3/31/2016

MAYBELLİNE COLOR SENSATİONAL 547 PLEASURE ME RED

Koyu renk kırmızı rujları sevmeyenleri bile kendine aşık eden bir ruj bugün konuğum
Maybelline Color Sensational 547 Pleasure Me Red

MAYBELLİNE COLOR SENSATİONAL 547 PLEASURE ME RED



Maybelline Color Sensational Ruj Blog 'larda çoklukla karşılaştığım bir seri.
Tabii ki her cilt tonuna gidebilicek bir ton mutlaka vardır dedim ve bir çok rengini denedim.
Hiç aklımda yokken bi anda Maybelline Color Sensational 547 Pleasure Me Red Ruj benimle evime geldi.
Normalde bu kadar koyu tonlarda ruj kullanmıyorum ama öyle harika bir tonu varki bende maybelline 547 kullananlar kervanına katıldım.

Maybelline Color Sensational 547 Pleasure Me Red Ruj

Yapı olarak kremsi. Dudakta yağ gibi kayıyor sanki. 
Maybelline Color Sensational ruj yorumlarıma gelirsek;

Yumuşacık bir yapısı var
Gördüğünüz rengi aynen dudağınıza veriyor
Kalıcılığı Ortanın üzerinde
Ben sürdükten sonra bir peçete ile fazlalığı alıyorum çünkü, çok koyu bir renk ve dişlere bulaşma yapabilir.
Yeme içme durumunuza göre ortalama 4-5 saat kesinlikle dudaklarımda kalıyor bu harika renk.


 Maybelline Color Sensational 547 Pleasure Me Red Ruj 2 şekilde makyajlarımda kullanıyorum.
-Özel bir yere gittiğimde elimin gittiği tek makyajımı tamamlayan rujum
-Sadece rimel sürmeye vaktim olduğunda acil durumlarda mükemmel beni kurtarıyor.

Maybelline Color Sensational 547 Pleasure Me Red Ruj


Eğer sizlerde kurtarıcı bir ruj arıyorsanız Maybelline Color Sensational 547 Plesure Me Red Ruj mutlaka çantanızda bulunsun.
Duruşu, verdiği renk ve kalıcılığıyla acil durumlarda her zaman elinizin altında olmasında büyük fayda var.

Maybelline Color Sensational 547 fiyat olarak 15-18 Tl civarında tüm Maybelline standlarında bulabilirsiniz.

Sizin bu seriden kullandıklarınız varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum

Sevgilerrr...


11 yorum:

  1. Rengi çok güzel <3 iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, tüm özel günlerde ciddi kurtarıcı görevinde. Maybelline color sensational serisi diğer renklerindede gözüm kalmadi desem yalan olur:)
      sevgiler

      Sil
  2. Bu serideki nude rengi aklımda hep, hatta bunu almaya gidip başka bir ürün aldığımı biliyorum ne hikmetse :/ yinede nude olanını alıcam, kalıcılığını beğenmişsiniz bu çok güzel bir özellik.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu bende almayı düşünüyorum ama yeminle sizin gibi gidiyorum tamam diyorum alıcam, almadan bambaşka şeyler alıp çıkıyorum:)
      demekki tek ben diilmişim:)
      çok teşekkürler, sevgiler

      Sil
  3. Beautiful color!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much , of course I would be happy

      Sil
  4. Rengi gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim :)
      sürümüde çok güzeldir denemeni mutlaka tavsiye ederim. çok güzel nude renkleride var günlük kullanıma uygun

      Sil
  5. I love this red, it's one of my favorite lipsticks. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks to lenya
      I am lover of red,I am happy to accept the invitation :)

      Sil
    2. Me too, I just love red lipsticks, well I love all things red. Thx for dropping by, I already followed back on GFC #216 Please keep in touch. Happy Friday, Sevda, xoxo

      Sil