9/18/2017

Match İpek Göz Maskesi Deneyimim

Göz altlarında oluşan ince çizgiler, morluk, yorgunluk izleri, kaz ayağında oluşan veya oluşmakta olan mimik çizgileri için sadece göz kremi ile önlem alınması yeterli gelmiyor. Özellikle 30 yaşından sonra eğer göz maskeleri kullanırsanız benim gibi tüm bu sorunlar için harika bir önlem almış oluyorsunuz. Özellikle içeriğinde bulunan hyaluronik asit ve yeni keşfim Matrixyl ile göz çevresi bakımım çok rahatlıkla tamamlanıyor. Match İpek Göz Maskesi Deneyimim de maskenin uygulanma şekli, faydalarını okuyabilirsiniz.

match-ipek-goz-maskesi-deneyimim

Match İpek Göz Maskesi Deneyimim

Kullanıcı yorumlarını bulamadığım bu ipek göz maskesini Ayışığı Organik sitesinde Match Maskeleri %30 indirimle satılmaya başlandığında keşfettim. Fiyatı 6-lı Kutuda 31.50TL. Yani bir tanesi bana 5TL civarına geliyor. Haftada 2 kez kullanıma uygun. Özellikle benim gibi göz çevresindeki şişkinlik ve koyu halkalardan şikayetçi kişilerin denemesini tavsiye ederim.



Hassas ciltlere uygun olan Match İpek maske cilt üzerinde ikinci bir deri gibi incecik uygulanıyor. İpek üzerinde çok fazla sıvı var. Bu yüzden tavsiyem o sıvı yüzünüze hafif aksa dahi silmeyin. Ben bu gibi maskelerimi buzdolabında saklıyorum. Soğuk biliyorsunuz gözaltlarındaki şişlikleri hemen indiriyor. Birde üzerine hyaluronik asit ve Matrixyl bileşimi gelince hem çizgilerimi hafifletiyor hemen, hem de göz çevresini rahatlatıyor. Matrixyl hücre yenileyici, kolojen yapısını güçlendiriyor.

match-ipek-goz-maskesi-deneyimim


Benim gibi hassas ciltlerde bir reaksiyon yapmadığının da müjdesini verebilirim. Maskeyi kullandıktan sonra durulama ihtiyacı hissetmiyorum. Önemli olanda zaten asla durulanmaması faydanın maksimum olmasını sağlıyor.

Sizlerde benim gibi göz maskelerini seviyorsanız Match İpek Göz Maskesi denemenizi özellikle tavsiye ederim. Hem ilerisi için harika bir yatırım, hem içeriğindeki aktif maddeler ile botox vb. işlemlere gerek kalmadan göz çevrenizi koruma altına alabilirsiniz.
sevgilerrr.

5 yorum:

  1. bu tarz ürünleri nedense kullanmayı hep ihmal ediyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Çok uygunmuş fiyatı.Pek kullanmadım göz maskesi ama sanırım yavaş yavaş kullanmaya başlamak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geleceğe güzel bir yatırım oluyor )
      sevgiler

      Sil
  3. Gözlerim bu aralar biraz rahatsız geçsin deneyebilirim :)

    YanıtlaSil