11/16/2014

Harika Kahve Kokusu Palmolive Body Butter Kahve Hazzı

Banyo yaparken banyonuz harika yumuşacık bir kahve kokusuyla dolduğunu düşünün.Kahvenin en büyük duyuları uyaran koku olduğunu düşünürsek eğer bu mükemmel bişey değil mi?
Palmolive Body Butter Kahve Hazzı kesinlikle bu ihtiyacınızı karşılıyor.İçeriğinde bulunan Minicik kahve çekirdekleri (%100 doğal) cildinize masaj yaparak peeling ihtiyacınızı karşılıyor.Kremsi yapısıyla cildinizi kurutmuyor aksine nemlendiriyor.
Benim cildim kronik ürtiker bu yüzden çoğu markanın duş jelleri banyodan sonra maalesef cildimin kabarmasına kızarmasına neden oluyor.Palmolive Body Butter'ın ambalajını ama incelediğimde doğal içeriklere sahip olduğunu gördüm.Denemekte fayda var dedim ve 500ml büyük boyunu aldım.Genellikle beğenilen çikolata büyüsüydü ama ben Palmolive Body Butter Kahve Hazzı 'nın içerisinde minik kahve taneciklerini görünce bunu denemeye karar verdim.İyiki de almışım diyorum.
Daha ilk kullanımımda cildimdeki ölü deriyi attı cildimin nefes aldığını hissettim.Bu tarz duş jellerinden en kötü durum cildinizden temizlediğinizde cildinizin yapış yapış olması veya cildinizi kurutması bana göre.
Ama Palmolive Body Butter Kahve Hazzı kesinlikle benim hassas ve kuru olan cildimi kurutmadı.Aksine harika bir şekilde nemlendirdi.Banyodan sonra o cildimin kabarması kızarması kısaca bana banyoyu ızdıraba çeviren tüm kötü durumlarımı hayatımdan çıkarttı.
İçeriği gerçekten kremsi yapıda minicik kahve çekirdekleri suyla buluştuğunda cildinizi asla acıtmadan çizmeden temizliyor.Teninizden çok kısa sürede akıtabiliyorsunuz.
Benim gibi hassas sorunlu kuru bir cilde bile bu kadar harika dokusu olan bu kadar harika kahve kokusu olan bir duş jelini aldığım ve kullandığım için çok mutluyum.
Artık kesinlikle vazgeçilmezim Palmolive Body Butter Kahve Hazzı.
Kokusu banyodan çıktıktan sonra bile cildimde kaldığını hissedebiliyorum.Bu da çok büyük bir artı benim gibi kahveye bayılan bir kişi için.
İçeriğinde parapen olmaması doğal içeriklerden yapılması mükemmel.
Sonunda benim gibi hassas ve kuru ciltleri de düşünen ve ona gerçekten iyi bakan bir duş jelim oldu başka ne isterim ki :)

sevgilerrr...

Harika Kahve Kokusu Palmolive Body Butter Kahve Hazzı


Harika Kahve Kokusu Palmolive Body Butter Kahve Hazzı

İçeriğindeki minicik tanecikler gözünüzü korkutmasın benim gibi ince derili hassas ciltte bile kesinlikle bir reaksiyona yol açmadı.Tam tersi cildimi ölü derilerinden temizledi ve pamuk gibi bir cilde kavuşmamı sağladı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder