5/31/2016

Golden Rose Mat Kalem Ruj

Mat rujlar, görünüş olarak bana çok fazla hitap etmiyor. Soğuk bir cilt tonum var, mat rujlarla iyice donuk bir cilt görünümüm oluyor. Ancak bir marka ve rengi benim bu ön yargılarımı aldı götürdü.
Golden Rose Mat Kalem Ruj 11 Numara

Öncelikle bildiğimiz normal mat rujlarını unutun. Yapı itibariyle ne altına bir nemlendirici balm sürmeniz lazım, nede dudaklarınıza peeling yapmanız. 
Kalem rujlar, sert olur anlayışını da unutun Golden Rose Mat Kalem Ruj sayesinde.


Golden-Rose-Mat-Kalem-Ruj




Golden Rose Matte Lipstick Crayon Yapısı
  • Normal rujlarımdan çok daha kremsi bir yapıda
  • Renk vermesi çok iyi
  • Kalıcılık bende en fazla 2-3 saat, eğer bir şey yemezsem veya içmezsem bu süre daha uzar
  • Dudaklarım üzerinde yağ gibi kayıyor
  • Kesinlikle nemlendirme ihtiyacı hissetmiyorum
  • Çok opak, mat bir görünümde değil
  • Eğer bir peçeteyle, fazlalığını alırsam bulaşma riski olmuyor

Golden-Rose-Mat-Kalem-Ruj


Bendeki Golden Rose Mat Kalem Ruj 11 Numaralı rengi. Tam bir gül kurusu. Cildimi asla soluk göstermiyor. Mat denilse de, çok fazla mat bir görünümü yok. Daha çok kremsi mat demek daha doğru olur. Kullanım için kalın uçlu bir açacakla açıyorum. Kırılma veya ezilme olmadı. Yapısı çok yumuşacık. Dudağıma sürdükten sonra varlığını unutuyorum. Koku olarak çok ciddi bir kokusu yok, beni rahatsız etmedi.

Golden-Rose-Mat-Kalem-Ruj


Renk vermesi ve dudakları kurutmamasıyla Golden Rose Mat Kalem Ruj tamamiyle kafamdaki mat ruj kavramını değiştirdi. Tüm gün içerisinde 3 kez tazelemeyle yumuşacık dudaklarım oldu. Şu anda dudaklarımda ruj olmadığı halde, sanki dudak balmı ile nemlendirmişim gibi yumuşacık.

Eğer sizlerde benim gibi mat rujların soğuk görüntüsü yerine, saten mat karışımı, yumuşacık dudakta duran bir kalem ruj deneyimi yaşamak istiyorsanız Golden Rose Mat Kalem Ruj serisine bakabilirsiniz. Toplam seride 17 renk var.

Golden-Rose-Mat-Kalem-Ruj


 Bu renklerden biri mutlaka size hitap edicektir. Fiyatı 14,25TL ancak indirim dönemlerinde yarı yarıya bir fiyata alabilirsiniz.

sevgilerrr...


18 yorum:

  1. Golden Rose markası bu aralar acayip çıkışa geçti ürünlerini beğenmeyen yok gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle. çok ciddi güzel kaliteli ürünler piyasaya sürmeye başladı. kendine özel ürünler çıkartıyor. ben başka hiçbir markada bu şekilde bir kalem şeklinde kremsi mat bir ruj görmedim.
      sevgiler

      Sil
  2. bende de bu renk var seviyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Aklımdaki renkk ^^ 13 numarasını kullanıyorum cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 rengi daha var aklımda ama yoktu :) onlarıda almayı planlıyorum :)

      Sil
  4. bu kalem rujlar çok başarılı seviyorum ben de..

    YanıtlaSil
  5. Mat ruja soğuk bakan biri olarak çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapısıda çok güzel canım. iyiki aldım diyorum.

      Sil
  6. Makyaj bloguuuu! :)

    Ben de beklerim bloguma, sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  7. Rengi ne güzelmiş ♥ Bu seriden bende bir renk aldım ancak henüz deneyemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk ve yapı olarak çok güzel. lip balm kullanma ihtiyacım olmuyor. dudaklarımı yumuşacık yaptı:)
      sevgiler

      Sil
  8. Kalem rujları çok severek kullanıyorum.Renk tonları da çok güzel.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Elbette gelirim.
      sevgilerimle

      Sil