5/07/2016

UYGUN FİYATLI KEDİ KUMU

Uygun fiyatlı kedi kumu bulmak en büyük sorunlardan biri kedi besleyenler için. Hele benim kızlarım gibiyse, sizin kedileriniz kumun çeşidini, kokusunu beğenmedikleri için bütün evi kumsala çevirebilirler.
Benim kızlarım yani zilli ve pörtlek illa ince taneli olucak, çok tozutmıycak sonra hapşırıyorlar çünkü ve kesinlikle pudra kokulu olucak gibi şartları var.
Şimdi onlar kedi, onların isteklemi olur? diye düşünenler demekki hiç kedi beslememişler.
Onlar ne isterse o olur, ben sadece aracıyım.
Normalde aldığım kum markasına 10kg için ortalama 20tl gibi bir ücret ödüyordum.
Oda herşey gibi zamlanınca arayışa girdim. benim kızlar için piyasadaki farklı markaların ince bentonit kumlarını denedim. Ancak sonuç genellikle ya onlar için yada benim için hüsranla sonuçlandı.

Benim kedi kumundan beklentim

  • Hemen topaklanması
  • Kokuyu dışarıya vermemesi
  • Çok fazla toz çıkartmaması
  • İçerisindeki kızlarımın yaptıklarını kolaylıkla temizleyebilmek
  • Maksimum sürede kullanım sunması
UYGUN FİYATLI KEDİ KUMU




Bu beklentimi karşılayan kumum;
Apex cat markasına ait ince taneli bentonit Pudra kokulu kedi kumu oldu.
Kum 10kg ambalajda. İsterseniz 5kg olarakta satış var.
Ben farklı petshoplarda kampanyaları gördüm ancak benim için en uygun kampanya;
Gitti gidiyor sitesinde Ziraidepo satıcısının kampanyası.
20kg İnce taneli Apex cat ince taneli bentonit kedi kumu 31,99 TL
Bu fiyata kargo dahil, evinize kadar çıkartıyor sürat kargo.
Kargo dahil olmayan seçeneklerde internette çok fazla firmada aynı kumun satışını bulabilirsiniz, ancak 20kg için ciddi bir kargo ücreti ödersiniz unutmayın.

Apex cat ince taneli bentonit kedi kum Koku alternatifleri;
BABY PUDRALI
LAVANTA KOKULU
PORTAKAL KOKULU
SADE NATUREL

Toplam 4 çeşidi var. Ancak benim kızlar illa pudra kokulu olucak diretmelerinden dolayı diğer çeşitlerini denemedim.
Kumun tozutması, diğer farklı markalarda denediklerimden çok daha minimum seviyede. İlk döktüğümde biraz toz oluyor ancak, hemen ertesinde tozutması azalıyor. farklı markalarda patilerinde toz kalırdı ve evin halıları minik pati izleri olurdu, Apex cat ince taneli bentonit kedi kum'da ancak bu sıkıntımız bitti.

UYGUN FİYATLI KEDİ KUMU


Paticiklerine Apex cat ince taneli bentonit kedi kumu kalmıyor. Buda etrafa saçılma sorununu ortadan kaldırıyor.

Gitti Gidiyor sitesinden satıcılar bölümünden Zirai Depo veya Apex Kedi Kumu Olarak aratabilirsiniz.

Eğer sizlerde, ince taneli ve uygun fiyatlı mis kokulu bir bentonit kum arıyorsanız Apex cat ince taneli bentonit kedi kumu seçeneğine bir göz atabilirsiniz.


Sevgilerrr...

3 yorum:

  1. bizde bentonit kum kullanıyoruz, temiz mama da fiyatları çok uygun, 20 kg 28 lira, kargo ücretsiz. Bir de bence ince taneliler daha çok tozutuyor , aklınızda olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh belgin hanım, benim kızlar kalın kumu istemiyorki. keşke istese. aldım 1 kez 2 gün tuvalet yapmadılar. kokmuyomuş pudralı, ince diilmiş diye:) diyorum benim kızlar aristokrat geçmiş yaşamlarında.
      tuvalette başlarında durdum, başarabilirsin yapabilirsin diye tempo tuttum yok kesinlikle istemiyorum yapmıcamda yapmıcam :)
      o yüzden bizim mecburiyet ince pudralı olması

      Sil
    2. kalın taneliler de çok kalın değil aslında, ince ile hemen hemen aynı, bir de onlar da pudra kokulu.
      Ah bu kediler, her şeyi seçerler :)

      Sil