu-moda-alisverisim


Bordo renkli ipek fular beyaz tenimde oldukça güzel bir ikili oldular 59TL

Deri detaylı püsküllü çanta benim için organizer görevi görmeye başladı bile 24.90TL

Yusufçuk küpe 14.90TL

Taşlı çıtçıtlı deri bileklik 14.90TL

İkili boncuklu bileklik 9.90TL

kutu-kutu-moda-alisverisim


Renkli kupam lilanın en sevdiğim tonunda 6.90TL

Bu kutumda da hediye olarak ek çiçek açan kalemim oldu 2TL

Toplam 132.50TL değerindeki aksesuar kutum bana sadece 44.90TL gelmiş oldu.

Sizlerde benim gibi kendinize veya sevdiklerinize sürpriz onların gerçekten işlerine yarayabilecek mutlu edebilecek hediyeler almak istiyorsanız ama bütçeniz kısıtlıysa Kutu Kutu Moda sitesinden alışverişlerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.
sevgilerrr.

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ürünler, güle güle kullanın, oldukça uygun fiyatlı ve sürpriz bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu olsun canım:)
    Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  3. süpriz hediyeler güzel olmalı, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Son moda kutulara bayılıyorum =)
    Bu kutuları da ilk kez gördüm, güle güle kullanın, doğum gününüz kutlu olsun =)

    YanıtlaSil