3/01/2016

GOSH CC CREME ILLUMİNATING FOUNDATİON

CC Kremleri kapatıcılık değil de cilt tonu eşitleyen kozmetik ürünleri olarak hayatımızda bir süredir yer ediniyorlar. İyiki de geldiler

not: Üzülerek söylüyorum ancak, 2016 yılı itibariyle CC krem üretimini gosh firması durdurmuş.  Bu yüzden de gratis mağazalarında raflarda göremiyoruz.

Benim gibi özellikle kuru hassas ve kızarıklık sorunu olan kişilerin ellerinden düşmeyen CC Kremler cilt tonu eşitsizliğimizi, kızarık görünümümüzü hafifleten ve fondöten gibi ağır olmayan bir makyaj kurtarıcısı konumunda.
Benim ancak beklentim bir tık daha fazla.
Çünkü benim cildim çok ciddi kuru hassasiyetin yanında.
Bu yüzden CC Krem seçimlerimi daha çok sıvı kıvamda olan nemlendirmesi başarılı olanlardan yana kullanıyorum.
Elbette temiz içerikli olması ve bana alerjik reaksiyon göstermemesi en büyük artıları.

Gosh CC Cream Illuminating Foundation -02 Ivory Rengi son zamanlarda aldığım en başarılı CC Krem oldu.


GOSH CC CREME ILLUMİNATING FOUNDATİON





İnce uçlu bir tüpte ve bu ince uç sayesinde foş diye birden Gosh CC Kreminiz dökülmüyor. Gayet kibarca sakince elinizin üzerine alabilirsiniz.


GOSH CC CREME ILLUMİNATING FOUNDATİON


Yapı itibariyle sıvı , cildime süngerle uyguluyorum. Cilt kusurlarım dediğim kıpkırmızı görünüm hemen kapanıyor ve cilt rengim eşitleniyor.
Gün içerisinde en fazla beni üzen durum olan cildimin pütürleşmesi sorunumla hiç karşılaşmadım, bu çok büyük bir avantaj.
Cildimde herhangi bir gerginlik veya sivilce, alerjik reaksiyona kesinlikle yol açmadı.
Aksine cilt tonum eşit, kupkuru olan görünümden uzak canlı sağlıklı bir cilt görüntüsünde oldu gün boyunca.

Eğer sizin bir CC Kremden beklentiniz ve cilt yapınız


  • Kuru bir cildiniz varsa
  • Gün içerisinde hangi kozmetik ürününü sürerseniz sürün pütürleşme sorunuyla başetmek zorundaysanız
  • Cildiniz redness yani yanak burun ve alın bölgesinin ortası kızarık ise ve bu geçici değil benimkisi gibi ömürlük bir durumdaysa
  • O kıpkırmızı görünümü bazlarla değilde, tek bir ürünle kapatıp, hem cildinize hava aldırıp hem de sağlıklı bir görünüme kavuşmak istiyorsanız
  • Benim gibi açık tenli olduğunuz için cildinize uyan bir tonda CC krem arayışınız varsa

GOSH CC CREME ILLUMİNATING FOUNDATİON


Gosh CC Cream Illuminating Foundation tam sizin isteklerinize cevap vericektir.
Ayrıca 10 SPF koruması içeriyor ancak unutmayın bizler hassas ciltliyiz ve bizim için mutlaka en az 30 koruma faktörü gerekli bu yüzden ben kullanırken mutlaka altına güneş koruma sütümü kullanıyorum sizlerde buna çok dikkat edin.

Gosh CC Cream Illuminating Foundation sadece Gratis mağazalarında satılan bir marka ve indirim dönemlerini benim gibi takip ederseniz 19,90TL gibi çok uygun fiyata 30ml boyundaki bu harika cilt eşitleyen CC kreme kavuşabilirsiniz.

sevgilerrr...




8 yorum:

  1. Buradaki Gratise Gosh gelmedi ne yazık ki eğer gelirse mutlaka deneyeceğim bir ürün oldu yazınla canım, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda gelsin canım ciddi çok başarılı ürünleri ve uygun fiyatlı
      sevgilerimle

      Sil
  2. Güle güle kullan,Yapısı çok guzeldı bende bakmıştım ılk cıktıgı zamanlarda,hiç cc almadım ancak watsonsdakı pure beauty markasınınkını alacagım gibi gözüküyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili madame kokoş hadi size minnancik bi tavsiye verim ve siz sonra kendi kararınızı ikisi arasında verin.
      Ben watsons pure beautey bb kremi 2 tüp cc kremi 3 tüp kullandım ve inanın gosh cc krem kadar memnun diilim bu ikisindende.
      eğerki özellikle kuru bir cildiniz varsa şöle yapın
      watsons ve gratis için çantanıza 2 minnak tester kutusu atın ve gidin mağazaya diyinki ben bunları cildimde denemek istiyorum ama testerınız yok biliyorum bu kutucuklara bb ve cc kremlerden azcık alabilirmiyim asla sizi kırmazlar.
      sonra gratise gidin birde gsh cc kremden testerından azcık alın minnak kutunuza ve eve gelip deneyin. sizin cildiniz için beklentinizi hangisi daha sağlıklı karşılıcak. boşa para harcamadan hem evinizde kendi ışığınızda görüceksiniz cildinizde duruşlarını hem de birebir gün boyu kalicak cildinizde bakalım hangisi daha uygun olucak. bu sayede belkide beğenmeyeceğiniz bi ürünü almamamış olucaksınız.
      kocaman sevgiler :)

      Sil
  3. Bu ürünün kaldırıldığı söyleniyor Görkem Karman da görmüştüm ben alamadan gitti yine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görkem hanımın sayfasına baktım acabamı diye sadece şu var zor bulunuyor doğru haklı o konuda çünkü indirim dönemlerinde özellikle ciddi uygun fiyata iniyor.
      Kalkma durumu söz konusu değil ancak bulunabilirlik maalesef az her gosh ürününde olduğu gibi :)
      gelen ürünler hızlı tükeniyor ve yurt dışından geldiği için süresi uzun olabiliyor yeniden gelmesi.
      İstanbulda şişlideki 2 gratiste yakın zamanda gördüm raflarda vardı. Ancak avm içinde olan mağazalarda maalesef bulmak daha zordur aklınızda olsun.
      sevgilerimle

      Sil
  4. Sende gördüm gittim baktım ama maalesef bura da da yok :( Sanırım belli zamanlarda geliyor ama o da beni bulmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 haftadir bende arıyorum en son mağaza müdürüyle konuştum onlarında bilgisi yok kaldırılsa haberimiz olurdu diyorlar. inan minnacık minnacık kullanıyorum bitmesin diye kaldırılırsa eğer burda çok üzülürüm :'(

      Sil