12/24/2015

YILBAŞI ALIŞVERİŞ LİSTESİ

Yılbaşı indirimleri geldi çattı
Bir çok mağaza %50'ye varan indirimlerle mükemmel fiyatlarda mükemmel ürünler sunuyor bizlere
Sizler için elimin en çok gittiği mutlaka edinmeniz gereken ürünlerimi sıralıyorum



Far Seçimi
Öncelikle tercihiniz kaliteli olsun çok aşırı tozutmasın rengini vermek için savaş vermim diyorsanız
GOSH QUATTRO EYE SHADOW serisini mutlak suretle inceleyin
Benim kullandığım toprak tonlarının hakim olduğu Q22 DriftWood elinizin altında olursa emin olun makyaj yapma süreniz çok kısalır çünkü tüm tonları bir harika.
İsterseniz karıştırarak kullanın isterseniz tek başına tüm renkler birbirleriyle uyumlu.
Tam bir sür çık paleti

gosh far paleti


Maybelline Color Tattoo farlardan halen edinmediyseniz mutlaka bir şans verin 
Bende 05 Eternal Gold var şimdi sırada o harika  on and on bronze rengine göz koydum

gold


Kullanımı kalıcılığı bir harika ayrıca eyelinerinizin üzerine ince bir şekilde çekerseniz çok farklı bir görünüm elde edersiniz bu da farklı bir kullanım alanı


Şimdi gelelim Eyeliner seçimine
Son zamanlarda elimin gittiği tek eyelinerim var
MAYBELLİNE JEL EYELİNER


eyeliner makyaj blogu


Çoğu kişinin kafasındaki soru şu ben jel eyeliner çekemem
Asla doğru bir düşünce değil
Eğer göz kalemi çekebiliyorsanız jel eyeliner çok daha rahat çekersiniz garanti veriyorum sizlere
Jel eyeliner ile nasıl bir kolaylık yaşıyacaksınız?

makyaj blogu


Öncelikle sürüm çok çok kolay
Öyle sürüp dağıtma derdiniz yok
Topaklanma sıkıntınız yok
Verdiği rengi tüm gün boyu koruyor
Ayrıca fiyat olarak çok ekonomik çünkü ömrü uzun keçe uçlu kalemler gibi kuruma rengi solma uçu körelme sıkıntısıda yok

Şimdi Mascara tercihimiz
Ben iki mascarama aşığım hatta ikisini bir arada bile çoğunlukla kullanıyorum
İlk tercihim
Maybelline Rocket Volum Express Mascara


makyaj blogu


Kirpikleri uzatması verdiği dolgunluk kalıcılığı gün içerisinde asla dökülme yapmaması alt kirpiklerde bile uyguladığımda bulaşmamasıya tek kelimeyle mükemmel 
Mutlaka alın dediğim tüm dostlarım çok memnun kaldılar.
İkinci tercihimse
Loreal False Lash Wings Extra Black Mascara


makyaj blogu


Bu mascaranın vaaddettiği sözler kirpikleriniz kanatlanıcak
Kesinlikle haklılar sadece Fırça yapısı farklı olduğundan biraz alışma süreciniz var
Ben ilk kat Maybelline Rocket Volum Express Mascara sürdüğüm kirpiklerimi ikinci kat olarak Loreal False Lash Wings Extra Black Mascara geçiyorum ve sonuç mükemmel upuzun simsiyah kirpikler.

Şimdi geldik tüm makyajımızı akşam temizlemeye
Hem uygun fiyatlı hem harika besleyici senelerdir değişmezim 
Bebak Acı Badem Sütü


makyaj blogu


Ben özellikle göz makyajımı temizlemekte kullanıyorum.
Elimin üzerine bir miktar Bebak Acı Badem Sütü döküyorum sonra pamuğa az miktar alıyorum ve tampon hareketlerle göz makyajımı temizliyorum.
Benim gözlerim alerjik olduğu halde kesinlikle yakma yapmıyor.
İkincisi Makyaj temizleme Mendili
Nivea  Hassas Ciltler için Temizleme Mendili


makyaj blogu


Islaklığı mükemmel
Cildimi tahriş etmiyor
Cildimi temizlerken yumuşacık yapıyor
Kısaca bir makyaj temizleme mendiliyle ilgili tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor.
Benim Yılbaşı Alışverişinizde sizlere tavsiyelerim şimdilik bunlar

sevgilerrr...



3 yorum:

  1. Her zaman ki gibi öncelikle far paletine hasta oldum :)
    Kahve tonları olan far paletleri her zaman ilgimi çekmiştir. Makyajın temeli olarak görüyorum. Gosh'un tonları da süpermiş yalnız... Görsem kaçırmazdım kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  2. HEpsini güle güle kullan sevgili Adves...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, %50 indirime girdiğinde mutlaka almanı tavsiye ederim.ben çok renkli makyaj malzemesi kullanamıyorum. özel gece vs olucak ancak o zaman renklere kayıyor elim. ama bu palet hepsi birlikte ilk defa dibini görüceğime inandığım tek paletim.
      sevgiler

      Sil