3/05/2015

Wet'n Wild Tekli Far Brulee

Bir far düşünün minicik kutusu çantanıza atsanız yer bile kaplamaz öyle naif öyle akıllı.İsterseniz sadece onu sürüp üzerini minik eyeliner dokunuşuyla ve rimelinizle sade bir makyaj yapın isterseniz bütün göz kapağınıza astar vazifesi görsün üzerine istediğiniz gölgelendirmeyi yapın. İsterseniz kaş altlarında kullanın aydınlatma amaçlı gün içinde katlanma veya çizgilenme sorununuz asla olmasın.Tam bir ten rengi ben açık tenli olduğum halde yapay bir görüntüsü asla olmadı.
Wet'n Wild Tekli Far, Brulee farının tamamen bu amaçla üretildiğine inanıyorum.Özellikle sür ve çık ürünleri çok seviyorum.Dağıtmayla uğraşma derdin yok istediğin gibi çok amaçlı kullanabiliyorsun birde benim gibi alerjik gözleri olanlar için kızartmasın gözlerimi başka ne isterimki?
Wet'n Wild Tekli Far, Brulee kesinlikle benim tüm ihtiyacımı minicik ambalajında sağlamış.Tek eksisi ambalajı ilk açarken resmen savaş verdim tamam sıkı sıkı kapanmış korumalı ambalajları çok seviyorum ama kapağını nerdeyse kırıyordum.En sonunda makas törpü vb açma girişimlerimden sonra kırmadan şükür açabildim.Ancak ertesi gün kullanmak istedimde gene bayağı bir zorladı beni miniğim :) Demekki güzel olan şeylere ulaşmak zordur sözüne inanmış bir markamız var dedim bende :)
Wet'n Wild Tekli Far, Brulee kesinlikle gün içinde dağılma veya bulaşma yapmadı gözümde sürdüğüm gibi kendisi kaldı.Üzerine gölgelendirme amaçlı kullandığım bütün farlarım ister krem far olsun ister toz far dağılma veya çizgilenme sorunu yaşatmadı bana.
Eğer sizlerde minicik bu harika Wet'n Wild Tekli Far, Brulee denememişsenin yakında kadınlar günü indirimleri olucak ve muhtemelen çok minik bir fiyata bu harika farı edinebilirsiniz.Kesinlikle makyaj yapan herkeste bir tane bulunması gerektiğine inanıyorum Wet'n Wild Tekli Far, Brulee 'den.
sevgilerrr

brulee far

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder