10/08/2015

DERMOSKİN 50+ SPF BB KREM


2018 Yılı güncelleme;
Son 3 aydır Alphanova 50SPF Organik renkli güneş koruyucu kullanmaya başladım. Yapısı daha hafif, cilt üzerinde çok güzel bir eşitleme sağlıyor. Farkı göz altlarında dahil rahatlıkla kullanılabiliyor. Rengi ve detaylarını isme tıklayarak ulaşabilirsiniz. Yapısı dermoskinden farklı olarak daha akışkan ve ciltte hemen bütünleşiyor, son zamanlarda duyduğum cildimde parçalanıyor sorularınızdan dolayı arayıştaydım. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 96TL ama tavsiyem 138TL olan indirimli anne nature yüz temizleme köpüğü olan paketi satın almanız. Fiyatı o zaman çok uyguna geliyor. İçeriği organik, Ecocert ve Cosmobio organik sertifikaları var.

Yaz geldi geçti
Soğuk havalar kapıda 
Ancak bütün bir yaz benimle olan gizli sırrımı artık açıklamak istiyorum çünkü yeteri kadar kullandım ve deneyimledim
Öncelikle;
Ben açık tenliyim
Güneş benim bir numaralı düşmanım
Bir de üzerine atopik dermatit eklenince yaz demek 1km öteden beni görenlerin aa pancarmı o hayır sipermen kostümü hayır o bir insan sözlerine maruz kalıyorum kızarıklığımdan dolayı
(sipermen niye diyolar derseniz pelerini kırmızı diilmi :)
Güneş koruyucu olarak bu zamana kadar 2 seçeneğim vardı 
1-Beyaz renksiz 50+güneş koruyucu kullanmak (kızarıklıklarım asla kapanmıyor ama güneşten koruyor)
2-Light rengini alsamda  nedense beni zenciye çeviren derecede koyulukta olan 50+güneş koruyucular
Ben açık tenliyim ki 50+güneş koruyucu kullanıyorum neden bütün piyasadaki ürünler kapatıcılığı olan 50+ güneş koruyucu özelliği olan illa benim ten rengimi göz önüne almazda gider kapkara bir görünüme kavuşturmaya çalışır bu kısmını hiç anlayamadım.
Ancak benim kullandığım harika uygun fiyatıyla cezbeden rengiyle istediğimi bana veren bir BB kremim olduki bu sene artık senelerce bir başka krem kullanmam.
Öncelikle Markamız

GÜNEŞ KORUYUCU


Dermoskin BB Krem
Dermoskin firmasının ilk incelememde web sitelerinde gördüğüm açıklamaları;
Dermoskin BB cream tüm cilt tiplerine uygun olup; kapatıcı özelliği ile cilt tonunu eşitler. Tek başına veya makyaj bazı olarak kullanılabilir. Cildin nemlenmesine, inci çizgilerin, gözeneklerin ve diğer cilt kusurlarının görünümünü azaltmaya yardımcı olur. Işığı yansıtan sedefsi yapısıyla mat ve solgun görünümlü cildi canlandırır. Genç, sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm kazandırır. Krem formunda olup ipeksi yapısıyla kolayca sürülür. Formülünde bulunan SPF 50 filtrelerle UVA/UVB ışınlarına karşı güçlü koruma sağlar.
daha detaylı okumak isterseniz tıklayabilirsiniz
Benim deneyimime gelicek olursak
Kızarıklıklarımı kapatması hafifletmesi ; Başarılı
Gün içerisinde pütürleşme veya grileşme eğilimi hiç göstermedi
Cildime çok güzel bir ışıltı kattı
Benim suya bile alerjik reaksiyon cildime çok iyi davrandı
Hiçbir şekilde sivilcelenme kabarma sorunu yaşatmadı
Bu sene güneşte neymiş haydi çıkalım sokaklara diyebilme lüksünü yaşattı.
Ton olarak cildime öyle güzel uyduki yapay bir görüntü kesinlikle vermedi
50+koruma oranıyla da beni çok mutlu etti ilk defa bu yaz pancar değilim ben diye sokaklarda bağırmak istedim.

