3/23/2016

UYGUN FİYATLI MAKYAJ PAMUĞU

Tam 1 haftadır makyaj pamuğu almam lazım.
Her sokağa çıktığımda sevda bugün al mutlaka diye kendime not alıyorum, eve almadan dönüyorum.
En sonunda geçtiğimiz hafta gene almadan dönünce evimin yakınındaki Şok markete gidip almak zorunda kaldım.
Normalde aldığım markalarım bellidir, onların pek dışına çıkmaktan hoşlanmıyorum. Ancak benimkisi acilinde acili durum oldu.


makyaj pamuğu





Eve gelip makyajımı temizlerken kullandığımda Allah Allah ne kadar yumuşak ve dağılmıyor diye düşündüm.
Şimdi burda size minik bi sorum olucak.
En çok bilinen marka hangisi?
Benim için İpek çünkü herzaman mümkün olduğunca onların markasını tercih ediyorum.
1971 yılından bu yana devam eden istikrarlı bir üretimleri var
Hiçbir zaman kalitelerinden ödün vermediler.
Biz gelelim benim Şok Markette aldığım makyaj pamuğuma.
Markanın ismi Yumak Makyaj Temizleme Diskleri
Yumuşacık, üzerine solüsyon döktüğümde dağılmıyor, kenarlarındaki dikişler sert diil canımı yakmıyor.



makyaj pamuğu



Bilin bakalım üreticisi kimmiş?
İpek Pamuk
Gördüğümde çok şaşırdım. Çünkü fiyat 1,45TL
Bir paket içerisin 70 adet bulunuyor.
Klasik İpek Pamuk kalitesinde.



ipek makyaj pamuğu



Normalde kozmetik mağazalarında 2,5tlden aşağıya ben 70li makyaj pamuğu hiç almadım.
Ancak bundan sonra mecburiyetten Şok Marketten aldığım üreticisi İpek Pamuk olan makyaj pamuğumla yoluma devam edicem.
Aynı kaliteyi neden daha fazla para ödeyelimki.
Eğer sizlerde benim gibi makyajınızı temizlerken öyle 2,3 pamukla diil, bildiğimiz en az 7,8 pamukla temizlemenizi bitiriyor, 1 paket size en fazla 1 hafta gidiyorsa hiç bundan sonra fazla para ödemeyin, gidin Şok Markete alın makyaj pamuğunuzu.
İpek Pamuk kalitesinde ve sadece 1,45TL

sevgilerrr...

2 yorum:

  1. Ben 3-4 tane pamukla temizliyorum ama ındırım de stok yapmıstım zaten biterse hemen alıcammm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi şans verin eminim beğeniceksiniz. ipek pamuk kalitesi zaten ortada ayrıca fiyat olarakta çok ciddi uygun:)
      bitmiştir benim için artık pamuk arayışı :)
      sevgiler

      Sil