10/05/2014

Agiss Koyu Renk Oje Çıkartıcı

Eskiden  oje çıkartmak için saydam renkli beyaz plastik şişelerde satılan küçük asetonlar vardı.Ojelerimizi severek sürerdik sonrasında onları çıkartmak istediğimizde pamuğa bir miktar dökerdik o asetonları siler siler siler büttün parmaklarımız oje olur yeni pamuk alır yeni pamuğa döker asetonu gene siler siler en sonunda kıpkırmızı tahriş olmuş parmaklarımıza bakar ben bir daha koyu renk oje sürmiyeceğim derdik.Bu arada içerdeki odadan annem bağırır sen gene asetonlamı iş yapıyorsun bütün ev koktu der siz bir kademe daha zığplamış sinirlerinizle ojeyle savaşmaya devam ederdiniz.
Ancak günümüzün teknojik gelişmeleri sağolsun bunada el attı.Kolay hele benim gibi koyu renk oje kullanmaktan hoşlananlar için özel oje çıkartma serileri yapıldı.Açıkça söylemek gerekirse piyasada olan bir çok markayı denedim.Ancak şöyle tek seferde parmaklarımdan bu koyu renk ojeleri çıkartma işlevini başarıyla yerine gerebilicek bir ürün bulamamıştım.Geçtiğimiz günlerde mahallemizdeki yerel bir markette Agiss ürünlerini gördüm.Çeşit çeşit renk renk oje çıkartıcıları vardı.Kimi tırnağı besliyor kimi çok güzel kokuyor masmavi şişesinde ama bir tanesi vardıki acaba aradığım bumu dedirtti bana.Koyu renk ojeler için yazıyordu şişenin üzerinde.Denemek için hemen aldım.Zaten elimde siyah ojelerim vardı ve çıkartmam gerekiyordu artık.Eve gelip denediğimde gerçekten tek hamlede ojelerimden kurtuldum.Öyle çok ovalamak veya silmek zorundada kalmadım.Bulaşma diğer yerlere kesinlikle sıfırdı.
Sonunda aradığım ürünü ben buldum.Hem güzel kokusu hem koyu renk ojelerimden bir çırpıda kurtulabiliyorum artık.
Kesinlikle sizlere de tavsiye ediyorum.Benim gibi koyu renk oje aşığıysanız hem uygun fiyatlı hemde sizi üzmeden yormadan sürdüğünüz ojelerinizden rahatlıkla Agiss Koyu renk oje çıkartıcısıyla kurtulabilirsiniz.

sevgilerrr...
Agiss Koyu Renk Oje Çıkartıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder