3/22/2017

Catrice WaterProof 100 Pearly Bird

Göz içinde açık ten rengi kalemler kullanmayı seviyorum. Catrice WaterProof 100 Pearly Bird göz kalemi son zamanlarda severek kullandığım çok amaçlı suya dayanıklı göz kalemim. Alerjik reaksiyon vermemesi, göz içinde rahatlıkla kullanılabilmesi ve farklı rengiyle tüm göz makyajlarımda bana eşlik ediyor.

catrice-waterproof-100-pearly-bird


Catrice WaterProof 100 Pearly Bird Göz Kalemi




Renk olarak inci pembesi demem en doğrusu olacaktır. Ancak pembe kelimesi sizi korkutmasın. Çok güzel bir tonu var. Tek üzüldüğüm yanı tam bu rengi vermemesi. Eğer verebilseydi harika olacaktı.

Göz içinde ten rengi göz kalemi kullandığınızda gözünüz hem daha büyük gözüküyor hem de kızarıklık sorununuz varsa benim gibi çok dikkat çekmiyor. Çok daha sağlıklı görüntünüz oluyor.

Sürümü çok rahat asansörlü bir kalem ve açma derdiniz de olmuyor. Yumuşak denilebilecek bir yapısı var. Bir de arkasındaki kısmı çıkartabiliyorsunuz o kısımdan açma aparatı çıkıyor bilginiz olsun.

catrice-waterproof-100-pearly-bird


Catrice markasını ben sadece Rossmann mağazalarında görebiliyorum. Şeker tondaki kalemi rafta gördüğümde testerı yoktu ama rengi işte aradığım dediğim bir tondaydı. Fiyatı indirimde 4.38TL aldım.

Ancak yukarıda da dediğim gibi rengini birebir vermiyor. Çok mu kötü? Hayır, çok kötü değil elbette ancak ben gördüğüm renkle kullandığım rengin birebir aynı olmasını seviyorum.

catrice-waterproof-100-pearly-bird


Rengi daha silik olarak düşünebilirsiniz, tam bir ten rengi gibi durmuyor göz içerisinde. Ancak benim için yeterli geliyor. Kalıcılığı çok fazla değil, gün içerisinde 3-4 kez yeniden sürmem gerekiyor.

Eğer sizlerde göz içinde ten rengi kalem kullanmayı seviyorsanız Catrice WaterProof 100 Pearly Bird Göz Kalemi uygun fiyatıyla deneyebilirsiniz.

5 yorum:

  1. benim gözlerim iri olduğu için kullandığım zaman böyle göz içimde bu renkleri daha da iri oluyorlar :( o nedenle de kullanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızarıklık olursa gözlerinde güzel bir kurtarıcı oluyorlar canım

      Sil
  2. bu tarz ürünleri ben de severek kullanıyorum gözleri daha bir canlı gösteriyor :)

    YanıtlaSil
  3. Benim gözlerim küçük ve elimden geleni yapıyorum ki büyük görünsünler diye. O zaman bu açık ten rengi göz kalemi tam benlikmiş. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy ne güzel ışıl ışıl bir renk..Tam bahar-yaz kalemi..

    YanıtlaSil