3/09/2016

PUREDERM OKSİJEN MASKESİ

Cilt Temizleme rutinime yepyeni bir üye katıldı.
Purederm Oksijenli Köpük Maske
İki çeşidi var bendeki Blue Berry Derinlemesine Temizlik ve Antioksidan etkili



Purederm Oksijenli Köpük Maske




Neden köpük maske temizleyici derseniz
Jel temizleyicilerden en büyük farkı yapıları.
Jel temizleyiciler gibi ıslak yüze sürüp köpürtmekle uğraşmaya gerek kalmadan anında sonuç alınabiliyor.
Purederm Oksijenli Köpük Maske kuru cilde göz çevresi hariç sürüldüğünde öyle güzel bir köpük forma kavuşuyorki çabucak yıkayıp çıkartmak istemiyorum yüzümden.
Ben Köpük Maskemi haftada 2 kez kullanmaya çalışıyorum. Malum hassas bir cildim var fazla kullanıp riske atmak istemiyorum.


Kullanma şeklim;

Kuru cildime göz altlarım hariç açtığım Purederm Oksijenli Köpük Maske 'yi sürüyorum. Kendi kendine 10 saniye içinde köpük tepecikleri oluşuyor. Öyle tatlı bir hiski size  anlatamam.
Sonrasında o tepecikleri tüm yüzüme dağıtıyorum.Güzelce masaj yaparak yediriyorum.
Sonrasında ılık suyla yıkıyorum. Hepsi bu kadar.
Normal jel temizleyiciler gibi zor bir şekilde cildimden arındırmaya çalışmadan ılık suyla anında cildimi tertemiz yapıyor.Tüm makyaj kalıntısından kurtarıyor.
Sonrasında cildimde bir iritasyon, kızarıklık veya hassasiyet olmuyor.
Ardından cildime nemlendiricimi uyguluyorum ve ertesi sabah yumuşacık tertemiz bir ciltle uyanıyorum.

Eğer sizlerde jel temizleyiciler sıkılmış, cilt temizleme rutininizi daha eğlenceli bir hale getirerek sonlandırmak istiyorsanız Purederm Oksijenli Köpük Maske çeşitlerine bakmadan geçmeyin.
Gratis mağazalarında bulabiliceğiniz Purederm maskeler ortalama 2,5tl civarında satılmakta ve bir maske 2 kullanım için.

sevgilerrr...


2 yorum:

  1. Ayy bu maskenin ve şeftalili olanının stoğu var bende her indirimde standı boşaltıyorum :) Harika ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh şeftalili olanını bulamıyorum bir türlü nasıl üzülüyorum. demekki herkes onu stokluyo

      Sil