3/29/2016

LOGONA GÖZ KALEMİ

Göz kalemi bir makyajın olmazsa olmazı bana göre.
Kaliteli bir eyeliner kullandığınızda mutlaka far edilir bir makyaja imza atıyoruz.
Ancak sadece görsel olarak kullandığımız bu ürünler sağlığımız için ne kadar faydalı orası tartışılır.
Organik ürünler olarak makyaj malzemeleri de hayatımızda. Ancak Organik Göz Kalemleri çok fazla markanın bünyesinde yok.
Benim gözlerim de bahar aylarında oluşan bir alerjik durum var. Kızarıyor, gözyaşlarına boğuluyorum. Bu yüzden eyeliner keyfim yaklaşık 2 ay boyunca yok uzun zamandır.
Ancak eyeliner diyetim Logona göz kalemi sayesinde bitti.


Logona göz kalemi





İçeriği tertemiz BDIH Organik Sertifikalı bir marka Logona.

BDIH Organik Sertifikası ne anlama geliyor?


  • En az %95 bitkisel olmalı
  • İçinde sentetik renk ve koku verici olmayacak
  • Kullanılan içerik ürünler organik tarımla elde edilecek
  • Sentetik koruyucu PEGs.Paraben,silikon içermeyecek
  • Doymamış yağ,doğada erimeyen yağ (Parafin gibi)içermeyecek
  • Çevreci olacak
  • Parafin yağları ve petrol kaynaklı diğer ürünleri içermez.
  • Sentetik renk, koku ve konserve edici maddeleri içermez

İçeriği tertemiz olduğu için benim 1aydan fazla kızarmış olan gözlerime sürdüğümde kesinlikle bir alerjik reaksiyon yapmadı. Özellikle bu dönem yaşadığım makyaj yaptığımda gözlerimdeki kaşıntım olmadı
Bu Doğal Göz Kalemi 'nin  gelelim yapısına. Organik olduğunu bilmesem normal simsiyah bir göz kalemi derim.Yapısı yumuşacık sürümü gayet kolay.İstediğiniz gibi renk verebiliyorsunuz gözlerinize.


Logona göz kalemi



Bendeki rengi 01 Siyah. Makyajımda kullandığımda simsiyah rengini veriyor ve bu rengini koruyor.
Elbette içeriği temiz olduğundan normal kullandığımız waterproof ürünler gibi akşama kadar akmaz bulaşmaz demek yanlış olur. Gene içeriği temiz bir göz bazı veya güvendiğiniz baz niyetine kullandığınız bir farla desteklediğinizde akma riski minimum seviyede, sadece göz pınarlarıza hafifçe gün sonuna doğru gelebiliyor.

Eğer sizlerde gerçek organik ürünleri hayatınıza almak ve makyaj deneyiminizi organik ürünlerle tamamlamak istiyorsanız Logona markasının göz kalemlerinden başlamanızı tavsiye ederim.
Benim gibi özellikle hassas gözleri olan kişiler denediklerinde farkı anlayacaklardır.
Bu güzel tertemiz içerikli ürünleri dermokozmetik marketlerde bulabilirsiniz sadece.
Organik Göz Kalemi Kullananlar arasında bulunduğum ve göz sağlığıma faydalı ürünlerle yoluma devam ettiğim için mutluyum.
Sizlerde bu organik Logona markasına ait siyah göz kalemini sadece 35TL ye Ayışığı Organik sitesinden satın alabilirsiniz. Satın almak için
sevgilerrr...

11 yorum:

  1. severek kullandığım bir kalem ve bitmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde çok hoşuma gitti, hem kullanışlı hem renk vermesi güzel. ikimizde güzel günlerde kullanalım :)

      Sil
  2. Makyaj yazısına denk geldim ama olsun yorumsuz gitmeyeyim dedim... :)
    Neyse ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. cok değişik bir marka ılk kez duydum ve ilgimi çekti ilk fırsatta deneyeceğim bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı bir marka gerçekten. gerçek organik içerikli kozmetik markaları ülkemizde çok çok az umarım fazlalaşır:)
      sevgiler

      Sil
  4. Bu markayı ilk defa duydum yeni yeni markalar öğreniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. organik içerikli kozmetiklerde sertifikasi olan nadir firmalardandir:)
      sevgiler

      Sil
  5. Organik her şeye bayılıyorum bu markayı bende ilk defa duydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. logona denilince markayı bilenler bile ilk etapta hep kremleri akla geliyor.
      eğer denk gelirseniz mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
      yakın zamanda bir de ruju var elimde onunda incelemesini mutlaka yaparım o zaman :)
      sevgiler

      Sil
  6. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
    Have a nice day!!!:)))

    YanıtlaSil