MAKYAJ BLOGU


Sizlerde benim gibi beyaza yakın bir tene sahipseniz
Güneşten korunmanın yanında cildinize eşitlenme ve hoş bir ışıltı versin tek bir ürün istiyorsanız 
Dermoskin BB Krem
Sizlerinde isteklerinizi sonuna kadar karşılayacaktır
Fiyat olarak 35-40TL arasında
ve
Sadece eczanelerde bulabiliceğiniz bir marka
Kozmetik ürünü değil dermokozmetik bir ürün olduğundan dolayı
Eczane listesine ulaşmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz
sevgilerrr...

23 yorum:

  1. 50 faktör oluşu harika. Çünkü ben bb krem altına bir de güneş kremi sürmek zorunda kalıyorum genelde. Buna bir çözüm sunmaları iyi olmuş. Pompalı şişeye de bayıldım.
    Sayende tanıştım bu ürünle Adves, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet güzelde tonu var nötr bir görüntü veriyor ve modanın öncüsü strobing görüntüsüne kavuşturuyor cildi
      fiyat olarakta ulaşilabilir bir düzeyde olması ayrıca kesinlikle çok güzel
      sevgiler...

      Sil
  2. ilk kez görüyorum bu ürünü tanıtman iyi oldu güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. ürünü ik kez gördüm, hemen bakacağım teşekkürler, bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, blog ve instada takipteyiz birbirimizi canim uzun zamandir zaten :)
      öpüyorum kocaman

      Sil
  4. Merhaba ten rengim sizin gibi açık ama sarı alt tonluyum bb krem pembe alt tonlu mu sarı alt tonlu mu acaba? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hazal hanım, daha çok pembe alt tonlu diyebilirim. Ancak öyle aman aman bir renk verme durumu zaten yok strobing etkisi veriyor cilt üzerinde ve eşitlemesini artı 50+SPF korumasını seviyorum. Eczanelerde bulabilirsiniz, hatta orda deneme ürünleride vardır muhtemelen deneyin sonrasında internetten satın alabilirsiniz (daha uyguna geliyor çoğunlukla aramızda kalsın :)
      sevgiler

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba tek renk seçeneği bulunuyor internetten almayı düşünüyorum ama rengi uyarmi pek bilmiyorum açık ten rengim var ama aman aman pek beyaz değilim sizce uyarmi bana bu krem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, renk vermesi çok fazla yok sarı alt tonlu diyebilirim. Birçok bb krem gibi tüp patlamış sapsarı cilt tonu vermiyor asla.bayisi olan eczanelerde tester deneme imkanınız vardır muhtemelen. bileğinizin iç kısmında deneyin rengi uygun olursa size ama eczane fiyatıyla e ticaret sitelerindeki fiyatı muhakkak karşılaştırın bir çok yerde uygun fiyata görüyorum çünkü.
      sevgiler

      Sil
  7. Renk seçeneği yok sanırım tek renk olarakmi piyasa da suan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, tek renk ancak renk vermiyor zaten. cilt tonunuzu eşitleme ve güneşe karşı koruma amaçlı kullanım için uygun.
      nemlendirme ve 50SPF güneş koruyucu hafif renkli olarak düşünebilirsiniz.

      Sil
  8. merhaba ben ürünü bugün aldım siz iki yıl önce değerlendirmişsiniz bu süre içinde içerik değişmiş olabilir mi bi bilginiz var mı çünkü resminizdekiyle alakası yok ne yazık ki ürün bildiğimiz turuncu çıktı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin yorumunuzu gördükten sonra 1 haftadır tamamen rutinime dahil ettim acabalarımı yok etmek için. şu anda da gene yüzümde turunculuk yok cildimde. acaba yoğunmu sürüyorsunuzda kalın geldiği için turunculuk bıraktı bir diğer olabilecek durumda arkasında şişenin tett tarihi vardı bendeki 07/2018 altında bide lot/03 yazıyor. bu tarihleride bir kontrol edermiiniz?

