3/05/2016

MİMLENDİM :) BENİ TANIYIN

Bugün az bi farklı bir konu için Mimlendim :)
Beni Tanıyın mim daveti için Sevgili Gözem 'e teşekkürler



BENİ TANIYIN






  • İsmim Sevda Göksel
  • 22.08.19.. tarihinde doğmuşum :) hayır yaşım çıkıcak ortaya korkuyorum neyse minnak bir tiyo 40'a azcık kaldı
  • En sevdiğim renk aslında hepsini çok seviyorum ancak kırmızı,pembe ve siyahın ayrı bir yeri var
  • En sevmediğim özelliğim kafamda çok fazla kurcalamam herşeyi ve kimseyle paylaşmamam sonrasında mide ağrıları, migren ataklarıyla uğraşmam. Kısaca çok düşünüyorum herşeyi bu yüzden kendime zarar veriyorum.
  • En sevdiğim özelliğim EGO'mun olmaması. Bu ne demek derseniz şişirilmekten asla hoşlanmam ve kimseye yaranmak içinde şişirmem o kişiyi veya kendimi kimseden üstün görmem, benden çok küçük bir kişiye yaptıklarından dolayı hayran olabilirim.Bu hayranlığımıda aman kim ne der diye düşünmeden dile getiririm. İkinci bir en sevdiğim özelliğimse kimseyle tartışmadan eğer ki beni üzen beni yıpratan bir kişiyse asla tartışmadan hayatından sessizce çıkarım.Ne o üzülür daha fazla nede ben.Bence kavga veya tartışmaktan çok daha güzel bir durum bu çünkü belki 10 sene sonra yeniden karşılaşıcaz o kişiyle ve dostluğumuz devam edicek.
  • En sevdiğim hayvan 1 tanesi hariç hepsiiiiiiiiii.
  • Evimde 2 kedim var zilli(6) pörtlek(1,5) sokakta yüzlerce kedim ve köpeğim var
  • En sevmediğim hayvan örümcek. Günah biliyorum ondan korkmak , çekinmek ama o minnacık ağaç örümcekleri bile gördüğümde kalbim yerinden çıkıyor. Bunun sebebide küçükken yaşadığım travma ve atlatamıyorum Avucum büyüklüğünde o filmlerde gördüğümüz örümcek ben henüz 8-9 yaşlarındaylen piknikte üzerimde yürüdü aniden ortaya çıkıp ve ben çığlık atamadım bile korkumdan.
  • Yaptığım en büyük çılgınlık, herşeyimi ama herşeyimi bırakıp yeniden hayata sıfırdan başlamam.Herzaman söylerim şükür bugünüme diye.
  • En sevdiğim sanatçılar Adele, İndila, Amir Tahaleb(adam dehşet izleyin mutlaka) İrem Derici
  • Kendimi anlatabilicek kadar ingilizce biliyorum
  • Aşk'a gelelim. Ömrümü ömrüne kattığım bir sevdiğim adam var :)
  • Evlilik konusuna gelelim, evlenmeyi düşünmüyorum düşünenlere saygım sonsuz ama o kavrama inanmıyorum artık diyelim :)
  • Çocuğum yok çocuk sahibi olabilicek kapasitemin olmadığına inanıyorum. Çocukları çok seviyorum ama yetiştirmek büyük bir sorumluluk bu sorumluluğu üstlenmek günümüz şartlarında çok zor.
  • Hayat felsefem,  mutluyum huzurluyum ve ben önemliyim kendimi seviyorum kendimi sevdiğim için güzel olan herşey benimle. Şükrettiğim hergece yatarken bir hayatım var.
  • En sevdiğim yer huzur bulduğum heryer. Bu bir sokakta olabilir kedilerimin yanıda, sevdiğim adamın elleride. Kısaca huzur bulmak için özel bir yer aramıyorum.Beynimde çünkü bitiyor herşey.
  • Mesafeliyim evet kabul ediyorum, çünkü insanlarımız artık değişti. Ben sokakta yürürken yaşlı bir amcaya gülümsediğimde veya bir çocuğa yanındaki insan tuhaf bana bakabiliyor. Bu yüzden hızlı arkadaşlık kuramıyorum ancak kurduğum arkadaşlıklar sağlam zeminlerde olduğuna inanıyorum.
  • Son olarak gerekirse ihtiyacı olan bir insan gördüğümde son kuruşum varsa cebimde paylaşırım, gördüğüm bütün fırınları ikna etmeye çalışıp askıda ekmek uygulaması yaptırırım. Sizlerde bu konuda bana destek verirseniz çok mutlu olurum.

