3/21/2016

ESTHEDERM SENSI SYSTEM CALMING EYE CONTOUR CREAM

Göz çevrem bahar aylarına girdiğimizden dolayı ciddi hassas.
Bu yüzden sağlıklı göz makyajı bile yapamıyorum çünkü hemen kızarıyor ve gözlerim kaşınmaya başlıyor.
Göz çevrem nemsiz olduğundan ama kremle nemlendirmem gerekli.
Son zamanlarda severek kullandığım Esthederm Sensi System Calming Eye Contour Cream tam benim gibi hassas göz çevresine sahip kişiler için üretilmiş.


Sensi System Calming Eye Contour Cream





Açıklamasında ; Şişme ve kızarıklığa eğilimli hassas göz çevresi anında sakinleşir ve yatışır. Hassas göz çevresinin gençliğini korurken güçlenmesine, korunmasına olanak verir. Düzenli kullanım sonucunda hassasiyeti azalır.
Gördüğümde zaten benim için olduğuna emin oldum.
Ürün jel bir yapıda. Göz altlarıma sürdüğümde anında emiyor ve nemlendiriyor.


Sensi System Calming Eye Contour Cream



Ben günde 2 kez kullanıyorum. Sabah ve gece. Makyaj yapıcaksam da kullanıyorum. Göz altlarım nemlendiriyor ancak öyle yağlı bir yapıda değil. Su gibi bir yapısı var.
İncecik bir ağzı var ve bu şekilde olduğundan dolayı çok fazla ürün gelmiyor birden elinize.


Sensi System Calming Eye Contour Cream



Sakinleştirmesi kesinlikle doğru çünkü, hassas göz altlarım daha rahat. Bu kaşınmasının da nedeni anladığım kadarıyla kuruluk kaynaklı. Sensi System Calming Eye Contour Cream nemlendirmesini sevdiğim bir ürün oldu.
15 ml bir ambalaja sahip ve açıldıktan sonra 12 aylık bir kullanım süresi var. Zaten 15ml bir ürün bana en fazla 5 ay gidiyor bu süreyi geçirme imkanım olmuyor.
Sürme şeklim pirinç tanesi kadar alıp göz altıma hafifçe sürüyorum. Öyle pıt pıt hareketler yapmayı uzun zaman önce bıraktım çünkü göz altları narin biz o hareketi yaparak krem uyguladığımızda bir süre sonra göz altı yapımız bozuluyor.
Bırakıyorum kendi kendine emsin göz altlarım Sensi System Calming Eye Contour Cream 'i.
Hemen hissettiğim hafif bir soğukluk oluyor. Sonrasında 5 dakika içerisinde göz altlarımda kayboluyor kremim.
Göz altlarım nemleniyor.
Gün içerisinde kaşıntım veya kızarıklığım olmuyor.
Yapış yapış bir yapısı yok sürdükten sonra.
Eğer sizlerde benim gibi özellikle bahar aylarında hassaslaşan bir göz çevresine sahipseniz veya nemlendirmesi yüksek bir göz kremi arıyorsanız Esthederm Sensi System Calming Eye Contour Cream sizin ihtiyacınızı karşılayacaktır.

sevgilerrr...


13 yorum:

  1. çok iyi bir markadır bazı ürünlerini denedim göz kremlerine sıra gelmedi henüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim sıkıntım, hassas bir cilde sahip olmam. bu dönemde hele dahada cildim hassaslaşıyor ve jel formda ürün yapan özellikle hassas cilde uygun denilen bir çok markanın göz çevresi kremini kullanamıyordum. ancak esthederm sonunda bizlerin sesini duydu diyorum. gerçekten nemlendiren ve sakinleştiren bir seri yapmışlar.
      sevgiler

      Sil
  2. Ürünü merak ettim dogrusu tesekkürler detayli yazin icin, ama ben baska bir noktaya takildim. Sanirim ben göz kremlerini biraz abartili kullaniyorum özellikle geceleri yatmadan önce bolca uygulayip birakiyorum ve 30ml kremler bana 3 ay dayanabiliyorlar :) sanirim bir yerde yanlis yapiyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eskiden bende o şekilde kullanıyodum sonra baktim azıda bir çoğuda bir e bi göz kremi maşallah denilicek bi fiyatta ondan sonra azıcık ve dağıtmadan kullanmaya başladm.
      pirinç kadar bi göz için aliyorum sonra onu azıcık göz altıma parmağımla geçiyorum okadar.
      Normalde dağıtarak yüzük parmağıyla pıtpıt yapma hareketinden daha faydalı oldu benim için
      yanlışlık demiyelimde biz aza alışkın diiliz işte. daha küçükken kocaman tabaklarda yemekler verilirdi bize biticek o diye minicik karnımız zaten ordan kalıyor bilinç altımızda herşeyin çoğu işe yarar diye:))

      Sil
    2. Haklisin aslinda, cok sürünce belki de daha ise yarayacak diye düsünüp bol kullaniyorum :)

      Sil
  3. Esthederm ürünlerini çok beğeniyorum bu kremi kullanmadım ama deneyecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer kuruysa göz altlarınız ve hassassa emin olun çok beğeniceksiniz ben çok memnun kaldım. deneme imkanınız olursa siiznde yorumlarınızı beklicem mutlaka

      Sil
  4. ürün bende de var henüz deneyimlemedim elimdekinin bitmesi gerek ama çok sabırsızlandım senin tanıtımını okuyunca açsam da kullansam mı ki :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer kuruluk varsa benim gibi göz altlarında, bi şans ver canim
      çok teşekkür

      Sil
  5. Merhaba yazı için teşekkürler. Institut Esthederm Sensi System Calming yüz kremlerini kullandınız mı? Genelde içerik yazmıyor ürünlerde u benim kafama takıldı. Mesela kesinlikle parfüm olmamasını beklerim hassas ürünlerde.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, cilt bakım kremlerim son yıllarda tamamen organik içerikli ürünlere döndüğü için kullanmadım.
      Tavsiyem eğer sıkılaştırıcı etkili bir cilt bakım kremi serisi arıyorsanız eğer Lavera Firming serisine bakabilirsiniz.
      http://www.ayisigiorganik.com/lavera-firming-quotcilt-icin-sikilastirici-gunduz-kremiquot-30-ml
      içeriğindeki alkol meyve özlerinden geliyor ciltte reaksiyona sebep olmuyor
      sevgiler

      Sil
  6. Meehabalar yeni aldigim esthederm nemlendirici kremin kokusu cok kotu kokuyor. Urun orjinali mi boyle acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      ben kullandığım dönem içerisinde kesinlikle kötü kokusu yoktu. ürünün orginalliğini firma tarafından mutlaka teyit edin gerekirse sizden almalarını ve yerine doğru ürünü vermelerini sağlayabilirsiniz. stt tarihine dikkat ediniz. belki stt geçti ise ürün içerisinde ayrıştığı için kötü koku ve yapıda bozulma olabilir. lütfen şu anda asla kullanmayın bu kötü kokan ürünü

      Sil