3/28/2016

HERBİTAL SARIMSAKLI ŞAMPUAN

Saç dökülmesi için bir sorunum yok ama saç yağlanması son zamanlarda sıklıkla karşılaştığım bir durum.
Saçlarımı yıkıyorum daha ertesi gün sanki 3 gündür yıkamıyormuşum gibi bir görüntü.
Bunda elbette mevsimsel değişimin olması en büyük neden.
Bir de üzerine benim standart atopik cildim bende baharı karşılıcam diye ataklar yapınca banyo keyfi gene ızdıraba dönüştü.
Tüm kullandığım şampuanlar saçlarımda kepek yapıyor, cildim kızarıyor kabarıyor.
Şans eseri gördüğüm ve yaklaşık 20 gündür (haftada 3 kez) kullandığım ve memnun kaldığım bir şampuanım oldu bu stresli dönemimde.
Sarımsaklı şampuanlara çok önyargılı yaklaşıyorum.
Nedeni elbette sarımsak. Çok kötü kokuyordur, istenildiği kadar içeriğine başka baskılayıcı maddeler gelsin genede ben o kokuyu alırım saçlarımda diyordum
Ancak bu önyargımı kıran şampuan;
Herbital Sarımsaklı Şampuan oldu.


HERBİTAL SARIMSAKLI ŞAMPUAN





İçeriğinde bulunan maddelerden önce PH değeri 5,5
Bu cildimizin gerekli olduğu PH değeri

PH DENGESİ CİLT İÇİN GERÇEKTEN ÖNEMLİ Mİ?
Cildin pH değeri bize derimizin ne kadar asidik veya alkali olduğunu tanımlar. Cildin enfeksiyon, çevresel kirlilik veya stres gibi unsurlara karşı kendini koruması derinin pH değişiklikleriyle değişkenlik gösteriyor. Cildin en üst tabakasında cildin asit koruyucu mantosu bulunur. Bu asit koruyucu manto cildin ürettiği sebum ve terden gelen laktik asit ve amino asitlerin birlesimiyle cildin pH değerini oluşturur. Sağlıklı ve dengeli bir cildin pH değeri hafif asidik olup, pH 5.5 cıvarındadır. pH 5.5 ‘te deri nemli, yumuşak, dolgun, duru görünür ve sağlıklı bir parlaklığı olur.

Burdan da anlayacağımız üzere bir ürünün PH değeri cildimize dost değerdeyse, bize alerjik reaksiyon yapması okadar azalıyor.

Sarımsaklı Şampuan Faydaları

Aşağıda da görebileceğiniz gibi Sarımsaklı Şampuan Saçın uzamasına, saç tellerinin kalınlaşmasına, kepeklenme sorununa faydalı.Saçın bir çok sorunuyla başa çıkabiliyor.

HERBİTAL SARIMSAKLI ŞAMPUAN



Herbital Sarımsaklı Şampuan ile ilgili yorumlarıma gelirsek;
İlk kullanımdan sonra saç diplerim ve cildim kaşınmadı ve kabarmadı. Bunun benim için önemini bilemezsiniz. Her banyodan sonra omuzlarım, ensem alerji mevsiminde olduğumuzdan çok ciddi kızarıyor ve yanıyordu. Ellerimin üzeri sırtım kıpkırmızı oluyordu. Çünkü şampuanın deydiği heryerim alerjik reaksiyon gösteriyordu.

Herbital Sarımsaklı Şampuan saç kremi içeriyor. Yani saçları yumuşatıyor temizlerken. Kafamdaki soru benim hava değişiminden dolayı ağırlaşma eğilimi gösteren saçlarım iki fazlı yani saç kremi içeren bir şampuanla daha fazla ağırlaşmaz mı?
Hayır ağırlaşmadı.
Aksine yumuşacık, parlak saçlarım oldu. kaşıntı ve kepeklenme sorunum dönemsel olduğu için o ciddi hafifledi.
Kokusuna gelirsek Herbital Sarımsaklı Şampuan 'ın o kafamdaki tüm önyargıyı attı gitti.
İçeriğinde bulunan sarımsak kokusunu kesinlikle saçlarımda hissetmiyorum.
Banyodan sonra mis gibi kokan saçlarım var.
Saç dökülme problemim çok ciddi boyutlarda değil, ancak normalde 20,30 tel geliyorsa banyodan sonra tarağıma, bu çok daha azaldı. Sarımsaklı şampuanların ortak noktalarından biride saç dökülmesini azaltması ve durdurması.
İçeriğinde bulunan ProVitamin B5,Biotin ve E vitamini ile saçlarımın ihtiyacı olan vitamin ve mineralleri sağlıyor. Bu da beni mutlu ediyor.


HERBİTAL SARIMSAKLI ŞAMPUAN



560gr olan kocaman bir şişesi var ve ortalama fiyatı Herbital Sarımsaklı Şampuan fiyatı 15tl civarında.
Aktarlarda, eczanelerde, online satış yapan bir çok sitede veya herbitalturkey web sitesinden alabilirsiniz.
20 gün içerisinde saçlarımda ki ağırlaşma sorununa elveda dedirtebilicek kadar başarılı bulduğum Herbital Sarımsaklı Şampuan 'ı  ,özellikle benim gibi atopik cildi olan ve saç yağlanması için şampuan arayışında olan kişilere mutlaka kullanmalarını öneriyorum.

sevgilerrr...


2 yorum:

  1. yağlı saçlara iyi gelmesi güzel bi kaç arkadaşım soruyordu yönlendireyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat olarakta kocaman şişede ve uygun olmasınıda sevdim canım.
      muhtemelen onlarda çok memnun kalıcaklardır.
      sevgiler

      Sil