3/07/2016

BENRİ MAKYAJ DÜZELTME ÇUBUĞU

Makyaj yaparken en büyük sorun ne derseniz, Hatalar diye cevap veririm.
Düşünün özene bezene eyeliner çekmişsiniz hop kolunuza kediniz kafa atıyor (şaka diil ,benim kızlar koluma kafa atıyor sevmem için :) gittimi o güzelim uğraştığınız kuyruk kısmı.
Hele rimel sürerken göz kapağına kaçak yapan rimel parçalarına ne demeli? Senin kirpiklerde olman lazım çabuk git yerine deseniz de şımarık şeyler kendi kendilerine gitmiyorlarki.

Burda ne yapıcaz? O kadar uğraştığımız makyajımızı elbete silmicez bunun yerine makyaj düzeltme çubukları süpermen gibi uçarak yanımıza gelicekler.


benri





Benri Makyaj Düzeltme Çubukları ile son Gratis alışverişimde tanıştık. Ben normalde sıradan pamuklu çubuklarla savaş veriyordum ancak son sefer düzelticem diye bütün gözümü pandaya çevirince yeter dedim.

Benri Makyaj Düzeltme Çubukları 70 adet bir kutuda yer alıyor. Bir ucu yassı bu kısım işte o kaçak yapan göz kapağındaki rimel far vs sorunlarını kökten alıyor, diğer sivri olan ucuysa kolunuza kediniz kafa attığında bozulan eyeliner çizginizi düzeltiyor.
Şimdi  sizin evinizde kedi olmayabilir kimse kolunuza kafa atmıyabilir ama eliniz felan titrer bişey olur o makyaj hatalarınızıda düzeltiyor.
Çok enteresan gelen şeyi de paylaşmak istiyorum sizinle. Sanki içerisinde makyaj temizleme ürünü varmışçasına düzeltme işlemini yapıyor. Burda yanlış anlamayın beni, makyajı silmiyor. Düzeltmek istediğim noktayı anında düzeltiyor ve yaymıyor. Normal sıradan pamuklu çubuklarla temizleme, düzeltmeye çalıştığınızda makyajınız dağılır ve yayılır ancak Benri Makyaj Düzeltme Çubukları ile düzeltmek istediğiniz de o yayılma olmuyor aksine net bir düzeltme işlemi yapıyorsunuz.
Benri Makyaj Düzeltme Çubukları 3,95TL ile tüm Gratis mağazalarında bulabiliceğiniz bir Süpermen. Özellikle benim gibi koluna kafa atılma suretiyle pisileri tarafından komploya kurban giden makyajlarınız için saniyeler içerisinde düzeltme işlemi yapabilirsiniz.

sevgilerrr...

4 yorum:

  1. Ben de severek kullanıyorum paylaşımın için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok mutlu oldum. Keşke daha önce tanışsaydım diyorum bende:)

      Sil
  2. Benımde evımden hiç eksık etmedıgım urunlerden bırtanesidir,ama son zamanlarda bulundugum bölgedekı gratıste bulamıyorum :( en son rossmandan almıştım fakat ucu bunlar kadar yumuşak değil,sanırım başka gratıslere bakıp tekrar buna dönceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bulamama ihtimalime karşılık yedeklemeyi düşünüyorum çünkü göz yapıma çok güzel uydu.
      sivri yeride gayet başarılı yumuşak yassı yeride

      Sil