4/30/2015

Kullandığım Sevdiğim Sevmediğim Ojelerim

Ben sürekli oje süren biri olarak neden hiç bununla ilgili bir post hazırlamamışım bugün farkediyorum :)
Sevdiğim sevmediğim okadar çok ojem varki keşke onları atmadan önce not alsaydım üzüldüm şimdi
O zaman bundan sonra tek postta bütün sevdiğim ojelerimi toplamaya karar verdim hafta hafta güncellenicek bir post olucak
İlk konuğumuz Note cosmetics 20 numaralı  Satin Rouge 
Bu ojemin nerdeyse müptelasıyım diyebilirim
Çok güzel bir şekilde 2 katta rengini veriyor 2 günde soyulma yapmıyor ben çıkartana kadar parmağımda kalıyor.
Beyaz tenli olduğum içinde lila ve tonları ojelerin bana çok yakıştığını düşünüyorum.
Tek kötü yanı Note marka ojelerin nedense sadece tek bir kozmetik mağazasında bulabiliyor olmam.
Fiyat olarakta gayet uygun bir fiyat aralığında olan bu ojem keşke internette gördüğüm diğer serilerini alabilsem dedirtiyor bana sürekli ama maalesef online satıştan başka hiçbir yerde serinin tamamını bulamadım.
Aşağıda Note cosmetics 20 numaralı  Satin Rouge ojemin rengini görebilirsiniz.


For Your Beauty Makyaj Süngeri

Makyaj yapmayı hepimiz çok seviyoruz.
Ama en doğru makyaj en doğru zemin hazırlanırsa eğer çok güzel sonuçlar veriyor.
Benim cildimin sorunları malum.Elimle uyguladığımda bb veya cc kremi kesinlikle istediğim sonucu alamıyorum.
İstediğim pürüzsüz görünüm maalesef oluşmuyor aksine pütürlü bir görünüm oluyor.
Daha sonra fırçayla çeşitli denemelerde bulundum ama cildimin hassasiyetinden dolayı ne kadar yumuşak kıllarıda olsa sürdüğüm bb veya cc kremim mutlaka çizgi çizgi kaldı.
Geriye bitek makyaj süngerleri kaldı.Ancak onlarda maalesef çok ciddi rakamlara satılıyor bir tanesi.
Birde üzerine internette bloglarda okuduğum kadarıyla sahtesi var çok dokulu olanı var istenilen sonucu vermeyeni var birsürü sorunları olanlar var.
Peki o zaman ne yapıcam? paramı sokağa atmak benim için en son yapıcağım şey
Klasik Rossmann indirimlerinden geçtiğimiz yılki bayram indiriminde mağazadaki göreliyle sorunumu konuştuk 
Bana For Your Beauty markasına ait  makyaj süngerini tavsiye etti.
Ambalajı aşağıda da görebiliceğiniz gibi sert plastikten içerisinde 6 tane yumuşak sünger barındıran bir kutuda.

For Your Beauty Makyaj Süngeri


Fiyat olarakta çok uygun indirimsiz zamanlarda 4-5tl civarında alabilirsiniz.
Ertesi gün deneme amaçlı süngerlerimden bir tanesini kullandım.
Gerçekten yumuşacık cildime sürdüğümde cildimi tahriş etmeyen bir sünger yapısı var.
Cildime sürdüğüm kremimi gayet başarılı bir şekilde cildime yediriyor ve bunu yaparkende alt zeminde kızarıklığa yol açmıyor.

For Your Beauty Makyaj Süngeri


Ayrıca göz altlarımada uyguladığım kapatımıcımı sürebilmem için ince kenarlara sahip buda cildimde istediğim noktaya rahatlıkla ulaşabilmeme imkan veriyor.
Arada çok hafif ıslatarakta kullandım buda çok başarılı sonuç verdi.
For Your Beauty Makyaj Süngerinin bir diğer güzel tarafıda çok fazla bb veya cc kremimi emmemesi.
Genellikle süngerle yapılan makyajlarda en büyük sorun malum cildinizden çok süngerin kreminizi emmesi.
Bu konudada benden kocaman bir artı aldı For Your Beauty Makyaj Süngeri.
Göz altlarıma uyguladığım kapatıcımı For Your Beauty Makyaj Süngeri ile kullanmaya başladığımdan beri hangi markanın kapatıcısını kullanırsam kullanım kesinlikle çizgilenme sorunuda artık yaşamıyorum.
Ayrıca For Your Beauty Makyaj Süngeri kesinlikle kullan at mantığıyla alınıcak bir sünger değil.
For Your Beauty Makyaj Süngeri bikaç kez makyajımı yaptıktan sonra şampuanımla yıkayıp üzerinden kremleri akıtıp kuruttuktan sonra ki en fazla 2 saat içinde kuruyor yeniden yepyeni süngerim oluyor.
Ancak benim talihsizliğim pisiciklerimin olması :)
Çünkü yıkayıp rafa koyduğum anda nasıl anlıyorlarsa buluyorlar sakladığım yerden onu top yapıyorlar kendilerine ve kullanılmıyacak hale geliyor benim For Your Beauty Makyaj Süngerlerim :) Aşağıdada resmi çekmeye çalışırken pörtlek kızım alıp kaçırdığı için üzerindeki delikleri görebilirsiniz :)

For Your Beauty Makyaj Süngeri


Olsun nasılsa indirim zamanlarında yedeklediğim için istedikleri kadar çalsın benim meleklerim :)
Kısaca eğer sizlerde uygun fiyatlı olsun benim tüm makyajımı yaparken yardımcım olsun hem kapatımıcı hem fondötenimi hem bb cc kremimi sürebilim aynı süngerle ayrıca uzun ömürlü olsun iki yıkamada dağılmasın parçalanmasın birbirimizi sevelim sayalım kötü gün dostu olalım diyorsanız :) For Your Beauty Makyaj Süngeri 6'lıyı mutlaka bir deneyin.
Fiyat performans açısından emin olsun sizi mutlu edicektir.
sevgilerrr..



4/25/2015

Watsons Magic Lip Balm

Lip balm dediğimizde nerdeyse hepimizin aklına dudağı birbirine yapıştıran bişey yediğimiz veya içtiğimiz anda onlara bulaşan saçlarımız bile dudaklarımıza deydiğinde anında saç yiyormuşuz gibi yapışıp kalan bir kozmetik ürünü aklımıza geliyor.
Evimde onlarca çeşit lip balmı olan biri olarak evet bende bu kategorideyim diyebilirim
Ta ki Watsons mağazalarında sadece satılan  Magic Lip Balm ile tanışana kadar.
Kendisiyle tanışmam tamamen tesadüfen bir şekilde raftaki o şekermi şeker pembe renkli kabı sayesinde olduğunu itiraf ediyorum.

