11/15/2016

Maybelline Color Show Far 34 Lustrous Beige

Tekli göz farı kullanmayı seviyorum. Özellikle her ortamda kullanılabilecek yapıda olanlar benim için ilk sırada. Bronz kahve tonlarını göz makyajı sevenler, Maybelline Color Show Far 34 Lustrous Beige inceleme yazımda sizleri bol bol resimler bekliyor.

Maybelline-Color-Show-Far-34-Lustrous-Beige


Maybelline Color Show Tekli Far

Ambalaj tasarımını ilk kez sevdiğim bir tekli farım oldu. Nedense bu tarz küçük boyutlardaki kozmetiklerin çok kırılgan yapıları olduğu halde, korunaklı bir ambalajları olmuyor. Açmak ve kapatmak çok kolay bu serinin farlarını ilk oradan başlamak istedim.

34 Lustrous Beige rengi tam bir metalik ışıl ışıl çok açık kahverengi tonu diyebiliriz. Yapısı öyle enteresanki, kremsi desem diil preslenmiş klasik farlar gibi desem diil. Parmağınızla bile göz kapaklarınıza sürme imkanı veriyor. Rengini çok rahatlıkla alabiliyor göz kapaklarınızda ve özellikle baz kullanmışsanız eğer o renk kaybolmuyor çizgilere dolmuyor.

Maybelline-Color-Show-Far-34-Lustrous-Beige


Tam bir joker göz farı benim için. Hızlı göz makyajı yapmam gerektiğinde fırça bile kullanmadan bazen sürüyorum, birde maskara bitti göz makyajım. Göz ortasında kullanarak bakışlarımı yumuşatabiliyorum. Etrafında istediğim rengi gölgelendirme amaçlı kullanabiliyorum.

Fırçayla sürerken ancak dikkatli olmak gerekiyor, çünkü tozutmaya meyilli hale geliyor. Yayma işlemini tampon hareketlerle yapmak gerekiyor. Yoksa yüz üzerine düşebiliyor.

Maybelline-Color-Show-Far-34-Lustrous-Beige


İçerisinde sim yok ancak altın renginin tonlarını barındıran metalik minik ışıltıları var. Bu tarz farlar benim yorgun gözlerimi çok daha canlı gösteriyor.

Maybelline-Color-Show-Far-34-Lustrous-Beige


Maybelline Color Show Far 34 Lustrous Beige rengini indirim döneminde Gratis mağazalarından 9TLye aldım. Eğer sizlerde joker her türlü makyajınızda kullanabileceğiniz yumuşak sürümlü bir tekli göz farı arıyorsanız serinin renklerini deneyebilirsiniz.
Sevgilerrr..


20 yorum:

  1. Bendede var çok severek kullanıyorum sizde güle güle kullanın😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, joker farım oldu benimde :)
      sevgilerimle

      Sil
  2. Kahverengi göz farını kullanamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seride çok güzel farklı tonlarda var mutlaka seversiniz birini. tekli far ciddi kurtarıcı gözümde benim :)
      sevgilerimle

      Sil
  3. Bu farı ben de çok seviyorum, çok kullanışlı gerçekten. Tozutsa da dert etmiyorum. Size de çok yakışmış😊 Güle güle kullanılsın❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,iyiki aldım dedim bende, gratis cevahirde sevgili buket'in tavsiye etmesiyle aldım. İyiki aldım dediğim joker farlarımdan biri oldu
      sevgilerimle

      Sil
  4. rengi çok güzel ve dediğiniz gibi joker bir far... iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıcılığınıda oldukça sevdim. Çok teşekkürler, sevgiler

      Sil
  5. ben de markanın color tatusunu almıştım :D güle güle kullan bloğuma yorumlarını beklerim canım hiç uğrayamıyorsun sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 aydır hem internet hem biliyosun bilgisayarda sorun yaşıyorum :( bundan sonra daha sık herkesin blogundayım canım

      Sil
    2. tamam :) doğru ya unutmuşum canım :(

      Sil
  6. Rengi ne güzelmiş,fiyatıda süper.Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. Fiyatını görünce şok oldum :D Bunu mutlaka bulmam lazımmış ellerine sağlık ablam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu fiyata hem kocaman hemde tam bi joker farım oldu canım

      Sil
  8. Fiyatı ve rengi muhteşem bence .Güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
  9. Regini çok sevdim fiyat olarak da indirimden çok güzel yakalamışsınız bende tekli far kullanmayı seviyorum çantada taşıması kolay oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara yapılıyor gene indirimleri ben deneme amaçlı bi bu rengini almıştım 2-3 renk daha var şimdi aklımda :)
      sevgilerimle

      Sil
  10. Rengi muhteşem <3 Hem gece makyajlarında hem de günlük eyeliner ile tercih edilebilir ve tekli far olunca anı kurtarmada birebir daha ne olsun diyor insan :D Size de çok yakışmış, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil