7/19/2017

Veronique Koku Çeşitleri

Clup Veronique ürünlerini birçoğunuz sosyal medyalarda görüyorsunuz. Bende uzun bir süredir deneyimliyorum. Siteleri olan Club Veronique da birçok paket seçenekleri var. Veronique Koku Çeşitleri deneyimlediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Aslında sitelerini incelerken özellikle kınalarda bu parfüm veya oda kokusu setlerinden alınarak üzerine sticker yapılabilir ve misafirlerinize harika hediyeler verebilirsiniz fikri aklıma geldi. Benim gibi farklı konseptleri seviyorsanız özel günlerinizde incelemenizi tavsiye ederim.

veronique-koku-cesitleri

Veronique Koku Çeşitleri

Marka İspanya menşeli ürünleri, ISO 9001 belgesine sahip, uluslararası standartlarda üretim yapan Jesús Gómez S.L. tesislerinde üretilmekte. Güvenle evinizde kullanabileceğiniz çok güzel oda parfümü seçenekleri var. Ben Veronique Tekstil ve Ortam Kokusu Marsilya kullanıyorum. Harika bir sabun kokusu. Evin içerisine sıktığımda anında odanın kokusunu değiştiriyor ve beni hapşırtmıyor alerjimi ortaya çıkartmıyor. 8 adet paket fiyatı 115TL



veronique-koku-cesitleri


Yeşil çay aromalı kokuları seviyorum biliyorsunuz daha öncesinde kullandığımı yazmışım sizlere. Veronique Body Splash Yeşil çay özlü piyasadaki çok pahalı muadilleriyle yarışabilecek bir koku segmentinde. Üzerinize sıktığınızda çok uzun saatler kalmıyor ancak fresh taze çok güzel bir kokusu var. 8 adetlik paket fiyatı 119.50TL


veronique-koku-cesitleri


Kalp şeklindeki objeleri seviyorsanız eğer Veronique Kalpli Parfüm öncelikle görsel olarak sizi mutlu edecektir. Bende Veronique Red Heart çeşidi var. Annem tarafından el koyuldu ama çaktırmadan arada bende kullanıyorum. Kokusu amber ve vanilya baskın, üst notalarda çok hafif turunçgiller portakal kokusunu hissedebiliyorsunuz. Giysi üzerinde leke bırakmadan hoş kokusu üzerinizde kalıyor. 20ML boyunda 8’li paket seçeneği var fiyatı 119.50TL


veronique-koku-cesitleri


Sizlerde hediye veya kendiniz için farklı kokuları denemek istiyorsanız Veronique Koku Çeşitleri hem uygun fiyatlı hem de farklı konseptlerdeki etkinliklerinizde kullanabileceğiniz kalitede.
Sevgilerrr.

1 yorum: