8/04/2015

İNSTAGRAM VE BLOG ÇEKİLİŞ DETAYLARI (KAPANDI)

Merhaba sevgili dostlarım

İlk çekilişimi başlatıyorum çok heyecanlıyım :)
İlk olduğu için herkesin yaptığı gibi kozmetik ürünleri yerine dermokozmetik ve cilt bakım ürünleri üzerine olmasını istedim
Malum sürekli cilt sorunlarımdan dert yanıyorsam eğer sizlere benim için çözüm olmuş her cilt tipine uygun olabilicek ürünleri seçtim.
Hediye etmek istediğim tüm ürünlerin aşağıda sizlere açıklamalarıyla anlatmak istiyorum

Çekilişim 04.08 tarihinde başlıyacak 19.08 tarihinde 23:00'da biticek
Benim doğum günüm 22.08 :) o tarihte kazanan kişiye hediyesini kargo ücretini elbette ben ödiyerek göndereceğim adı üzerinde hediye bu :)

Çekilişime Nasıl Katılabilirsiniz ;
Öncelikle İnstagram Hesabımı takip etmenizi rica ediyorum


Yarışma görselini
#sevdaninzillisi
#cekilis
#çekilişvar
#çekiliş
Hastaglarıyla paylaşıp beni etiketlemeniz
ki sizleri görebiliyim listeme eklemede sorun yaşamim

Ek hak 1+ istiyorsanız eğer bloğumu takip etmeniz ve paylaşmış olduğunuz kendi resminizin altına yorum olarak hangi isimle bloğumu takip ettiyseniz onu yazmanız





ÇEKİLİŞ



İMEX MERHEM 20GR

İMEX MERHEM


İmex Merhem sivilce ve redness cilt kızarıklığı akneler üzerinde ciddi etkili bir merhem
Bana doktorum atopik cildimi yatıştırma amaçlı vermişti.
Ayrıca sivilce ve akne sorunu olan tavsiye ettiğim tüm arkadaşlarımda ciddi güzel sonuçlar alındı
Kullanım şekli olarak ben özellikle evden çıkmadığım günler gündüz diğer günler ise gece yatmadan önce cildime uyguladım
Ürün yapısı bildiğiniz bb krem
Ciddi bir kapatıcılığı var lokal olarak sadece sivilceler üzerine uygulanabildiği gibi direkt cilt üzerindeki kızarık olan veya sivilce olan yerlere lokal olarakta uygulanabiliyor
Ancak bu ürünü güneşli günlerde sokağa çıkmadan önce uygulayacaksanız güneş koruyucusuz sakın dışarıya çıkmayın


Babé Arındırıcı Temizleme Jeli pH 5.0 - 200ml

BABE ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ


Yağlı ve akneye eğilimli ciltler için spesifik arındırıcı temizleme jelidir.
Ciltteki parlak bölgeleri matlaştırır, cildi arındırarak gözenekleri derinlemesine  temizler.
Yani sivilceli akneli yağlı ciltlerin kurtarıcısı bir temizleme ürünü ayrıca cilt ile birebir uyumlu ph düzeyiyle sizin cildinizi germeden temizlecek ve kullanmak istediğiniz cilt bakım ürünlerine veya makyajınıza yumuşacık bir zemin hazırlayacak


Babé Sebum Dengeleyici ve Nemlendirici Krem pH 5.0 (10ML)

BABE NEMLENDİRİCİ


Cildin yumuşak, nemli ve mat görünümüne kavuşmasını sağlar.
Hücre yenilenmesini artırarak akne izlerini azaltan nemlendirici krem.
Bu krem sayesinde temizlediğiniz cildinizin üzerine makyaj yapmak için alt zemin oluşturmak istediğinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Dermoskin firmasına ait herbiri 15ML;

DERMOSKİN


Yüz Göz Temizleme sütü
Hassas göz çevremde bile kesinlikle bir reaksiyona sebep olmayan yumuşacık bir temizleyici
Acne Gun Facial Wash Yüz Yıkama Jeli
Bu üründe gene akneye meyilli yağlı ciltlerin çok severek kullanacakları cildi germeyen bir yüz yıkama jeli
ve
Hassas ciltler için yoğun nemlendirici bakım kremi

Baby Lips Yoğun Nemlendiricili SPF 20 Lip Balm

BABY LİPS


Bu sıcak günlerde sadece cildimizi diil dudaklarınızı da korumanız için :)

FlorMar 453 Haki Yeşili Oje

2 adet resme eklemeyi unuttuğum şirin bileklikler

ve bayıldığım Eyüp Sabri Tuncer Islak Mendilleri

Umarım hediyelerimiz beğenmişsinizdir.
Lütfen taglara dikkat edin ve bloğumun izleyicisi olmanız halinde ek hakkınız için paylaştığınız resmin altına takip ettiğiniz ismi yazmayı unutmayın
Bol Şansss...


VEE KAZANANNN


Kendisini tekrar tebrik ediyorum eylül ilk haftası bir kozmetik çekilişiyle tekrar bir kişiyi musmutlu edeceğimin bilgisinide dip not olarak ekliyorum:))




10 yorum:

  1. hadi bakalım hayırlı ugrlu olsun cnm :) bol sanslar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramınız varsa beklerim sizide mutlaka
      çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  2. Çekiliş instagram da mı olacak burdan olmuyor mu ?
    Seninkini de ben kazanmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramdan takip şart canım ve paylaşım :(
      burdan takip ek hak olarak inşallah ilerleyen zamanlarda blog çekilişide yapıcam tek o zaman diğer platformlarda takip ek haka giricek ona söz katılırsın olmammı

      Sil
  3. ilk çekilişin hayırlı ugurlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
  4. ilk çekilişin hayırlı ugurlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
  5. Akne sorunlarım yıllardır var Umarim bana çıkar hayirli olsun çekilişiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Akne sorunlarım yıllardır var Umarim bana çıkar hayirli olsun çekilişiniz :)

    YanıtlaSil