      Sil
  9. Merhabalar, ürünü araştırırken sizin sayfanıza denk geldim. Bu ürünü eczanede gözüme çarptığında anlık bir durumla almıştım. Yapısını çok beğendim özellikle nötr olup cildi canlandırması. Fakat bende sürdükten 1 saat içerisinde oksitlenme ve soyulma yaptı. Düzenli peeling yapan biriyim bunu beklemiyordum çok hafif nemlendirmiştim cildimi, bir de nemlendiricisiz kullandım gene aynı durum oluştu pul pul soyulup döküldü. Fondöten fırçası veya süngeri yada parmaklarımla uyguladım sonuç gene aynı. Siz nasıl kullanıyorsunuz? ürünün son kullanma tarihi 2019 bozulduğunu sanmıyorum. Herhangi bir tavsiyeniz olur mu acaba? Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, facebook sayfalarından mesajınızı bildirmenizi tavsiye ederim. son tüketim tarihi uzunda olsa yanlış saklama koşullarından dolayı ürünler içerikleri bozulabiliyor. belki öyle bir durum söz konusu olabilir. benim cildim aşırı kuru olduğu halde pullanma veya soyulma yaşamamıştım kullandığım süreler boyunca. yanlış depolama şartlarından belki içeriktemi bir bozulma var ayrışma var o geldi aklıma

      Sil
  10. Merhabalar, yanıtınız için çok teşekkür ederim. Markaya mail attım üretici bayanla konuştuk dediğiniz gibi içerikte ayrışma olabiliyormuş veya cilt tipine göre farklı reaksiyon gösterebiliyormuş içeriğinde bulunan güneş filterelerinin ve pürüzsüzlük veren emolyanların yağlılık hissi oluşturmaması için kullanılan maddeden dolayı bazı ciltlerde ürün soyulabiliyormuş. Üstüne en yeni çıkan ürünü gönderecekler. Gerçekten çok ilgiliydiler, uygun görürseniz bu da burada dursun almak isteyen olursa veya aynı sorundan muzdarip birileri olursa faydalanabilir belki. Size de tekrardan teşekkürler ve daha güzel ürünleri yorumlamanız dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Dermoskin müşteri memnuniyeti konusunda kesinlikle tüm firmaların örnek alması gereken bir tutum süreklilikle izliyor. Asla sorunları cevapsız bırakmadığı için size gönül rahatlığıyla ulaşmanızı tavsiye edebildim. Umarım yeni üründe sizde memnun kalın, sevgiler

      Sil
  11. Merhaba ben zoratenin ilaci kullaniyorum bir hafta sinra tedavim bitiyor iyi bir gunes kremi almam gerekiyor bu markayi 97spf olanini ezzaci önerdi fakat adini duymadigindan arastirmak istedim daha once kozmetik günes kremi kullanmistim ama 97spf olusu beni bunu arastirmaya yönlendirdi ama halen kararsizim en iyi günes kremini almak iatiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, akne tedavisinde cildinizde her kullandığınız ürün hakkında kesinlikle doktorunuzun onayını alın. kullandığınız ilaçlarınızla etkileşime girmemesi gereken koruyucular ve nemlendiriciler kullanmanız lazım. eczanının size önermesi veya benim önerimle aldığınız güneş koruyucu dahi olsa ilaçlarınızla asla etkileşime geçip geçmeyeceğine emin olamayız. en net doktorunuz size şu şu ürünleri kullanabilirsin demesini isteyiniz.
      sevgiler

      Sil
  12. Merhaba ben de dermoskinin 50 faktörlü güneş kremini kullanıyorum.Ama yüzü çook terletiyor.Sizin dediğinizi almak istiyorum ama o da yüzü terletir mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Yüzümü çok fazla terletmiyor. Hatta kapadokyada denediğimde yüzümde yangı veya ekstra bir hava almama yaşamadım.
      sevgiler

      Sil