watsons-magic-lip-balm


Böyle bir ürüne ihtiyacım yoktu evimde zaten onlarca dudak koruyucum kremim vs vardı ama o şeker pembesi renkli ambalajına vuruldum.
Üzerinde hele spf 30 yazısı yazın özellikle sıcaktan çatlayan kuruyan dudaklarım için ihtiyacını karşılar en kötüsü dedim.
İçeriğinden nasıl bir ürün olduğundan bu arada hiçbir şekilde fikrim yoktu.
Alışverişimi yaptım sonra hemen ambalajını açıp mağazadan çıkmadan sürdüm dudaklarıma.
Öncelikle kokuya çok duyarlıysanız şekerli çiçeksi bir kokusu var ama sürekli kalmıyor kısa sürede uçup gidiyor.
Ben Magic Lip Balm'ı sürerken saydan beyazımsı görünce renk vermicek diye bekliyordum diyorumya ürün hakkında sadece ambalajı çok güzel spf 30 içeriyor diye aldım.
Daha sonrasında arkadaşlarımla buluştum ben unuttum gitti sürdüğümü Magic Lip Balm 'ı. Kızlar ilk gördüklerinde ne şeker rengi var rujunun sana ne kadar yakışmış dediklerinde ama ben ruj sürmedimki dedim aynaya bir baktım dudaklarım açık çok şeker bir pembe renkte. Elimde bu sefer deniyim dedim o saydam renkli Magic Lip Balm 'ı elimde denediğimde evet aynen dudağımdakine yakın bir pembelik oldu.
Demekki adı üzerinde Magic Lip Balm kendi sihirini dudaklarıma şeker bir pembelik katarak verdi.
Aradan 2-3 saat geçtikten sonra tabi kahve ve yemek tüketimimden sonrası aynayla baktığımda halen dudaklarımda o şeker pembelik duruyordu.
Ayrıca Magic Lip Balm ciddi anlamda dudaklarımı nemlendirdi kuruluk kesinlikle hissettirmedi.
Hele o varmı yokmu hissi kesinlikle lip balm dememem gerekli onun için.
Kesinlikle yapış yapış bir his vermiyor dudaklarıma yediğim içtiğim hiçbir şeye bulaşmıyor kendisini sabitliyor.
Hatta artık sadece sokağa çıkarken bile değil evdeyken bile aklıma geldikçe kullanıyorum.
Dudaklarım nemli pütürleşmelerden eser yok diyebilirim.
Watsons mağazaları genellikle hafta sonu etkinliği olarak bir alana bir bedava promosyonlarından kesinlikle yedekliyorum.
Şu anki fiyatı merak edenleriniz için 6,99tl ve bir alana bir bedava :)
Yani 3,50 liraya tanesini almış oluyorsunuz ki bu Magic Lip Balm için verilebilicek minicik bir ücret.
Sizlerde lip balm konusunda hem bana renk versin hem yazın kışın içeriğindeki spf ile benim dudaklarımı korusun hemde o kötü yapış yapış his olmasın dudaklarımda diyorsanız koşun Watsons mağazalarına ve kendinize şekermi şeker Magic Lip Balm alın. 
Bu şeker Magic Lip Balm sizin dudağınıza özel kendi renk tonunu ayarladığı içinde sadece size özel bir renkte lip balmınız olmuş olur.
sevgilerrr...


4/16/2015

Redist Saç Parfümü Love Garden

Daha önce Redist Keratin Yağı İçeren Saç Bakım ve Fön Suyu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmıştım.Hatırlatma için tıktık  
Redist markasının ancak kullandığım tek saç bakım ürünü bu değil.
Ben maalesef kendimden nefret ediyorum bunu söylerken ama sigara kullanıyorum.Bu yüzden ne kadar kaliteli saç bakım ürünleride kullansam evet parlaklığı yakalıyorum ancak saçlarımdaki o sigara kokusundan uzaklaşamıyorum.
Bu yüzden kendi parfümümü arada bir saçlarımada sıkıyordum ancak bu çok yanlış bir
uygulamaymış. Saça uygun üretilmediği için parfümler saçlarım anında ağırlaşıyordu.
Bu yüzden internette araştırmalar yapıyordum.
Acaba saçlarımdaki sigara kokusundan nasıl kurtulabilirim?
Düşünün çevrenizdeki çoğu kişi hele erkek arkadaşınız sigara kullanmıyor.
Yanına gittiğinizde anında o kokuyu saçlarınızdan alabiliyor çünkü saçlar öyle enteresan bir yapıya sahiplerki anında etrafında olan tüm kokuları eğer uzun süre maruz kalırlarsa kopyalıyorlar kendilerine.
Nasıl ki odamızdaki sigara kokusundan hoşlanmıyorsak saçlarımıza sinen o kötü kokudanda hoşlanmıyoruz bir çoğumuz ben de buna dahilim.
Redist markasında saç parfümü reklamını gördüğüm anda acaba bu benim istediğim şey olabilirmi dedim ve aldım.