Kısaca ben böyleyim :) Sizlerde merak ettikleriniz varsa severek cevaplıyabilirim.
Mimlememek olmaz aşağıdaki sevgili dostlarımın da cevaplarını merak ediyorum

11 yorum:

  1. Ne iyi oldu, yakından tanıdık :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh aşk.. Bende 35 yakınım ve artık aşkın beni bulması için dua ediyorum :) Bende sert kabuklu hayvanlardan kısaca böcek türevlerinden çok korkarım yılandan korkmam o derece :) Canım ben uzun zaman önce mim yapmama kararı aldığım için lütfen affet yine yayınlayamıycam bu mimide ancak beni düşünmen çok hoşuma gitti çok teşekkür ederim.Seni daha yakından tanımakta ayrı keyif vericiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genede katıldın canım, çok teşekkür ederim.
      İnşallahhhhhhhhh 2016 senin için milad olsun böyle leylasının mecnununa kavuştuğu gibi ömürlük aşkın olsun inşallahhhhhhhhhhh
      wallahi içten dedim :)

      Sil
  3. Eskiden çok olurdu mimler,bir kaç blogda rastladım gene mi başladı acaba, keyifle okudum yazdıklarınızı ne güzel biraz daha yakından tanımış oluyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez mimlendim bende daha önce farklı bir konuda mimlenmiştim
      beğenmenize çok sevindim katılmak isterseniz hemen sizide ekliyebilirim
      sevgiler

      Sil
  4. Sevda'cığım... Daha önce çok mim yayını yaptım ama hepsini geri kaldırdım. Biz tüm kalbimiz ve samimiyetimizle mimleri cevaplıyoruz ama kötü niyetli bazı insanlar bu yayınlarda okudukları özel bilgilerimizi bize saldırmak amaçlı kullanabiliyorlar. Maalesef başıma geldi. O yüzden artık mim cevaplamama kararı aldım.
    Yine de nazik davetini kırmamak adına bu gerekçemi açıklamak için dahi olsa, işte geldim, burdayım :) Ve çok teşekkür ederim ki seçtiğin kişiler arasında ben de varım. Çok naziksin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gene de çok teşekkür ederim canım, elbette rahatsızlık hissediceğin bi durum oluyorsa asla istemem.
      sevgilerimle

      Sil
  5. Bu arada mesafeli olmak konusunda katılıyorum sana. Öyle olmak zorunda bırakıyor bizi insanlar. Mim dolayısıyla seni daha yakından tanıdığım için çok çok mutlu oldum <3

    YanıtlaSil
  6. en kısa zamanda katılacağım yeni gördüm of ya :( çok teşekkrler canım.. senin yanıtlarını da zevkle okudum. örümcekten korkuyorsun demek, yakında olsaydık bu fobini yenerdik belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkansızzzzzzzzzzzzzzz yenemem canım. Şöyle hani minnacık pire kadar örümcekler bile benim kalbimi yerinden çıkartıyor :)
      çocukken yaşadığım travma direkt beynime yerleşti inan. Pikniğe bile en az 20 sene önce gitmişimdir korkumdan ormanlık alan orda çok vardır gene kocama bi örümcek üzerime düşer diye:))
      Katılmana çok sevinicem merakla bekliyorum canım

      Sil