10/04/2016

Ayışığı Organik Temizlik Haftası İndirimleri

Ayışığı organik sitesi 3.Kuruluş yıldönümlerinde, sürpriz kampanyalar hediyeler ve çekilişler düzenleyeceğini sosyal medya hesaplarından öğredim. Ayışığı Organik Temizlik Haftası İndirimleri kapsamında Klar, Almawin ve Sonett markalarında %20 net indirim düzenliyor.

ayisigi-organik-temizlik-haftasi-indirimleri



Benimde annemden aldığım onayla severek ve güvenerek kullandığım,  Klar Organik Elde BulaşıkYıkama Sıvısı 1,5 lt fiyatı 31 liradan 25,05TL iniyor. Özellikle benim gibi indirimleri takip ediyor ve organik ürünleri mümkün olduğunca indirimli fiyatlarıyla almayı tercih ediyorsanız siteyi incelemenizi tavsiye ederim.

Şimdi hazır indirim varken, yabancı bloglarda çok güzel yorumlar okuduğum, Klar Organik Çamaşır Yıkama Sıvısı Waschnuss Beyaz ve Renkli 1,5lt almayı düşünüyorum. Tek bir ürünle hem renkliler hemde beyazlar için kullanım imkanı var. Buda bütçe olarak 2 ürün almak yerine bir ürünle maksimum fayda taşıyor.

ayisigi-organik-temizlik-haftasi-indirimleri


Klar Organik Çamaşır Yıkama Sıvısı Waschnuss Beyaz ve Renkli 1,5lt 49,34 TL fiyattan indirimle, 39,47TL iniyor. 50 derecede bile sonuçların güzel olduğunu okudum. Denedikten sonra bloğumda detaylı yorumları okuyabilirsiniz.

Eğer sizlerde, organik içerikli ürünleri kullanmaya öncelikle evinizden başlamak istiyorsanız, Ayışığı Organik sitesindeki indirimli ürünleri incelemenizi tavsiye ederim. Ayışığı Organik Temizlik Haftası İndirimleri ve ayrıca tüm indirimlere ek olarak yeni üyelere ilk üyeliklerinde 150 TL ve üzeri alışverişlerinde kullanılmak üzere 25TL çek hediyesi var. Buda eğer alışverişlerinizi ilk kez yapacaksanız, indirimlerle birlikte çok daha uygun fiyata gelmesini sağlıyor aldıklarınızın.

Sevgilerrr..

2 yorum:

  1. Ayışığının ürünleri hiç kullanmadım.Aslında bir denesem iyi olacak.Yeniliğe pek açık değilim.Hep aynı şeyleri kullanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organik ürün satan firmalar arasında elinde olmayan ürünü satıp parasını alıp sonrasında kusura bakmayın ürün yokmuş elimizde demediği için bile bende yeri ayrı.
      bayramda anneme bi boya alıcaktım stoklarında yoktu. başka bir firmadan aldım. alırkende aradım bakın şu stokta var kesin var değilmi diye bana üstüne basa basa var denildi. havalemi çıkarttım. 10 dakika sonra beni arayıp kusura bakmayın elimizde yokmuş denildi ve 4 gün uğraştım paramı almak için.
      Bundan sonra yemin ettim ayışığı organik sitesinde yoksa almam asla bişey macera aramam diye.
      gerçekten işlerini hakkıyla yapan bir firma
      sevgilerimle

      Sil