3/18/2016

MİMLENDİM KİŞİSEL BLOG YAZARLARI NE DÜŞÜNÜYOR

Kişisel blog yazarları kendisi hakkında ve diğer yazarlar hakkında düşüncelerini kaleme aldıkları harika bir mim daveti aldım.

Sevgili guzelvekulturluyum beni mimlemiş, çok teşekkürler

Derhal bende severek katılmak istedim



mim





1- Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan söz ediyor musunuz?
Önceleri bahsetmedim, neden bende bilmiyorum. Ancak paylaşımlarımı gördükçe arkadaşlarım haberdar oldular. Şu anda her mecradan tanıdığım sevdiğim bisürü takipçim var, bisürü kişiye benim cilt yapıma sahip ulaşmanın mutluluğunu yaşıyorum

2- Neden blog yazıyorsunuz?
Ben hassas ve atopik bir cilde sahibim. Benim gibi bir cilde sahip hiç yazan kimse yok. Hatta başlama nedenim çok tanınan bir yazarın sözde benim cildime uygun bir kremi tavsiye etmesi. Ardından benim alıp çok çok ciddi bir reaksiyonla karşılaşmam ve sonum cildiye doktorunda oldu. Bana ilk sorduğu ne yaptın bende anlattığımda benim cildim için çok zorlu bir cilt olduğu ve bununla ilgili insanların maalesef bilgi sahibi olmadığı, insanları bilgilendirebilicek makalelerin azlığından bahsetti. Zaten yazmayı seviyorum dedim neden olmasın. O gün bugündür yazıyorum :)

3- İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var? 
Ciddi farklılıklar var. Artık yazım dilim daha sade, görsele çok daha fazla önem veriyorum. Hatta görsellerim için ciddi çaba sarfediyorum. Anlatım şeklimle herkesin anlayabiliceği bir yazı kullanıyorum. Aldığım geri dönüşler beni çok mutlu ediyor.

4- Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
Çok farklı bir dünya. Benim gibi içinizde yazma içgüdüsü varsa eğer bunu kelimelere döküp bir makale çıkarttığınızda çok mutlu oluyorsunuz.
Her yazım benim için önemli. Çünkü çok önemli bir mecradayım. Çok dikkatli olmak zorundayım, çünkü benim geçmişte düştüğüm duruma hiç kimsenin düşmesini istemem yanlış ürünü övmekle.
Çok daha fazla okuyorum, çok daha fazla araştırıyorum. Herkesin harika dediği ürünlerin aslında hiç harika olmadığını öğrendim. Çeşitlilik için farklı markaları deneme cesaretim oldu. Kendimle gurur duyduğum bir yer blogum.

5- Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Öncelikle eğer gerçekten yazmak istiyorlarsa öneriyorum. Çünkü bu keyif işinden öte insanlara ciddi yön veren bir mecra. Bu mecrada firmaları mutlu etmek önemli değil, insanlara doğru bilgilerle doğru ürünleri anlatmak önemli. Benim için önemli olan kişinin mutluluğu diyorsanız başlayın diyorum herzaman. Sabırla , emekle yazılarınızı yazın. Bir haftada popüler olmayı beklemeyin. Hatta hiçbir zaman popüler olmayı beklemeyin. Bu ciddi bir iş keyif işi veya firmalar bana ürün yağdırsın diye yapılacak bir iş değil kesinlikle.

6- Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
3 Defterim var. Biri aklıma geldikçe not aldığım. Biri neleri yazmam gerektiğine dair notlarımın olduğu diğeriyse almam gereke ürünlerle ilgili defterim. Ayrıca güncel olarak takip ettiğim bloglarda dikkatimi çeken ürünleri araştırıyorum. Son olarak bilgisayarımda çeşitli klasörlerim var ve o klasörlerde yayınladığım yazılarım, taslaklarım duruyor.

7- Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?
Hepsini çookkk seviyorum. Takip ettiğim blogların sahipleri benimle aynı frekansta. Yani bi ürünü firma için değil gerçekten kullanıcak olanlar için yazıyorlar. Bu yüzden hepsini çok seviyorum.

8- Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Kesinlikle var diyerek cümleme başlıyorum. Blog yazarlığını ürün talep eden , sürekli her firmanın ay süper alın mükemmel diyerek ürün tanıtımlarını yapan, yalan yanlış bilgilerle insanları kandıran, benim 3 gün uğraşıp yayınladığım inceleme yazısının 3,5 cümlesiyle oynayıp aynen kendisi yazmış gibi yazan, benim veya bir başka bloggerın yazmış olduğu ürün incelemesine sırf muhalefet olmak adına kötüleyen, bugün x markası hakkında vasat diyip ertesi hafta firma ona istediği talep ettiği ürünü yolladığı için aniden çark edip ay mükemmel bu firmanın ürünleri alın mutlaka diyen, sayfasında 20 çeşit gündüz kremi markası, 10 çeşit göz kremi, 10 çeşit peeling paylaşımı yapıp hepsi için vazgeçilmezim hergün sürekli kullanıyorum diyenler ben yazdıkça yazarım biri beni durdursun artık :)
Kısaca bu blogger ismine leke getirten kişileri sevmiyorum asla da sevmicem. Bana diyorlar ki neden hep aynı markaların üzerinden gidiyorsun. Ben sürekli marka değiştirsem bu benim cildimi mahfeder. Elbette farklı markalarda deniyorum ancak kimse kusura bakmasın hiç bir firma alınmasın ama atopik ciltlere eğer hitap etmiyorsa ben bunu yazarım da içeriklerimde belirtirimde. Ben galiba bayağı doluymuşum bu konuda en iyisi burda noktayı koymak.

Tekrar çok teşekkürler böyle güzel bir mim ile davetin için canım

sevgilerrr...

2 yorum:

  1. Keyifle hobi olarak karsilik beklemeden yazdigini ben okurken cok net anliyorum karsi tarafa geciyor cunku ben de keyifle okuyorum, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar teşekkürler böyle güzel bir mim davetin olduğu için canım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...