Redist Saç Parfümü Love Garden


Benim kullandığım Redist Saç Parfümü Love Garden ismi bile aşkı çağrıştırıyor :)
Alt notalarında egzotik notalar barındıran şeker gibi kendimi hissettiğim bir koku.
Saçlarıma ilk sıktığımda resmen kendimi sanki rengarenk şekerlerin arasında hissettim.
Ama önemli olan acaba ilerleyen saatlerde de aynı his devam edicek mi? Sigara içtikten sonra anında kokusu kaybolucak mı?
Gün içinde saçlarımı ağırlaştırıcak mı?
Benim isteklerimi saymaya kalkarsam bayağı uzun bir yazı olucak anlaşıldı :)
Saçlarımı Redist Saç Parfümü ile buluşturduktan bikaç saat sonra arkadaşlarımla buluşmaya gittim.
Hiçbirine ama bu yeni keşfettiğim Redist Saç Parfümü'nden bahsetmemiştim.
İlk karşılaştığımızda sevda parfümünümü değiştirdin oldu sordukları hayır dedim.
Görüştüğüm arkadaşlarımın arasında tek sigara kullanan benim.
Genellikle onlar bile bana saçlarımdaki sigara kokusunu hafifte olsun aldıklarını her zaman söylerler.
Aradan bikaç saat geçti saçlarındaki sigara kokusundan nasıl kurtuldun şampuanmı bakım kremimi vs soruları başladı.
Bende yanımda olan Redist Saç Parfümü ile onları tanıştırma vakti geldi dedim.
Herkes öncelikle kokusuna bayıldı.Saçlarına sıktıklarında gerçek anlamda şeker gibi kokusu etrafa yayıldı.
Ayrıca minik bir artısıda saçlara güneş altında özellikle öyle güzel bir canlılık parlaklık veriyorki bunuda farkettik.
Saçlarım gün sonunda ağırlaşmadı özellikle düşündüğüm buydu yukardada belirttiğim gibi.
Gece yastığıma başımı koyduğumda o şeker kokusu halen devam ediyordu.
Ancak burda bir yanlış anlaşılma olmasın bu koku öyle keskin rahatsız edebilicek bir koku kesinlikle değil.
Zaten öyle olsa ben kullanamam kokuya duyarlılığım var ve anında migren atağım başlar.
Bu şekermi şeker Redist Saç Parfümü 'nün kokusu nerdeyse 1,5 gün boyunca saçlarımda kaldı.Bu arada sigara içtiğim halde kokusundan eksilme olmadı.
Ben Redist Saç Parfümü Love Garden serisini Natulika.com  sitesinden 20,50-TL 'ye aldım.
 50ml boyundaki şişesi nerdeyse 5 aydır benimle ve daha yarılanmadı bile.Yani oldukça uzun süre gidebilicek gibi gözüküyor.
Ben saçlarımdaki sigara kokusuyla vedalaştım.Umarım sizlerde benim gibi bu hiç hoşlanılmıyacak kötü kokudan Redist Saç Parfümü sayesinde vedalaşırsınız.
Eğer sizlerde incelemek isterseniz Redist Saç Parfümü çeşitlerini tıktık

sevgilerrr..

4/15/2015

Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi

Göz altllarım kaz ayağı bölgem 40'a az kalmış olsamda çok fazla deformasyona uğramadı.Bunun en büyük nedeni tabiki güneşten öcü görmüşçesine kaçmam.Cildimin hassasiyeti kızarıklığı en ufacık güneşi gördüğü anda pancar gibi olması en büyük etkenlerden biri güneşten kaçmam için.
Ancak bu kaçışlarımın olması yaşımdan dolayı artık çok fazla bana yardımcı olmuyor.Eskiden daha normal gözüken göz altlarım artık ciddi bir kuruluk içerisinde.Daha önce farklı bir markanın göz kremini kullanmıştım ancak maalesef kuruluğuma çare olmamıştı.
Geleneksel rossmann alışverişimde göz kremlerindeki DEHŞET indirimleride görünce soluğu raflardaki ürünleri tek tek incelemede aldım.
Rival de loop markasının çok fazla seçeneği var göz kremi konusunda.Ancak benim istediğim göz altlarımdaki kuruluğun minimuma inmesi yanındada bonus olarak göz altlarımdaki mor görünümü azda olsa azaltması ilk tercihim olduğu için Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi dikkatimi çekti.Zaten kıpkırmızı ambalajıyla sevda gelsene aradığın benim diye beni çağırdığını itiraf etmem lazım.Ambalajını okuduğumda aşağıda size ayrıca görselini vericem özellikle kuru hassas ciltlerin ihtiyacını karşılamaya yönelik olduğu belirtiliyor.

göz kremi

Aldığım fiyata gelince 7,45tl'ye yılbaşı indiriminde aldım.Şaka gibi değil mi? 
Gelelim yaklaşık 4 aydır düzenli sayılabilicek kullanım geçmişime ;
İlk sürdüğümde asla yağlı bir his bırakmıyor bu büyük bir artı benim için tamam ben kuru göz altlarım için istiyorum ama yağlı değil su bazlı olması lazımki üzerine ben kapatıcımı uyguladığımda çizgisi olmayan benim göz altlarımda 50 yaşındaki bir bayanın göz altına benzemesin çizgilenmesinden dolayı
Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi 'ni nasıl gözlerime sürdüğüme gelirsek;
 göz altlarıma minik noktacıklar halinde sürüyorum sonrasında bu minik noktacıklara pıt pıt diye yüzük parmağımla yumuşak bir şekilde dokunuyorum bu sayede göz altlarıma dağılımı çok daha güzel oluyor
Göz altlarımın kremi emmesi çok kolay oldu zavallılar nasıl açlarmışki sürüp diğer gözüme geçene kadar ilk sürdüğüm yer anında emdi nemlendi.
Gelelim üzerine kapatıcı uyguladığımdaki sonuç , eğer hemen sürer sürmez anında kapatıcı uygularsam cildim hemen emmediğinden dolayı 10 dakikada çizgilenme yaptı ancak sabredip bi 10-15dakika bekleyip daha sonra üzerine kapatıcımı uyguladığımda çizgilenme sorunum olmadı.
Nemlendirmesi benim istediğim gibi göz altlarım artık gerilmiyor gerginleştiği için gözlerim kuruyordu ondanda eser kalmadı.
Ayrıca gözlerimde alerji var toza kreme makyaj malzemesine pisilerimin tüyüne bisürü şeye yazarken ben halime üzüldüm :) Ama Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi hiçbir şekilde gözleri sulandırmadı yakmadı buda üzerindeki yazan ben veganım akıllı ol işaretinin ne kadar gerçekçi olduğunun kanıtıdır.
Göz altlarımdaki morluk elbette daha ilk tüpte geçicek diye bir kural yok ama bazen simsiyah bir görünümde oluyordu artık şükür o simsiyah görünümde değiller.Morluk minimum derecede azaldı demekki kullanmaya devam etmem halinde güzel sonuçlar alabileceğim.
Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi

Kısaca yazmak gerekirse eğer Rival de Loop Regeneration Lipit Kompleksli Göz Kremi hassas göz çevresine sahip kuruluk sorunu yaşayan göz çevresinde ve buna çareler arayan kişiler tarafından bir göz kremine 100-150tl vermeden de muadili olabilicek seviyede bir krem.
Ben çok memnun kaldım rossmann aşkımı dahada büyüttü.
İlk tüpüm bitmek üzere anneler günü indirimini bekliyorum ikinci tüpümü almak için.
sevgilerrr..

