5/05/2016

ERKEK BAKIMI NASIL OLUR

Blogumun ilk misafiri elbette benim biriciğim olucaktı. Kendisi bana, neden sırf kadınlar kendilerine bakıyor? Biz erkekler de bakıyoruz kendimize, neden bizlere fırsat verilmiyor diye söyleniyordu. Sonunda gel yaz o zaman dedim.
İşte ilk misafirimin yazısı.
Beyler için umarım güzel bir yol gösterici olur.

Hepinize Merhaba
Ben Sevda’nın hitabıyla biriciği.
Şimdi bu adamın bir blogda ne işi var diyebilirsiniz, ancak biz erkekler de kendimize bakıyoruz. Bunu unutan firmalar sayesinde ama seçeneklerimiz çok kısıtlı.
Sevdam’ın onlarca duş jeli, yüzüne sürdüğü kremleri varken erkekleri sadece, Nivea düşünüyor. Burdan teşekkür ediyorum onlara.

Şimdi biz erkekler kendimize nasıl bakıcaz, nelerle cildimizi koruyacağız? 
Kısaca;

ERKEK BAKIMI NASIL OLUR


nivea men serisi




Öncelikle kokudan başlıyalım. Biz ister dışarda, ister ofiste olalım, kadınlardan daha farklı bir terleme durumumuz var. Bundan dolayı marka seçimi önemli. Ama iş deodorantta bitmiyormuş,
Önce duşta cildi erkek derisine uygun ürünlerle temizlemek ve erkekler için olan duş jeli kullanılması lazım.

Ben, NIVEA MEN Original Care Saç ve Vücut Şampuanı kullanıyorum.

nivea men serisinivea men serisi


Bu şampuan, hem vücutta hem de saçlarda kullanılıyor. Zaten rüzgarda danseden saçlara, veya ışıl ışıl parlaklık bize lazım değil. Şöyle köpürsün, temizlesin, bide erkek gibi koksun yeter.
Yalnız burda da kadınlara ayrımcılık var. Neden çeşit bu kadar az, duy erkeklerin sesini Nivea.
Şimdi duşumuzu aldık, üstüne traşımı da oldum. Hani nemlendirici?

NIVEA MEN Creme nemlendirici


nivea men serisi
nivea men serisi



Bunu da yüzüme sürüyorum. İnce çizgi ve kırışıklık bakımı, ışıldayan görünüm, doğal parlaklık gibi bizlerin sıkıntısı olmuyor hanımlar. Bu yüzden bizim yüzümüz, traştan sonra nemlensin, öyle çiçek bişey kokmasın istiyoruz.
Bide hassas  ciltler için bizim traştan sonra kullandığımız, balsamımıza göz dikmişsiniz. Duymadık sanmayın. Bu nemlendirici de gayet iyi beyler. Yoksa aylık masraf artıcak. Sanki hanımların kremleri yokmuş gibi bizim 3 çeşitlik kremlerimize göz diktiler. Çok ayıp hanımlar.

Şimdi son aşama.

Erkekler için Deodorant Seçimi


nivea men serisi


NIVEA MEN Protect & Care Sprey serisi var. 48 saat gayet güzel, erkeksi bir kokumuz olmasını sağlıyor. Birde deriyi tahriş etmiyor. Yazın biz parfüm kullanmıyoruz, zaten kışın da kullanmıyoruz. Parfüm sıktığımızda nedense üstümüz leke oluyor. NIVEA MEN Protect & Care Sprey ama leke yapmıyor. Ben gömlek üstünde denemiyorum zaten. Tende kullanıyorum. Ter kokusunu önlemesi de Sevda’nın demesiyle başarılı.

Şimdi Erkek bakımı maliyeti

Gratis mağazasından alıyoruz biz herşeyimizi. Orda uygun fiyatlıymış.
NIVEA MEN Original Care Saç ve Vücut Şampuanı 8.90TL
NIVEA MEN Creme nemlendirici küçük boyu 4.90TL zaten uzun süre yetiyor
NIVEA MEN Protect & Care Sprey 9.90TL
Şimdi bu kadarcık masraf yaparak, tüm yaz gayet güzel, erkekler için üretilmiş hem de bir seriyle gezebilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

5 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş :) benim eşimde nivea ürünlerini severek kullanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi zaten sağolsun niveası var erkeklerin, niveadan başka bu kadar çeşitlilik ve uygun fiyatlı hiçbir markaya rastlamadım :)

      Sil
  2. I think it is important that men take care of themselves, of their skin, of their appearance. I like well groomed men. Great post, Sevda. I know some products by Nivea but not the men care line, tho. Happy Thursday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. thank you so much, Happy Thursday dear lenya

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...