12/08/2016

Flormar Silk Matte Liquid Lipstick inceleme

Mat ruj sever misiniz? Özellikle benim gibi soluk beyaz tenli iseniz büyük risk. Çünkü sizi olduğunuzdan daha solgun gösterebiliyor. Ancak beni mat likit rujlar ile barıştıran yepyeni bir seri ile tanıştım, Flormar Silk Matte Liquid Lipstick inceleme yazımda muadili olan diğer markalardan neden farklı ve güzel onu paylaşmak istiyorum.

flormar-silk-matte-liquid-lipstick-inceleme




Silk Matte Liquid Lipstick 05 AUTUMN TIMBER

Gül kurusu rengi tonlarını oldum olası çok seviyorum. Bana yakışan renklerin en başında geliyor. Flormar mat etki serisi içerisinde bu rengi tam benim sevdiğim bir tonda.

Yapısı dudaklarımı asla kurutmuyor. Normalde mat likit rujların altına mutlaka lip balm sürmek zorundayım çünkü dudaklarım çizgi çizgi görünüm alıyor. Flormar Silk Matte Likit ruj serisinde kullanılan yağlar öyle güzel ki dudaklarım tam bir kadifemsi görünüme kavuşuyor.

flormar-silk-matte-liquid-lipstick-inceleme


Gelelim kalıcılığına. Normalde benim dudaklarımda 2 saati geçirmeyen başka serinin ürünlerine karşılık Flormar bu seride dudaklarıma mühürleniyor. Minimum 5-6 saat benimle birlikte kalıyor. Üzerine yeniden sürdüğümde yani tazelediğimde pütürleşme veya dudaklarımın üzerinde tabaka halde duran bir görünümü olmuyor.

Klasik mat likit rujlardan daha çok sevme nedenim de çizgilenme yapmaması ve dudaklarımı kurutmaması oldu. Çok soğuk tonlarda değil tüm seri. Bu yüzden renk tercihinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.

flormar-silk-matte-liquid-lipstick-inceleme


Fırçası sürüm kolaylığı açısından küçük, buda taşırma veya sürerken fazla ürün gelmesini engelliyor.

flormar-silk-matte-liquid-lipstick-inceleme


Mat rujlarla sizlerde anlaşamadıysanız eğer bu zamana kadar Flormar Silk Matte Liquid Lipstick inceleme yazımda detaylarını gördüğünüz 05 AUTUMN TIMBER renginden ayrı olarak seride toplam 8 renk bulunuyor. Flormar standlarında denemenizi tavsiye ederim. İndirimsiz fiyatı 19.90TL ancak yılbaşı yaklaşıyor indirim döneminde çok daha uyguna bu kadife hissi veren dudaklarınıza mat ruj serisinden alabilirsiniz.
sevgilerrr.

6 yorum:

  1. Uzun süre dudakta kalması güzel :)

    YanıtlaSil
  2. bende de 01 numarası var ve bayıldım flormar mat likit rujlarında başarılı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Renk şahane 😊 Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Bu seri benim kullanabildiğim tek likit mat ruj serisi Sevda, çok da sevdim. Güle güle kullan, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatli bir renkmis. Diger renkler de güzel görünüyor.

    YanıtlaSil