8/30/2015

BEPANTHOL VARSA ACI YOK :)

Benim hayatımı bir süperman edasıyla kurtaran çok güzel bir kremden sizlere bahsetmek istiyorum
Benim cilt yapımı az çok beni takip eden biriciklerim öğrendi
Atopik Dermatit
Ciddi anlamda da hassas
Bu yüzden banyodan sonra bile cildimde kızarıklık kaşıntı herzaman başıma gelen rutin durumlar
Doktorum ama ciddi ataklarımda kullanmam için bir krem vermişti ancak içeriğini incelediğimde kortizon ihtiva ettiğini öğrendim
Kortizon sürekli kullanımda bedene zararları çok ciddi
Bu yüzden bana gerçekten yardımcı olabilicek bir krem arayışındaydım
Bu süre zarfında hasta olanın ayağına gelen doktor misali TRND harika bir proje başlattı
Bepanthol Cilt Bakım Kremi 1000 TRND üyesine deneyimleme şansı sundu.

TRND


Benim aklımda olan denemeyi düşündüğüm bir kremdi ancak acabalarım vardı
İçeriğinde bulunan Pro-Vitamin B5 ve Dekspantenol cildimi yatıştırma amaçlı kullandığım kortizonlu kremimdede mevcuttu.
Yani içeriğinde bulunan etkin maddelerde kortizon hariç bulunduğu için hemen paketim geldiğinde denedim
Hatta öncelikle dolapta tutuyorum Bepanthol Cilt Bakım Kremi ni ve banyodan sonra bütün cildime soğuk olarak uyguladım
Kızarıklığım cildimi milyonlarca sanki karınca ısırıyormuş gibi olan kötü can yakan durum 2 dakika içerisinde hafifledi.
O pancar gibi görüntü anında kayboldu
Tabiiki burada yaşadığım mutluluğu sizlere tarif  bile edemem
Düşünsenize her banyo size eziyet oluyor
Her banyodan sonra cildiniz öyle ciddi reaksiyon gösteriyorki ne yapıcağınızı şaşırıyorsunuz ve ağlamaktan gözleriniz şişiyor her seferinde

CİLT BAKIMI


Ne mutluki beni o kötü canım istediği kadar yansın ben kullanmıyacağım dediğim kortizonlu kremimden beni kurtarıp Bepanthol Cilt Bakım Kremi sayesinde ciddi anlamda rahat bir süreç geçiriyorum artık
İkinci bir kullanım alanımda şu şekilde oldu
Ben senelerdir bronşitle uğraşıyorum ve bu ateşli bir süreç
Bu süreçte zaten hassas olan deri dahada hassaslaşıyor ve ateşle birlikte parmaklarımın kenarları soyulmaya su toplamaya başlıyor.
Bu yüzden bütün nerdeyse el parmaklarımın kenarları ciddi anlamda deri kalkması sonucu çok ama çok acıyor ve çok kötü bir görünüme kavuşuyor

BEPANTHOL


Bu süreçte ben gene Bepanthol Cilt Bakım Kremi nden yardım istedim
O da benim gayet güzel bir şekilde yardımıma koştu
Ateşten dolayı kızaran cildimi sakinleştirdi
Soyulan parmaklarımın kenarlarını önce yumuşattı daha sonrasında en az 2 hafta kalan o görüntüyü yaklaşık 4 günde bitirdi
Yani deri kendisini yeniledi
Birçok yerde yüzlere kullanıldığında yok tüylenme yapar sivilce yapar uyarılarını okuyorsunuz
Sivilce yapsaydı benim gibi atopik dermatit bir ciltte yapardı 
Tüylenme yapsaydı gene benim gibi beyaz bir tende anında belli olurdu
Bunlar şehir efsanesi demek istiyorum sakın inanmayın
Ben tabiiki sadece rahatsızlık dönemlerimde atak dönemlerimde sığınmıyorum
  Bepanthol Cilt Bakım Kremi ne onu her zaman elimin altında tutuyorum çoğunlukla makyaj altıma baz olarak bile kullanıyorum
Bu konuda çok başarılı da olduğunu söylemek istiyorum cildimdeki pullanmayı gerçek anlamda önlüyor.
Cildimdeki kuruluğu en az 10 saat boyunca rahatlatıyor
Kısaca Ben Bepanthol Cilt Bakım Kremi ile ciddi bir birlikteliğe adıma atmış bulunuyorum
Beni bu harika kampanya sayesinde o kötü kremimden kurtardıkları
Benim cildime benden iyi bakam Bepanthol Cilt Bakım Kremi ile tanıştırdıkları için TRND ekibine çok teşekkürler ediyorum
Turtle seni de çok seviyorum :)
sevgilerrrr...


2 yorum:

  1. benimde çok severek kullandığım bir marka oldu bloğuma gelmediysen beklerim=)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben takipteyim sanıyordum meğer çok benzeyen başka bir isimmiş hemen takibe aldım canım :)

      Sil