4/13/2015

Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

Cildimin hassaslığı takdire şayan bir konu.Su bile bir cilde dokunur mu? Maalesef eğer dermatit bir cildiniz varsa dokunuyor. Birde üzerine kuruluk eklendiğinde pullanma pütürleşme kaçınılmaz son oluyor.
Garnier Saf&Temiz serisinin kardeş ürünü olan 3'ü 1 arada peeling etkili kil alt yapılı temizleme kremini haftada 1 kez bu ölü derilerimden kurtulmak için kullanıyordum.
Ancak gün içinde yaptığım makyajımdan kurtulmak için günlük bir temizleme jeli arayışındaydım.
Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli reklamları dönmeye başladığında biraz ürünü araştırdım.
Bu temizleme jelinin içerisinde Hindistan'da binlerce yıldır bayanların ciltlerini temizlemek için kullandıkları neem ağacı özü bulunuyormuş. Bu neem ağacı  kuruyan cildi yatıştırırken, aynı zamanda cildin nem ve yumuşaklık kazanmasına yardımcı oluyormuş.
O cümledeki kuruyan cildi yatıştırma kelimelerini gördüğüm anda kesinlikle denemeliyim dedim ve bir tane edindim.
Mucize hiçbir zaman bir kozmetik ürününden beklemiyorum.Sadece beklentim cildimin kabarmadan kızarmadan temizlenmesi. Ki Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli bunu başardı diyebilirim.
Yaklaşık 10 gündür nerdeyse düzenli diyebiliceğim bir periyot da kullanıyorum.Özellikle akşamları makyajımdan temizlediğim cildime son dokunuş olarak Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli 'ni kullanıyorum.Cildim anında ferahlıyor kuruluk hissim en minimum seviyede oluyor. ama altını çiziyorum cildim hassas ve suya dahi hassasiyet gösteriyor.
Bana verdiği ferahlık hissinin yanında cildim daha az kızarıyor artık.Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli ile temizledikten sonra yumuşacık oluyor.Pütürleşme sorunu cildimde artık yok denicek kadar azaldı.Gün içerisinde cildim yaptığım makyajımı bir kaç saat sonra pütürleştirerek kötü bir görünüme kavuşması artık uzaklarda kaldı.
Hele etrafımdaki dostlarım cildimin daha berrak daha canlı gözüktüğünü sürekli söyler oldu.
Eğer sizlerinde istediği cildim temizlensin pütürlerinden arınsın ama beni üzmesin bu arındırma işleminden sonra kabariklık kızarıklık olmasın birde nemlensin diyorsanız Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli 'ni denemenizi tavsiye ediyorum.
Kozmetik mağazalarının neredeyse tamamında denemeniz için en minik boyu yaklaşık 1,5-2tl civarında bir fiyata satışa sunuldu.Bu fiyata deneyip benim gibi stoklayacağınızın garantisini verebilirim :)
sevgilerrr..

Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

4/04/2015

Sağlıksız Krem Çikolata'ya Hayır Yaşasın Koska Tahin Pekmez

Ben ciddi bir bağırsak enfeksiyonu geçirmekteyim.Birde üzerine gastrit ve reflü sorunlarımı ekleyince tatlı krizlerim benim için azap krizlerine döndü. Krem çikolatadan uzun zamandır zaten istediğim lezzeti hiçbir şekilde alamıyordum birde üzerine rahatsızlıklarım eklenince iyice soğudum denilebilir kavanoz mutfakta kendi halinde duruyordu.
Dün marketi gezerken Koska markasının Tahin Pekmez karışımını gördüm.Tatlı krizinde olduğum için birde onu denemek istedim.Bu yüzden minik kutuda olan boyunu aldım.Evde denediğimde şok oldum diyebilirim.Bir tahin pekmez karışımı bu kadar lezzetli mi olur? Hiç mi mideme dokunmaz beni zorlamaz? Kesinlikle ne midemde bir yanma ne reflü şikayetimden dolayı gelen mide krampları hiçbiriyle karşılaşmadım.
Hem lezzetli hem kesinlikle krem çikolata çeşitlerinin tamamına alternatif olabilicek bir ürün Koska tahin pekmez karışımı.Düşünüyorum küçücük çocuklara ellerine kaşık verip o kalori bombası o sağlığımıza bir gram faydası olmayan krem çikolataları veriyoruz.Birde neden bu çocuklar bu kadar kolay hastalanıyor diyoruz.Bunun suçlusu bizleriz.Size en altta vericeğim kalori yağ değerlerine çok dikkat edin.
Krem çikolataların sağlığınıza bir nebze olsun faydası asla yok.Bu tarz ürünlerde birde sağlığınızın düşmanı olan yapay yağlar yapay aromalar kesinlikle bulunuyor.Bizi mutlu ediyor zevk alıyoruz yemekten demek kendimi yavaş yavaş öldürmekten zevk alıyorum demekle eşdeğer.Siz sağlıksız beslenerek mükemmel bağışıklık sistemine sahip biriyle hiç karşılaştınız mı? Ben karşılaşmadım.

100gr Koska Tahin Pekmez Karışımında;
437 kalori
23,2 gr doymuş yağ (sağlığa tek faydalı yağdır) 
Kolesterol 0gr bulunuyor

100 gr  Krem çikolata
547 Kalori
sıkı durun yağ oranı 40gr ve bu yağ bedenimize yapışan kalan yağlardan
Tam 5mg Kolesterol

Tahinin susamdan pekmezinse üzümden yapıldığını belirtmek istiyorum.Pekmez yapılırken ekstra bir şeker kullanılmaz çünkü üzümün kendi bünyesinde olan şeker kaynatıldıkça ağdalaşır ve pekmezi oluşturur.Tahinde susam ezilerek çıkartılan bir çeşittir.Tahindede asla ek bir katkı maddesi olmaz.
Ayrıca tahin pekmezin yüzyıllarca öncesinden;
 bağışıklığı güçlendirdiği
 Kansere karşı koruyucu olduğu 
ciddi bir protein deposu olduğu 
Çocukların beyin ve zeka gelişiminde etkili olduğu
Mideye dost bir yiyecek olduğu ispatlanmıştır.

Şimdi sizlere soruyorum ülkemizde bu kadar harika kaynaklar varken halen siz çocuğunuza ve kendinize işkence etmeye devam mı ediceksiniz? Yoksa artık bedeninize gerçekten faydalı, tatlı krizlerinizle sağlıklı bir şekilde atlatabiliceğiniz bu harika lezzetteki Koska Tahin Pekmez karışımına bir şansmı vericeksiniz?
Karar sizin ben kendi kararımı sağlıktan yana kullanıyorum.Bir ürün milyonlarca satılıyor diye dünyanın en mükemmel lezzeti sağlıklı atıştırmalığı olmak zorunda değil.Hele bu ürün benim sağlığıma bir faydası yoksa benim bağışıklık sistemimi bozuyorsa kesinlikle bundan sonra evimde ona yer yok.
Umarım sizlerde doğru bir karar verip artık evinizden o yapay lezzetten uzaklaşıp kendi ülkemizin topraklarından gelen Koska Tahin Pekmez karışımına bir şans verirsiniz.

Şimdi gelelim en sık başımıza gelen krizlerimizle en kolay ve en sağlıklı bir biçimde nasıl atlatıcağımıza;
Lazım olanlar ;
1 dilim kızarmış ekmek 35 kalori (kızartılıcak kesinlikle)
1 Tatlı Kaşığı Koska Tahin Pekmez 90 kalori
İşte size toplamda 125 kalorilik bir tatlı krizi aşma imkanı hem bu sayede enerjinizde yerinde olucak, doğal ürünlerle tatlı krizinizi atlattığınız için bedeninizi de, midenizi de mutlu ediceksiniz
Yanında bonus olarakta bağışıklık sisteminiz güçlenecek :)


Sevgilerrr...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...