8/17/2015

KEÇE UÇLU EYELİNER KULLANIMI

Keçe uçlu Eyeliner hayat kurtarıcı benim için.
Kalem formunda ve ince uçlu olmalarından dolayı hem kullanım kolaylığı sağlıyor hemde istediğim kalınlıkta rahat çizgiler çekebiliyorum.
Ancak her güzelliğin bazı kusurları olabilicekmiş gibi onların da kusurları var
Ancak bu kusurlar bizlerin onları yanlış kullanmamızdan kaynaklanıyor bunu unutuyoruz.
Öncelikle ilk sorun ; 
Çok çabuk kuruyor denilmesi
Burada asıl önemli nokta bu kurumanın nasıl gerçekleştiği değil sizin keçe uçlu Eyelinerinizi nasıl sakladığınız
Ben herzaman uç kısımları aşağıya bakıcak şekilde makyaj masamdaki şirin bardağımın içinde saklıyorum.
Bu sayede sürekli dik pozisyonda durduğundan dolayı uç kısmına herzaman içerisinde Eyeliner içeriği nemli tutuyor ve kuruma süresi asla çabuk olmuyor
Hatta size şunu da söyliyebilirim aldığım kahverengi bir Eyelinerim beklediğim gibi koyulukta çıkmadı.
Çok üzüldüm ama ben genede herzaman yaptığım gibi bardağıma bıraktım unuttum gitti :)
En son geçtiğimiz gün elime geldi ve işte istediğim koyulukta olan kahverengi Eyeliner nedenki kullanmadım diye hayıflandım.
Yani çok açık renkte olmasının sebebi meğer uç kısmına yeterli ürünün gelmemesiymiş :)
Şimdi ikinci ve en önemli sorun
Keçe uçlu Eyelinerler kullanım sıklığı olsun geçen zaman olsun uçları pütürleşmeye ve dağılmaya başlıyor
Bu da bizlerin ilk aldığımız zamanlardaki gibi keskin net çizgiler çekemememizi sağlıyor.
Bu yüzden bir çoğumuz makasla şekil vermeye veya içerisi halen kullanılabilicek eyeliner bulunduğu halde çöpe atmak zorunda kalıyoruz
Peki sizlere yedek ucunun olduğunu söylesem :)

KEÇE-UÇLU-EYELİNER


Keçe uçlu Eyelinerler yedek uçludur %90'ı bazıları diilmiş diye duyumlar aldım ama inanın bana henüz denk gelmedi :)
Şimdi evinizde ucu körelmiş olan bir Eyelinerinizi elinize alın
Bir peçete yardımıyla ucunu çıkartın aaa oda ne
Çıkarttığınız uç sizin ilk aldığınız zamanki Eyeliner şeklinde :)
Şimdi pörsümüş bozulmuş olan kısmı arkaya gelicek şekilde takın yerine
Bir gün kadar bardağınızda uç kısmı herzamanki gibi aşağıya bakıcak şekilde tutun
Ertesi gün kullandığınızda sıfır Eyelineriniz olucak :)

KEÇE-UÇLU-EYELİNER


Hepsi bu
Şimdi evinizde ne kadar severek kullandığınız ama artık istediğiniz gibi verim alamadığınız keçe uçlu Eyelineriniz varsa hepsine aynı işlemi uygulayın
Sizleri bayağı bir masraftan kurtardım gibi herhalde bugünki yazımda :)
sevgilerrr....

19 yorum:

  1. enteresan deneme yanılma yöntemiyle mi buldun acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığım essence eyelinerim 2.kullanımda ucu berbat ötesi oldu yukardada görebilirsin makasla kestim önce yok gene düzelmedi bende sinirlendim atıcam açdım elime ucu çektim sinirlendimya aaa bi baktım arkada aynı uç hemde çok daha sert ve muntazam
      acaba diğer eyelinerlerdedemi aynısı dedim flormar ve rival de loop eyelinerlerimede denedim hepsinde aynı şekilde uç arkada yedek :)
      ya ben kaç tane attım uçları kötü oldu kullanılamıyor diye nasıl üzülüyorum daha içleri doluydu :)

      Sil
  2. bi kaç tane atmadığım vardı bi deneyeyim çok sevindim ya bu haberi emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım bu sayede kurudu iş görmüyor dediğim diğer eyelinerlerimide son kullanma süreleri bitmeden atmıcam bundan sonra :)
      kolay gelsin :)

      Sil
  3. o iki uçlu olduğu hiç aklıma gelmezdi, çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      tesadüfen keşfettim artık erkenden çöpe gitmicek eyelinerlerimiz :)

      Sil
  4. çok güzel bilgiler. yedek uç harikaymış

    YanıtlaSil
  5. en çok kullandığım üründür ve hep atarken üzülürüm :) muhteşem bilgi için kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, bundan sonra atmak yok yedek ucu var :)
      sevgiler

      Sil
  6. Süpersiniz yaaa... Hiç bilmiyordum, müthiş bir bilgi oldu <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  7. Süper bilgi bu☺benim gibi ürün bitirme takıntısı olanlar için özellikle.paylasimin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keçe uçlu eyelinerler 8-10 kullanımdan sonra uçları bozulabiliyo, sinir anında çektim çikarttım iyikide yapmışım.
      Beğenmenize çok sevindim.
      sevgiler

      Sil
  8. çok teşekkürler :) sayende yeni eyeliner almaktan kurtulacağım

    YanıtlaSil
  9. Coook teşekkürler yeni aldığım eyeliner ucunu açık bıraktım kurumuştu bu bilgi ile kurtardım 🤗

    YanıtlaSil
  10. bende NYX in var ne yaptıysam çıkmadı bu uç ben mi beceremiyorum anlamadım kiiiii
    aldığımın ikinci haftası ucu dağıldı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nyx ucuna şimdi internetten baktım eğer kesik uçluysa veya özel üretim uçluysa muhtemelen ondan çıkmıyordur. düz uçluysa o zaman cımbızla çekmeye çalışın şansınızı bir de öyle deneyin

      Sil
  11. Bende yaptım oldu ya teşekkür ederim

    YanıtlaSil