11/25/2015

MİA ORGANİCAL COSMETİCS İNCELEMESİ BÖLÜM 1


Argan Yağının mucizelerle eş tutulan nadide yağlardan olduğunu duymuşsunuzdur
Ancak Argan Yağı nedir?
Öncelikle onu bilmemiz gerekiyor
Argan Yağı Fasta yetişen bir ağaç türünün tohumlarından elde edilen bir yağ  Bugün Unesco’nun koruma altına aldığı en değerli ağaçlardandır. 200 yıl kadar yaşayabilen Argan ağaçların sert ve kabuklu meyvelerinden elde edilen zengin içerikli Argan Yağı, cilde faydalarının yanı sıra saç ve tırnakta da kullanılır. Eski zamanlardan bu yana sağlık amaçlı kullanılan bu yağ, günümüz de
Fas altını olarak da adlandırılır. Bugünün kozmetik dünyasında da sıkça kullanılan yağ; doymamış yağ asitleri, E -F vitaminleri, linoleik asit ve bitkisel kaynaklı siteroller içerir. 
‘’Dünyadaki en değerli yağdır .‘’ifadesinin kullanabileceği Argan Yağı, organik bakım ürünlerinde aktif bileşen olarak kullanılır. Yaşlanma karşıtı, yoğun nemlendirici özellikte, hücre yenilenmesini destekleyen, yıpranmış kırılan saçlarda Onarıcı olmak üzere pek çok faydalı etkiye sahiptir. En hassas ciltlerde dahi çok iyi sonuçlar gözlemlenmiş,Argan Yağının cildin sağlığı ve güzelliği açısından faydası denenerek kanıtlanmıştır.
Argan ağacının sert kabuklu meyveleri toplanır ve bu meyvelerin içindeki yumuşak yapıdaki çekirdek, kabukların kırılmasıyla çıkartılır. Ardından çıkan çekirdekler, ilk önce kavrulma ardından ise öğütme işlemlerine uğrar. Öğütme işleminin ardından, çekirdeklerin iç kısımlarından kahverengi bir madde çıkar ve bu madde hamur gibidir. Hamur kıvamındaki bu maddeye su katılır ve yoğrulma işlemi başlar. Hamur suyla beraber yoğrulurken,
 Argan Yağı ortaya çıkmaktadır.
Şimdi de benim mucizeme gelelim
Argan Yağı yüzyıllardır kullanılıyor
Özellikle cildi onarması ve yatıştırması Argan Yağı içeren kremlerin ortak noktası
Ancak bununda bir sınırı var
Her Argan Yağı içeriyor denilen ürün maalesef bu harika mucizevi yağı içermiyor
Bunu kendi üzerimde çok kez test etmiş ve artık sertifikası olmayan hiçbir ürünün gerçekten bu mucizevi yağı içermediğini öğrendim
Aramanız gereken sertifika aşağıda görebiliceğiniz gibi
Mia Organical Cosmetics firması bu sertifikaya sahip bir firma

organic



Mia Organical Cosmetics Argan Yağını kullandığına dair tüm belgelerini almış bir firma
Ürünleri benim gibi atopik dermatit ciltlerde bile mucizeler yaratabiliyor

cream


Cildimin öncesi görünümü aşağıda
Görüntü için sizlerden özür dilerim macro çekim yapmak istedim gerçek bir Atopik Dermatit cildi görebilmeniz için
Cildim üzerindeki kızarıklık yer yer kabarık bölümleri en iyi bu şekilde görebilirsiniz

CİLT BAKIMI BLOGU


Yağ olarak deneyimlediğim ilk ürünleri
İsmi gibi Argan ve Gül Yağı mucizesi
Cildim üzerinde denediğimde kızarmış olan yanak burun bölgemi hemen yatıştırıyor
Bu geçici değil altını çizmek istiyorum
Ben gece ve gündüz iki kez günde kullanıyorum
Cilt üzerinde yağlı bir doku bırakmıyor bu da saflığının göstergesi
Çünkü farklı markalarda bu tarz yağları denediğimde cildim emmiyordu üzerinde yağlı bir tabaka kalıyordu
Ancak Mia Organical Cosmetics  Argan ve Gül Yağı mucizesi kesinlikle cildim üzerinde yağlı bir tabaka bırakmıyor
Cildim öyle hasretmişki böyle bir mucizeye parmak uçlarımda ısıttığım Mia Organical Cosmetics  Argan ve Gül Yağı 'nı yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum
Anında bir rahatlama kızarıklıklarımda hafifleme oluyor

