3/07/2015

Rival de Loop Clean&Care Seyahat Boyu Temizleme Sütü, 50ml

Rossmann ile tanıştığımdan beri kendi markası olan ürünlere apayrı bir sempatim var.Hele vegan işaretini gördüğüm ürünler sayesinde cildimle barışmam çok daha kolay oldu diyebilirim.Kocaman 200ml veya 150ml ürünler kullanmayı nedense bir türlü sevemedim.Çünkü bu gibi büyük boy ürünleri açtığınızda en fazla bana göre 6-7 ay içinde bitirmeniz lazımki içeriğindeki yararlı maddeler işlevini kaybetmesin.Rossmann ile tanıştığım ürünleri sevmemdeki ayrı bir yönde seyahat boy ürünlerindeki çeşitlilik.Bu sayede göz makyajı temizleme ürünlerim olsun makyaj temizleme sütlerim olsun 2-3 adet stoklu şekilde ve hepside 50ml gibi minik ambalajlarda olunca hem çabuk bitirebiliyorum hem ürünün verebiliceği faydaları en maksimum seviyede sağlıyabiliyorum cildime.
Cildim çok sorunlu her türlü kremi makyaj temizleme kremlerini maalesef kullanamıyorum.Doğal içerikli bile olsa içeriğindeki bazen bir bitkiye alerjik reaksiyon gösterebiliyor cildim.
Ancak Rival de Loop Clean&Care Temizleme Sütü kesinlikle cildimde bir reaksiyona yol açmadı.Aksine makyajımdan cildimi arındırma görevini başarıyla yerine getiriyor ve cildim pamuk gibi oluyor.Normalde başka ürünlerle cildimi temizlediğimde cildim kızarır kabarır ancak Rival de Loop Clean&Care Temizleme Sütü ile temizlediğimde kesinlikle bir reaksiyon cildimde kabarma vs sorunuyla asla karşılamadım.
Fiyat olarak 2,45tl şu anda %50 indirim mevcut rossmann'da kadınlar günü kapsamında bende bu gibi indirimleri takip edip 2-3 adet alıp stokluyorum minik seyahat boylarından.
Hem herhangi bir yere giderken elimin altında çantamda yer kaplamıyor hem evimde kullandığım süre içerisinde 1-2 ayda bitirdiğim için yenisini kullanma şansım oluyor.
Sizlerde makyaj temizleme rutininizi cildinizi pamuk gibi yaparak sonlandırmak istiyorsanız Rival de Loop Clean&Care Temizleme Sütü 'nü denemenizi tavsiye ediyorum.
Sevgilerrr...

not: farklı yazılarda ürünün parapen vs içerdiğine dair cümleler okudum ve çok üzüldüm.Vegan tanımlı bir üründe asla ve asla ne parapen bulunur nede kimyasal bir katkı maddesi.Lütfen ürün içeriğini okuyun sizlerde bana hak vericeksiniz.İçeriğinde vegan bir ürün olmasından dolayı parapen silikon vs asla ama asla bulunduramaz.Bulundurması halinde vegan ürün olmaz ve ambalajında vegan işaretini kullanamaz.Lütfen farklı yerlerde okuduklarınızı diil kendi gözlerinizle inceledikten sonra bu ve diğer rossmann ürünlerinin ne kadar doğal olduğuna karar verin.

Özellikleri
Her cilt tipine uygundur.
Ginkgo ve salatalık özü içerir.
Cildi derinlemesine temizler ve makyaj kalıntılarını yok eder.



Rival de Loop Clean&Care Seyahat Boyu Temizleme Sütü, 50ml


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder