9/21/2016

Showking Renk değiştiren ruj

Benim çocukluğumda, annemin yemyeşil bir ruju vardı. Dudaklarına sürdüğünde kıpkırmızı bir renk alır, bende hayranlıkla bu mucizevi sihir gösterisine bakardım. Kim derdi ki bu kaybolup gitmiş olan sihir gösterisi Limonian sayesinde bizlere yeniden ulaşacak. Showking Renk değiştiren ruj mavi renk ile bende artık çocukluğumdaki bu sihire sahibim.

Showking-Renk-değiştiren-ruj



Rengarenk rujlar çok güzel, ama benim gibi sigara kullanıyorsanız anında çıkıyor sürekli yenilemek zorundasınız. Birde dudaklarda ağırlık yapıyor alışkın olmadığınız için. Kısaca benim gibi düşünen herkes lip balm bu yüzden kullanıyor.

Showking-Renk-değiştiren-ruj


Ancak limonian öyle güzel bir yenilikle geldi ki, hem lip balm gibi incecik dudakta varlığını unutuyorsunuz, hem de klasik bir ruj gibi dudaklarınız renkleniyor ayrıca nemlendirmesi çok güzel. Birde yanında bu renklenmiş dudaklarınız yemekte yeseniz, sigarada tüketseniz çok uzun süre kalıyor.

Showking-Renk-değiştiren-ruj


Yapısı ile varlığını unutuyorsunuz. Ayrıca en güzel yanı size özel bir renk olması. Çünkü sizin dudaklarınızın ısısı ile size özel bir ton oluşuyor. Yani bende aynı ruj pembe gibi dursa da belki sizde kırmızının farklı bir tonuna bürünebilir. Buda herkesten farklı olmak isteyenler için, en güzel sihirli bir ruj yapıyor seriyi.

Serinin içerisinde toplam beş renk var. Aşağıda sizlere renk listesini ve görünümlerinin nasıl olduğunu tablolarında göstermek istiyorum.

Showking-Renk-değiştiren-ruj


Eğer sizlerde sihirle dudaklarınızı renklendirmek ve size özel rengi keşfetmek isterseniz, Showking Renk değiştiren ruj seçeneklerinden birini Limonian web sitesinde  sadece 29TL ‘ye satın alabilirsiniz. Kendinize özel sihirli dudaklarınızdaki renkle en az 5 saat hiçbir yere bulaşmadan beraber olduğunuzu unutmayın.

Sevgilerrr..

8 yorum:

  1. O yeşil rujları hatırlıyorum. Bana da mucize gibi gelir,tekrar tekrar sürerdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yaşımız çıktı ortaya yeni nesil bilmiyordu onlar. bide çok tuhaf bi kokuları vardı eskiden o yeşil rujların. iyiki bunlarda öyle bir koku yok

      Sil
  2. Çocukluğum geldi aklıma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde aynen, hiçbir yerde görmemiştim. ben çocukken bi ara çıktı ortaya sonra kayboldu. görünce nasıl şaşırdım limonianda

      Sil
  3. Ah o makyajın sihir olduğunu bize hissettiren yeşil ruj! :) Hala kullanırım,Gabriniden almıştım yıllar sonra, sürerim bazen çoook hafif,bazende ruj altına çook hafif sürerim desteklesin diye,her markada olduğunu bilmiyordum,yeniden ünlenmesinler? :)Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru vardı bir ara:) sadece limonianda gördüm inanın diğer markadalarda henüz keşfetmediler :)
      bide sadece yeşil diil 5 farklı renkte var. elim sürekli gidiyor
      sevgilerimle

      Sil
  4. Ya ne kadar şekerr :) Uzun sürede duruyorsa harikaymıss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıyor çağlacım. böyle çok şeker bir tonda pembelik veriyor dudaklara

      Sil