Aşağıda cildimin nasıl yatıştığını görebilirsiniz
Ne bir bb veya cc krem var nede farklı bir kapatıcı
Eğer o tarz bir uygulamayla sonrası görüntüsü vermiş olsaydım size zaten cildimdeki ton farklılığı tamamen kaybolurdu ancak görüceğiniz gibi yukardaki ciddi kızarık görünüm gitmiş
Yerine hafif bir pembelik kalmış
Atopik Dermatitten kaynaklı damar görümleri hafiflemiş

KIZARIKLIK


Üzerine uyguladığım gene aynı seriye ait makyaj öncesi Argan Yağlı Gündüz Bakım Kremi 
Ve
Gece rutinime eklediğim Argan Yağlı Gece Bakım kremimle cildim hemen yumuşacık oldu
Yapı olarak gündüz ve gece kremlerininde içerisinde Argan Yağı var ve bu sayede cildim hiç olmadığı kadar pürüzsüz ve canlı görünüyor

Üzerine makyaj yapmak istediğimde gün içerisindeki o pütürleşmeyi artik görmüyorum çünkü cildimin pütürleşmesine izin vermiyor mucizelerim

Sadece cildimde makyaj ürünü olarak BB Cream var aşağıda son halini görebilirsiniz cildimin

ATOPİK DERMATİT


Kuruluk hissi elbette saniyeler içerisinde kaybolmayacak yılların birikimi var 
Ancak sağlıklı ve doğal içerikli Mia Organical Cosmetics serileri ile cildimi onarmaya başladım

İÇERİK BİLGİSİ 

Cilt bakımında en önemli unsurlardan biri cildi nemlendirmek ve cildin yapısını güçlendirmektir.
 Mia Organical gündüz kremi, doğadaki en saf malzeme olan bitkilerden elde edilen bir bakım kremidir. Güne başlarken kullanacağınız krem, cilt güzelliğinin yanı sıra size sağlıklı bir cilt yapısı kazandıracaktır. Organik sertifikalı bu ürünün güvenli formulü lipozom teknolojisi ile güçlendirilmiştir. İçeriğindeki argan yağı zengin E vitamini kaynağıdır. Yoğun olarak cildi nemlendirir, ayrıca  hücre yenileyici özelliği vardır. Dış etkenlerden kaynaklanan hasarların onarımını desteklerken, zamansız yaşlanma etkilerini de geciktirir.

Mia Organical ürünlerini diğer organik kozmetik ürünlerden üstün kılan lipozom teknolojisidir. Lipozom teknolojisi ile nano boyutta kapsüllenen ve lipozomlara yüklenen kozmetik etken maddeler ciltten çok daha kolay emilim sağlayarak cilt problemlerine daha hızlı çözüm üretir.
Organic ürünlere çok ciddi bir yönelme var
Ancak bu yönelme kandırılmalara da sebebiyet verebiliyor
Lütfen Firmaların sertifikalarını ve içeriklerini mutlaka inceleyin
Bir ürüne çok fazla ücret verdiniz diye o ürünün saf gerçek olucağına dair garantisi yok
Ancak sertifikası izinleri varsa verdiğiniz her kuruşu hakedicek özelliklere sahip harika gerçek ürünlere sahip olursunuz unutmayın
Sorularınız varsa severek cevaplayabilirim
Serinin diğer ürünlerini farklı bir postta incelemeye devam edeceğim
Hele ki Mia Organical Cosmetics markasının harika bir cilt rahatlatıcı toniği var ki sürekli yanınızda taşımak isteyeceksiniz
Yakından incelemek ve satın almak için http://www.miaorganicalcosmetics.com/

Sevgilerrr..

3 yorum:

  1. Cildine iyi gelmesine gerçekten çok sevindim. Baya yatıştırmış kızarıklıkları. Peki akne ve sivilceli ciltlere de iyi gelir mi acaba? henüz kullanmaya başlamadım bu çenemdeki akneler nedeniyle.. =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım bayağı yatişma var cildimde şükürler olsun kırka az kala sonunda aynalarla barışıcam :)
      argan yağının akne ve sivilce izlerindeki tamir edici ve yokedici özelliğini okumuştum.
      özellikle cilt lekelerinde bile argan yağı içeren kremler kullanılıyor tedavi edici özelliği olduğu için
      şöyle bir deneme yapabilirsin öncelikle toniğini kullan cildin iyice rahatlasın
      sonrasında az bişi ama az bişi argan yağını ısıt avucunda ve sür bakalım söndürmede etkili olucakmı merakla beklicem sendeki sorununda çözüldüğüne dair olan postu
      sevgiler

      Sil
  2. Argan yağı gerçekten tam bir mucize :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...